Версия за печат

01158-2015-0008

BG-Бургас: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Ул. Княз Ал. Батенберг №1, ет.4, За: Тодор Вълев, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=539:madernizaciq&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Ул. Княз Ал. Батенберг №1, ет.4, За: Донка Димитрова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖ /ИНЖЕНЕРИНГ/ ЗА ОБЕКТ „МОДЕРНИЗАЦИЯ НА СГРАДА МАГАЗИЯ 1 НА ТЕРМИНАЛ ИЗТОК 1 НА ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Територията на пристанище Бургас - Изток в зоната на старата кейова стена, непосредствено до трето и четвърто корабни места
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖ /ИНЖЕНЕРИНГ/ ЗА ОБЕКТ „МОДЕРНИЗАЦИЯ НА СГРАДА МАГАЗИЯ 1 НА ТЕРМИНАЛ ИЗТОК 1 НА ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС“. ДП „Пристанищна инфраструктура” Клон-териториално поделение Бургас провежда открита процедура за„ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖ /ИНЖЕНЕРИНГ/ ЗА ОБЕКТ „МОДЕРНИЗАЦИЯ НА СГРАДА МАГАЗИЯ 1 НА ТЕРМИНАЛ ИЗТОК 1 НА ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС, в това число: 1. Изработване на технически проект по утвърдено техническо задание 2. Изпълнение на предвидените в проекта СМР за модернизация на сградата. В това число: предварителни проучвания по преценка на проектанта; изработване на инвестиционен проект във фаза технически проект; извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи; упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли; временно строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали, оборудване, машини и съоръжения, необходими за въвеждане в експлоатация на обекта, без обзавеждане; строително – монтажни работи; единични, комплексни и 72-часови изпитвания; изработване на изпълнителна и екзекутивна документации.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45210000, 71200000, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Архитектурни и свързани с тях услуги
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Изработване, съгласуване и одобряване на технически проект по утвърдено техническо задание в обем и съдържание съгласно Наредба №4 за обема и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с Техническото задание за проектиране и всички нормативни документи проектни части както следва: Архитектурна; Конструктивна; Инженерно-геоложко проучване” Инженерни инсталации Геодезия; Вътрешни ВиК инсталации; Вътрешни Ел.инсталации; Вътрешни ОВК инсталации; Пожарна безопасност; Технолочична Енергийна ефективност; План за управление на строителни отпадъци. Част „Сметна документация” ЗП /ново/: 2795м2 РЗП /ново/: до 4050м2 2. Изпълнение на предвидените в проекта СМР за модернизация на сградата, в това число: - предварителни проучвания по преценка на проектанта; - изработване на инвестиционен проект във фаза технически проект; - извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с компетентните органи; - упражняване на авторски надзор по време на строителството и изработване на работни детайли; - временно строителство; - демонтажни работи; -доставка на необходимите материали, оборудване, машини и съоръжения, необходими за въвеждане в експлоатация на обекта, без обзавеждане; - строително – монтажни работи; - единични, комплексни и 72-часови изпитвания; - изработване на изпълнителна и екзекутивна документации.

Прогнозна стойност без ДДС
4200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

480


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1% , без ДДС от стойността на поръчката - 42 000 лв. (четиридесет и две хиляди лева).Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” Клон-териториално поделение Бургас IBAN: BG06CECB97901043056401 BIC: CECBBGSF „Централна кооперативна банка” АД Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. Гаранция за изпълнение на обществената поръчка – 5 % от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Плащането на стойността на проекта ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на одобряване на проекта по реда на чл. 145 от ЗУТ и представяне на фактура за стойността на плащането. Предаването на техническия инвестиционен проект става с приемо-предавателен протокол, подписан от представител на изпълнителя и от определено от Възложителя длъжностно лице. При констатиране на грешки и непълноти в представената проектна документация същите се отстраняват за сметка на Изпълнителя в указан от Възложителя срок. 2. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 3. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 4. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум). Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, участващите в него трябва да сключат нотариално заверен/о договор/споразумение за участие в процедурата, в което да определят всеки един от тях с какви средства ще участва и какви дейности ще извършва при изпълнениетона поръчката, както и да е посочен представляващият обединението.Договорът да съдържа клаузи, които гарантират,че: съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и е упълномощило водещ участник,който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката;всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката съгласно подписания договор, независимо от срока, за който е създадено обединението;всеки участващ в обединението ще вземе участие при изпълнението на поръчката като се посочват и конкретните видове дейности от техническото задание, които той ще изпълни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда по ЗОП може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. Офертата (бланка за административни и други данни) (Приложение № 2) и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа следните документи:Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал (Приложение № 2.1.); Представяне на участника (Приложение № 1), което включва: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност, а именно: - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. - При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. - Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. - административни сведения -Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на категорията на обекта на предмета на поръчката – първа група, І-ра категория. -Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) – (Приложение № 6); Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) ; Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Приложение № 5); Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – (по образец Приложение № 7) Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо (по образец Приложение № 8) Декларация за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал) (Приложение №9); Декларация за съгласие за участие като подизпълнител(ако е приложимо)- оригинал по образец (Приложение №10) Банкова гаранция за участие в обществената поръчка – оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума – заверено копие. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец (Приложение № 12). Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец (Приложение № 13). Декларация за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката – Декларация – свободен текст.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания за икономически и финансови възможности

ІІІ.2.3) Технически възможности

Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, (Приложение №11А) с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга;Списък на строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. (Приложение № 11Б). Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на: Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица: За изпълнение на проектните дейности: – най-малко по 1 (един) проектант, притежаващ пълна проектантска провоспособност по всички проектни части, посочени в заданието за проектиране, неразделна част от документацията по настоящата обществена поръчка. Към момента на сключване на договор, за всеки един от проектантите следва да се представят удостоверения за пълна проектантска правоспособност за 2014г., издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им. За изпълнение на строителството: Ръководни служители:– 1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на инженеринга – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер „Магистър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава).Опит: като ръководител на строителни обекти на сгради с обществено-обслужващо предназначение.Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, координира изработването на отделните части на проекта/проучването, съобразно Техническото задание за проектиране и приложимото българско законодателство, подпомага и информира заинтересованите страни в договора, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството.– 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: мин.средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент– 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строитстроителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. Справка-декларация за екипа от технически лица /проектанти и ръководни служители/, отговарящи за изпълнението на поръчката (Приложение № 14); Декларация за съгласие за участието на всеки от техническите лица /проектанти и ръководни служители/, включени в екипа за изпълнение на поръчката (Приложение № 15). Продължава в VI.3. Допълнителна информация.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: "ТПП" Техническо предложение за проектиране, в точки; тежест: 20
Показател: "СРП" Срок за изработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект”, в точки; тежест: 10
Показател: "РПИ" Работна програма за изпълнение на строителството, в точки; тежест: 20
Показател: "ЦИ" Предлагана цена за изпълнение на договора без ДДС, в точки; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.03.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.03.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.03.2015 г.  Час: 11:00
Място

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", гр. Бургас 8000, ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични и на тях имат право да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от III.2.3. Технически възможности: -Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката(свободен текст); - Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. -Валиден сертификат за разработена и внедрена интегриране система за управление на околна среда ISO 14001:2004 – или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за опазване на околната среда; -ДЕКЛАРАЦИЯ за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП по образец (Приложение №16). Настоящата обществена поръчка се провежда по реда и при условията на чл. 14, ал.1, т. 1 от ЗОП. Пълен достъп до документацията за поръчката е предоставен на всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: http://www.bgports.bg, Профил на купувача. Съобщения и обявления за хода на процедурата могат да бъдат намерени на същия адрес .Настоящото обявление е изпратено за публикуване с електронен подпис и пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата може да се получи на интернет страницата на адрес http://www.bgports.bg, Профил на купувача. На основание чл.64,ал. 3 от ЗОП срокът на поръчката е намален от 52 на 40 дни. Разяснения по документацията за участие могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ