Версия за печат

01158-2015-0010

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура Клон ТП Пристанище Варна, пл.Славейков 1, За: Елеонора Жекова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 684611, E-mail: e.zhekova@bgports.bg, Факс: 052 655902

Място/места за контакт: Клон ТП Пристанище Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=551:fasadi&catid=97&Itemid=351&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт фасади на трафопостове 6, 7 и 8 Фериботен комплекс Варна; Ремонт покрив Административна сграда ЦОПС бл А и Б и служебна сграда ПФП бл.А и бл.Б – Фериботен комплекс Варна; Ремонт делатационна фуга на административна сграда контейнерен терминал, магазия 10 – Пристанище Варна Изток”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката се възлага с цел извършване на ремонтни дейности на сгради на територията на Фериботен комплекс Варна и Пристанище Варна Изток. Вследствие дългогодишната експлоатация без поддръжка на Фериботен комплекс Варна всички сгради и съоръжения са в лошо състояние. Необходимо е да се направи ремонт на фасади на трафопостове с номера 6, 7 и 8, както и на покривните конструкция на Административна сграда ЦОПС бл А и Б и служебна сграда ПФП бл. А и бл. Б. Необходим е и ремонт на делатационната фуга и част от фасадата на административна сграда контейнерен терминал, магазия 10 – Пристанище Варна Изток поради постоянни течове.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„РЕМОНТ ФАСАДИ НА ТРАФОПОСТОВЕ 6, 7, И 8 ФЕРИБОТЕН КОМПЛЕКС ВАРНА; РЕМОНТ ПОКРИВ АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА ЦОПС БЛ А И Б И СЛУЖЕБНА СГРАДА ПФП БЛ. А И БЛ. Б- ФЕРИБОТЕН КОМПЛЕКС ВАРНА; РЕМОНТ ДЕЛАТАЦИОННА ФУГА НА АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА КОНТЕЙНЕРЕН ТЕРМИНАЛ, МАГАЗИЯ 10 – ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА ИЗТОК ”

Прогнозна стойност без ДДС
212000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 2 120 лв. /две хиляди сто и двадесет / лева. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5% / пет процента/ от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛ в настоящата поръчка е ДП „Пристанищна инфраструктура“ Клон-ТП „Пристанище Варна „ Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на обекта е 212 000,00 лв ( двеста и дванадесет хиляди лева) без ДДС. Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения от възложителя бюджет. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Схема на плащане: 1. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. а/Авансово плащане размер на 30% / тридесет процента/ от стойността на договора без ДДС, платимо до 20 /двадесет/ календарни дни след представяне на безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДППИ в размер на стойността на аванса и срок не по-малко от срока за изпълнение на договора и оригинал на фактура за аванса б/Окончателно плащане в размер на 70% /седемдесет процента/ от стойността на договора без ДДС при изпълнени 100% /сто процента/ от договорените СМР, платимо до 20 /двадесет/ календарни дни след приемането на обекта и издаване на фактура от изпълнителя. Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на двустранен протокол (между ВЪЗЛОЖИТЕЛ И ИЗПЪЛНИТЕЛ). В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва след отстраняването на несъответствията. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Договора за изпълнение на СМР – Приложение № 17.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия.Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът трябва да има изпълнен през предходните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си минимум един договор за обекти, сходни с предмета на поръчката. 2.Участникът да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж на обекта на поръчката (първа група, първа категория) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за извършване на дейностите, предмет на поръчката. Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 до 4 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя. 3. Валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; 4.Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 5. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. 6. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на безопасните условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не

ІІІ.2.3) Технически възможности

2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в което число минимум: 2.1. Ръководител на екипа, който: • има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „ПГС“ или еквивалент; • професионален опит - минимум 5 г. стаж по специалността; • специфичен професионален опит – опит в изпълнение и/или ръководство на минимум един обект за изграждане и рехабилитация на оградни и охранителни съоръжения; 2.2. Технически ръководител, който: • има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; • минимум 3 г. опит в изпълнение и/или ръководство на обекти за изграждане и рехабилитация на оградни и охранителни съоръжения; 2.3. Отговорник по контрола на качеството, който: • има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; • има удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно; • минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. 2.4. Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд, който: • има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; • притежава удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно; • минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. Всеки участник трябва да разполага със собствено и/или наето техническо оборудване за качествено изпълнение на поръчката.Участникът следва да направи подродно представяне на собственото и/или наето техническо оборудване, съответстващо на предлаганата от Възложителя технология за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.05.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.05.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр.Варна пл.Славейков 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

на основание чл.68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.1.Документация за участие в процедурата се намира на разположение и може да бъде изтеглена от сайта на Държавно Предприятие „Пристанищна Инфраструктура“, а именно: www.bgports.bg, Профил на купувача. 1.2. С цел коректното изготвяне офертите на участниците, Възложителят предоставя възможност за посещение на строителната площадка на обекта. Всеки участник може да посети обекта всеки работен ден от 9,00 до 16,00 часа. Участниците прилагат към документацията за участие в поръчката декларация, че са посетили строителния обект. 1.3. Офертите на участниците се приемат всеки работен ден от 9:00 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа в срока, съгласно обявлението за обществена поръчка, в деловодството на ДП „Пристанищна инфраструктура“ Клон-ТП „Пристанище Варна„ - гр. Варна, пл. „Славейков“ № 1. 1.4.Лицата може да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до 10 дни, а за поръчки по чл. 14, ал. 3 от ЗОП - до 7 дни, преди изтичането на срока за получаване на офертите или заявленията. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ