Версия за печат

01158-2015-0002

BG-Бургас: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Клон-териториално поделение Бургас на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", ул. "Княз Александър Батенберг" № 1, За: Йоан Костадинов, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон-териториално поделение Бургас

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=527:%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%8A%D0%BB%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%81&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Клон-териториално поделение Бургас на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", ул. "Княз Александър Батенберг" № 1, За: Донка Димитрова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон-териториално поделение Бургас

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Проект за рехабилитация на вълнолом Бургас"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Пристанище Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е с предмет "Проект за рехабилитация на вълнолом Бургас". Целта на обществената поръчка е изготвяне на проект за реконструкция и модернизация на стария вълнолом на град Бургас, който в следствие на годините е със силно нарушена конструкция, причините за което са силните ветрове, големите морски вълни и нарушената тетраподна защита. Проектът трябва да е съобразен със съществуващото положение и да представи една цялостна визия за бъдещето на вълнолома, съобразено с концепцията за обособяване на територията от І-во до ІV-то корабни места като „Зона за обществен достъп”, а също и за достигане на оптимална защита от вълнение. Място на изпълнението на обществената поръчка е Пристанище Бургас.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71320000

Описание:

Архитектурно проектиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на обекта на обществената поръчка ще се осъществи въз основа на утвърдена техническа спицификация и включва изпълнението на следните дейности: 1. Изработване на идеен и технически проект в обем и съдържание, в съответствие с Техническата спецификация за проектиране и всички нормативни документи. 2.Извършване на всички съгласувания на проектната разработка с всички органи и лица. 3. Изпълнение на задълженията си като проектант по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Наредба № 3 / 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 / 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти). 4. Упражняване на авторски надзор по време на строителството в съответствие с разпоредбите на чл. 162, ал. 2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ)

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 1500 лв. (хиляда и петстотин лева). Сумата представлява 1% (един процент) от стойността на поръчката. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 5 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му.Гаранциите за участие и изпълнение се представят във форма, избрана от участника – депозит на парична сума или банкова гаранция.В съответния документ за внесена гаранция за участие задължително следва да бъде записано: ”Гаранция за участие в процедура с предмет "Проект за рехабилитация на вълнолом Бургас". Банковата сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” Клон-териториално поделение Бургас е: IBAN: BG06CECB97901043056401, BIC: CECBBGSF, „Централна кооперативна банка” АД Ако участникът представя Банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение, то същите трябва да бъдат неотменяеми и безусловни, с възможност да се усвоят изцяло или на части. Същите следва да съдържат задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Когато е под формата на банкова гаранция срокът на валидност на гаранцията за участие следва да бъде не по-малък от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато е под формата на банкова гаранция, гаранцията за изпълнение следва да е валидна най-малко 30 дни след изтичане срока на договора. Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано че представлява гаранция за изпълнение, като се посочи предмета на обществена поръчка , за която се отнася гаранцията. Банковата гаранция за участие и банковата гаранция за изпълнение следва да бъдат в оригинал на български език или в оригинал, придружени с превод на български език, в случай че е издадена от чуждестранна банка.Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Лицето трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата по възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1.Аванс от 10% (десет на сто) от стойността на договора в срок от 10 (десет) календарни дни от подписване на договора и представяне на оригинал на фактура за авансово плащане. 2. Междинно плащане в размер на 10% (десет на сто) от общата стойност на договора, в срок от седем работни дни след приемането на идейния проект от техническия съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, на база на протокола на техническия съвет и след представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3.Междинно плащане в размер до 60% (шестдесет процента) от общата цена на договора - в срок от седем работни дни след одобряване на проекта от технически съвет на Възложителя и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. 4. Окончателно плащане в размер на 20% от общата стойност на договора в срок от 10 (десет) дни от подписването на двустранен приемо-предавателен протокол за цялостно приемане на работите по договора без забележки и представена оригинална фактура от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум). Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, участниците в него трябва да сключат нотариално заверен/о догово/ споразумение за участие в процедурата, в което да определят всеки един от тях с какви средства ще участва и какви дейности ще извършва при изпълнението на поръчката, както и да е посочен представляващият обединението. Договорът да съдържа клаузи, които гарантират, че: съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са длъжни да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговаря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката съгласно подписания договор, независимо от срока, за който е създадено обединението; всеки участник в обединението ще вземе участие при изпълнението на поръчката, като се посочват и конкретните видове дейности от техническото задание, което той ще изпълни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията в нормативните актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията в документацията за участие. Документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата оригинал по Образец № 8; 2.Представяне на участника оригинал по Образец № 1; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП оригинал по Образец №2(за участника); 4. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6, във връзка с чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8,т.2 от ЗОП- Образец №3; 5. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП - Образец №4; 6. Декларация по чл.51а от ЗОП -(ако е приложимо) оригинал по Образец №5;7. Ценово предложение по Образец №6; 8. Техническо предложение по Образец №7; 9. Декларация за участие на подизпълнители оригинал по Образец №9; 10. Документ или Банкова гаранция за участие по Образец № 10; 11.Списък-декларация на предложения технически състав по Образец №13; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП по Образец №14; 13. Списък-декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП по Образец №15; 14. Декларация за запознаване с условията на поръчката по Образец №16; 15 . Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата - оригинал (ако е приложимо).16. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП по Образец № 17 - оригинал (ако е приложимо)17. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОПза обстоятелства по чл.47, ал. 1 и 5(оригинал) по Образец №12- за подизпълнителите(ако е приложимо).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже наличието на разполагаем финансов ресурс в размер на 10 % от прогнозната стойност на обществената поръчка. Кандидатите или участниците могат да доказват наличието на изисквания от Възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - удостоверение от банка; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация - списък на служителите/експертите(квалифицирани специалисти - проектанти с пълна проектантска правоспособност), които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка(Образец № 13) – оригинал. Участникът трябва да притежава необходимия експертен и технически капацитет, за да гарантира качествено и срочно изпълнение на поръчката. Минимални изисквания: Ръководителят на екипа да е вписан в съответния регистър на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) и съответно в регистър на лицата с пълна проектантска правоспособност, и да притежава поне 7 години опит в проектирането на съоръжения, сходни с предмета на поръчката. В екипа да бъде включен поне един инженер със специалност ХТС, притежаващ пълна проектантска способност и опит поне 5 години в проектирането на хидро-технически съоръжения, сходни с предмета на поръчката. Всеки един проектант член от екипа да е вписан в съответния регистър на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП). Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав). 2.Списък – оригинал (свободен текст) на квалифицирани специалисти-проектанти с пълна проектантска правоспособност, заети в екипа на участника, като се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. На основание чл. 49 от ЗОП, участниците следва да докажат, че предложените от тях лица притежават пълна проктантска правоспособност за 2014 г.: копие от документ, удостоверяващ пълна проктанстка правоспособност, позоваване на съответния регистър, ако е публичен и/или др. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени. Забележка: Оттеглянето, замяната и привличането на експерти, различни от изброените в списъка, представен с офертата на участника, е допустимо само с писмено съгласие на Възложителя. В случай на замяна на експерти, участникът трябва да предложи лица с равностойни опит и умения или по-добри специалисти в сравнение със заменените. 3. Заверено копие на валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен документ, издаден от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation). 4.Заверено копие на Застрахователна полица на застраховка "Професионална отговорност в проектирането “ или "Професионална отговорност в проектирането и строителството “ за обекти първа категория, сходни с предмета на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Концепция за изпълнение ,с Подпоказател - Методология за изпълнение на предмета на поръчката с макс брой 20 точки и подпоказател - Работен план - график с макс. брой 10 точки; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.02.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

Клон-териториално поделение на ДП "Пристанищна инфраструктура", гр. Бургас, ул. "Княз Александър Батенберг" № 1, ет.4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, н която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата обществена поръчка се провежда по реда и при условията на чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП. Пълен достъп до документацията за поръчката е предоставен на всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната страница на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: http://www.bgports.bg, Профил на купувача. Съобщения и обявления за хода на процедурата могат да бъдат намерени на същия адрес.Настоящото обявление е изпратено за публикуване с електронен подпис и пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата може да се получи на интернет страницата на адрес http://www.bgports.bg, Профил на купувача. На основание чл.64,ал. 3 от ЗОП срокът на поръчката е намален от 40 на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.01.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ