Версия за печат

01158-2015-0001

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" No 69, За: Михаил Андонов - директор дирекция "АФИО", Република България 1574, София, Тел.: 02 8079977, E-mail: m.andonov@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция "Административно, финансово и информационно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgports.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ДП "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" No 69, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел "Административен", Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: m.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на комуникационни услуги за нуждите на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 5
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: гр. София, гр. Варна гр. Бургас, гр. Русе, гр. Лом.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка е с предмет предоставяне на комуникационни услуги за нуждите на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура”, както следва: 1. Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени мобилни мрежи по стандарт GSM и UMTS: 1.1. Услуга мобилна телефония; 1.2. Услуга мобилен Интернет; 2. Предоставяне на фиксирани гласови услуги: 2.1. Услуга фиксирана телефония – градски номера; 2.2. Услуга фиксирана телефония – мобилни номера; 3. Услуга фиксиран IP VPN; 4. Услуга фиксиран MAN Intercity; 5. Услуга фиксиран Интернет достъп; 6. Изграждане на вътрешна високоскоростна комуникационна линия; 7. Изграждане на два броя високоскоростни безжични комуникационни линии; 8. Предоставяне на GPS услуга за управление на автопарка на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64200000, 72400000

Описание:

Далекосъобщителни услуги
Интернет услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Услуга мобилна телефония - Участниците да предоставят 4 (четири) абонаментни плана: 1. Мобилна телефония - тарифен план 1 – минимум 3000 безплатни минути извън корпоративната група към всички национални фиксирани и мобилни мрежи и максимална месечна такса 20,00 лева; 2. Мобилна телефония - тарифен план 2 – от 800 до 1200 безплатни минути извън корпоративната група към всички национални фиксирани и мобилни мрежи и максимална месечна такса 10,00 лева; 3. Мобилна телефония - тарифен план 3 – от 500 до 600 безплатни минути извън корпоративната група към всички национални фиксирани и мобилни мрежи и максимална месечна такса 5,00 лева; 4. Мобилна телефония - тарифен план 4 – до 300 безплатни минути извън корпоративната група към всички национални фиксирани и мобилни мрежи и максимална месечна такса 2,00 лева. Услуга мобилен Интернет - Участниците да предоставят 4 (четири) тарифни плана: 1. Мобилен интернет – тарифен план 1 – минимум 8000МB трафик на максимална скорост и максимална месечна такса 20,00 лева; 2. Мобилен интернет – тарифен план 2 – от 4000МB до 6000МB трафик на максимална скорост и максимална месечна такса 10,00 лева; 3. Мобилен интернет – тарифен план 3 – от 2000МB до 2500МB трафик на максимална скорост и максимална месечна такса 5,00 лева; 4. Мобилен интернет – тарифен план 4 – до 1200МB трафик на максимална скорост и максимална месечна такса 2,00 лева. Предоставяне на фиксирани гласови услуги: Услуга фиксирана телефония – градски номера и Услуга фиксирана телефония – мобилни номера. Услуга фиксиран IP VPN - Маршрутизирането в транспортните мрежи между VPN точките да е статично и пълно (full mesh); Симетрични скорости на upload и download; не се допуска ограничение на количеството преминал трафик; Не се допуска ограничение на трафика по IP адрес, порт, протокол , съдържание Услуга фиксиран MAN Intercity - Симетрични скорости на upload и download; не се допуска ограничение на количеството преминал трафик; не се допуска ограничение на трафика по IP адрес, порт, протокол , съдържание. Услуга фиксиран Интернет достъп, Изграждане на вътрешна високоскоростна комуникационна линия, Изграждане на два броя високоскоростни безжични комуникационни линии, Предоставяне на GPS услуга за управление на автопарка на Възложителя. Конкретните параметри на предоставяните услуги са посочени в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
370000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 3 700 (три хиляди и седмстотин) лева. Гаранцията за участие трябва да са със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата (120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертата). Участникът избира сам формата на гаранциите за участие, както следва: а) парична сума – внася се по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF, „Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано, че представлява гаранция за участие, като се посочи предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията; б) банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя. Банковата гаранция за участие следва да бъде в оригинал на български език или в оригинал, придружен с превод на български език, в случай че е издадена от чуждестранна банка. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 4 % от прогнозната стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, посочена в т. 1, б. „а” или банкова гаранция съгласно примерен образец на възложителя. 3. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участващите в него може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумата по гаранциите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати всички такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът им да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят задържа, усвоява и освобождава гаранциите за участие по реда и условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, ежемесечно в български лева, в срок до 20 (двадесет) календарни дни от датата на представяне на фактура, в която се посочват цените на предоставените и ползвани от възложителя услуги за съответния отчетен период.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и копие от договора, с който е създадено обединението. В този документ в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП следва да бъде определено всяко от участващите в обединението лица какви дейности ще извършва при изпълнението на поръчката. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; - всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът следва да притежава: 1. Разрешение от КРС за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез мобилна наземна мрежа – GSM. 2. Разрешение от КРС за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез мобилна наземна мрежа – UMTS. 3. Разрешение от КРС за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна мрежа, с предоставен индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър и предоставяне на обществена телефонна услуга и всички услуги, включени в стандарта GSM и/или UMTS. 4. Разрешение от КРС за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна съобщителна мрежа и предоставяне на фиксирана телефонна услуга. 5. Разрешение от КРС за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна съобщителна мрежа за пренос на данни и предоставяне на услуги чрез нея. 6. Удостоверение от КРС за регистрация по Обща лицензия за осъществяване на далекосъобщения чрез обществена далекосъобщителна мрежа за пренос на данни без използване на ограничен ресурс и предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез нея на територията на Р. България. 7. Участникът следва да има минимум 95% географско покритие на GSM и UMTS мрежите си на територията на Р България. Покритието на GSM и UMTS мрежите по територията на страната се декларира, като декларираната информация следва да съвпада с тази, декларирана във въпросника на КРС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата могат да участват български или чуждестранни, физически или юридически лица, както и техни обединения. Участниците представят: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника - посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката.3. Подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2 – 4, ал. 2, т. 1 и ал.5 от ЗОП. Наличието на което и да е от тези обстоятелствата води до отстраняване на участника. Отсъствието на който и да било от посочените в документацията за участие документи, както и представянето на оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП или на изискванията на възложителя, включително представянето на ценово предложение, съдържащо цени за предлаганите услуги, надвишаващи тези посочени от възложителя в техническата спецификация, е основание за отстраняване на участника. Непредставянето на допълнително изисканите от участниците документи по чл. 68, ал. 8 от ЗОП е основание за отстраняване. Чуждестранните лица включват в декларацията по т. 3 и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Документите по т. 2 и 3, представени от чуждестранните лица трябва да са придружени с официален превод на български език. Декларацията по т. 3 се представя и от подизпълнителите, в случай че участникът предвижда участието на такива при изпълнение на поръчката. 4. При участници - обединения следва да бъде представено копие от договора за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който се посочват разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите в поръчката в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП и представляващият обединението, като се включват и клаузите съгласно посоченото в III.1.3). Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, че участникът е запознат с условията на договора. 6. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за участие на подизпълнители, когато се предвиждат такива, с посочване на предвидените подизпълнители, видовете работи, които подизпълнителите ще извършват и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на поръчката. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (когато се предвиждат такива). 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат драгажните работи, са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“. 10. Пълномощно на лицето, подписващо офертата - нотариално заверено. (Когато офертата не е подписана от лицето, което го представлява съгласно регистрацията или документа за учредяване на участника).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Възложителят няма изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците, на което същите да отговарят.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите си възможности участниците представят: 1. Списък на услугите, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката (под сходни или еднакви се разбират електронни мобилни и фиксирани съобщителни услуги), с посочване на стойностите, датите и получателите. 2. Доказателства за извършените услуги, посочени в списъка. 3. Валидeн сертификат, издаден на името на участника, за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката. Сертификатите трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА «Българска служба за акредитация» или от друг национален орган за акредитация, или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Предоставяните услуги, предмет на поръчката следва да отговарят на изискванията на Закона за електронните съобщения и на подзаконовите нормативни актове, регулиращи тази дейност.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 Мобилна телефония - в проценти; тежест: 16
Показател: К2 Мобилен интернет - в проценти; тежест: 10
Показател: КЗ Фиксирана услуга телефония - в проценти; тежест: 15
Показател: К4 Фиксирана услуга IP VPN достъп - в проценти; тежест: 4
Показател: К5 Фиксирана услуга Интернет достъп- в проценти; тежест: 9
Показател: К6 Фиксирана услуга MAN Intercity - в проценти; тежест: 4
Показател: К7 Обща абонаментна такса за фиксирани услуги - в проценти; тежест: 20
Показател: К8 Допълнителни показатели - в проценти; тежест: 12
Показател: К9 Обща цена за изграждане на комуникационни линии- в проценти; тежест: 8
Показател: К10 Предоставяне на GPS услуга - в проценти; тежест: 2
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.02.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.02.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.02.2015 г.  Час: 11:00
Място

ГУ на ДППИ, гр. София, бул. Шипченски проход 69, ет.4, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим за достъп до сградата на възложителя.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура се провежда по реда и при условията на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП. На соснование чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на оферти е намален със 7 (седeм) дни, тъй като настоящото обявление е изпратено до АОП по електронен път с ползване на електронен подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ