01158-2015-0013
Технически редакции | ||
19.05.2015 13:48 ч. : | 19/05/2015 13:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.05.2015 13:48 ч. : | 19/05/2015 13:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ГУ на ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Михаил Андонов - директор дирекция АФИО, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079977, E-mail: m.andonov@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Дирекция Административно, финансово и информационно обслужванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=566:kompjutri&catid=97&Itemid=351&lang=bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
ГУ на ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел Административен, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: m.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Отдел Административен, деловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.bgports.bg.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура”. Изпълнението на поръчката включва: 1. Доставка, монтаж и инсталиране (вкл. инсталиране на имидж на всички конфигурации) на необходимата техника (минимум 90 компютърни конфигурации) на следните обекти на Възложителя: Главно Управление София, адрес: гр. София, бул. „Шипченски проход” № 69; СП Дирекция „РКТ - Черно море“, адрес: гр. Варна, бул. „Приморски” № 5; Териториално поделение (клон) Варна, адрес: гр. Варна, пл. „Славейков” № 1; Териториално поделение (клон) Бургас, адрес: гр. Бургас, ул. „Княз Александър Батенберг” № 1; Териториално поделение (клон) Русе, адрес: гр. Русе, ул. „Пристанищна” № 22; СП Дирекция „РКТ - река Дунав“, адрес: гр. Русе, ул. „Пристанищна” № 20; Териториално поделение (клон) Лом, адрес: гр. Лом, пл. Независимост, сграда Митница, вход „Деспред“, ет. 2. При сключването на договора Възложителят уведомява писмено Изпълнителя за разпределението на конкретния брой компютърни конфигурации по места и конкретните изисквания към инсталирането им. 2. Осигуряване на безплатно гаранционно обслужване на доставените, монтирани и инсталирани компютърни конфигурации за период не по-кратък от 36 месеца от датата на инсталирането им.
30211400
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Компютърна конфигурация 1 – минимум 20 броя Параметър Технически изисквания Процесор Четириядрен, честота мин. 3.4 GHz, 4 MB cache, производствен процес (литография): максимално 32 nm, максимално TDP 65W Оперативна памет Мин. 8 GB DDR3 с работна честота мин. 1600 MHz, да поддържа разширение до 16 GB Твърд диск 1 Мин. 120 GB SATA 2.5" SSD Твърд диск 2 Мин. 500 GB SATA 3.5" 6Gb/s 7.200 rpm Видео контролер Интегриран Оптично устройство SATA DVD+/-RW Мрежов контролер Gigabit ethernet 10/100/1000 Мbps, Half/Full duplex, Autosensitive & Autonegotiation, Wake on LAN, PXE Boot Аудио Интегриран контролер на системната платка, изнесени букси за микрофон и слушалки Интерфейсни портове 2xUSB 3.0, 2xUSB 2.0, 1xVGA, 1xDVI, 2xPS/2, RJ-45, 2xMicrophone, 1xHeadphone, Audio-In и Audio-Out, четец за карти-памет Клавиатура USB, надписана по БДС, от производителя на компютърната конфигурация Мишка USB, оптична с 2 бутона и скрол, от производителя на компютърната конфигурация Монитор 23" 1920x1080@60Hz LED IPS, матов екран, вграден в кутията Кутия Вградена в монитора Операционна система Genuine Microsoft Windows 7, 8 или 8.1 Professional x64 English Изискване за сертификати Да присъства в Microsoft HCL (Hardware Compatibility List) или да бъде сертифицирана по програмата „Designed for Microsoft Windows“ Гаранция 36 месеца, доказани с каталожен номер от продуктовата листа на производителя Компютърна конфигурация 2 – минимум 70 броя Параметър Минимални технически изисквания Процесор Четириядрен, честота мин. 3.4 GHz, 4 MB cache, производствен процес (литография): максимално 32 nm, максимално TDP 65W Оперативна памет Мин. 4 GB DDR3 с работна честота мин. 1600 MHz, да поддържа разширение до 16 GB Твърд диск Мин. 1000 GB SATA 3.5" 6Gb/s 7.200 rpm и възможност за инсталиране на втори диск Слотове за разширение 4xPCIe, от тях поне по една PCIe x1 и PCIe x16 Видео контролер Интегриран Оптично устройство SATA DVD+/-RW Мрежов контролер Gigabit ethernet 10/100/1000 Мbps, Half/Full duplex, Autosensitive & Autonegotiation, Wake on LAN, PXE Boot Аудио Интегриран контролер на системната платка, изнесени букси за микрофон и слушалки на предния панел Интерфейсни портове 2xUSB 3.0, 2xUSB 2.0, 1xVGA, 1xDVI, 2xPS/2, RJ-45, 2xMicrophone, 1xHeadphone, Audio-In и Audio-Out, четец за карти-памет Клавиатура USB, надписана по БДС, от производителя на компютърната конфигурация Мишка USB, оптична с 2 бутона и скрол, от производителя на компютърната конфигурация Монитор Мин. 20" 1920x1080@60Hz LED LCD, матов екран, от производителя на компютърната конфигурация Кутия Desktop/Tower, ATX захранване, active PFC, минимум 300W Операционна система Genuine Microsoft Windows 7, 8 или 8.1 Professional x64 English Изискване за сертификати Да присъства в Microsoft HCL (Hardware Compatibility List) или да бъде сертифицирана по програмата „Designed for Microsoft Windows“ Гаранция 36 месеца, доказани с каталожен номер от продуктовата листа на производителя В техническите изисквания на Възложителя към доставката на компютърни конфигурации са посочени минималните такива – в полетата, започващи с „минимум“. В полетата без „минимум“ за отговарящи ще се приемат само описаните изисквания.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 1 500 (хиляда и петстотин) лева. Гаранцията за участие трябва да са със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата (120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертата).Участникът избира сам формата на гаранциите за участие, както следва: а) парична сума – внася се по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF, „Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано, че представлява гаранция за участие, като се посочи предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията; б) банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя. Банковата гаранция за участие следва да бъде в оригинал на български език или в оригинал, придружен с превод на български език, в случай че е издадена от чуждестранна банка. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, посочена в т. 1, б. „а” или банкова гаранция съгласно примерен образец. 3. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участващите в него може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумата по гаранциите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати всички такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът им да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят задържа, усвоява и освобождава гаранциите за участие по реда и условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Плащането по договора се извършва в български лева, с платежно нареждане по банкова сметка на изпълнителя. Възложителят превежда дължимото възнаграждение в срок до 7 (седем) работни дни от представянето на оригинална фактура, издадена от изпълнителя и на всички приемо-предавателни протоколи, съставени в хода на изпълнение на договора, а именно: 1. Приемо-предавателни протоколи за доставка, монтаж и инсталация на техниката в обектите на възложителя, подписани от представител на изпълнителя и от определени служители на Възложителя. Протоколите се съставят и подписват в три екземпляра – два за възложителя, от които единият е за съответното териториално поделение – клон/специализирана дирекция на ДП „Пристанищна инфраструктура“, и един за изпълнителя. 2. Окончателен приемо-предавателен протокол, подписан на база всички протоколи по т. 1. Протоколът се съставя в два екземпляра – един за Възложителя и един за Изпълнителя и се подписва от координатора по договора от страна на Възложителя и представител на Изпълнителя.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и копие от договора, с който е създадено обединението. В този документ в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП следва да бъде определено всяко от участващите в обединението лица какви дейности ще извършва при изпълнението на поръчката. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; - всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.
Участникът следва да притежава надлежен документ (оторизационно писмо или еквивалентен документ), удостоверяващ, че е оторизиран представител на производителя с права за продажба и сервиз на компютърните конфигурации, които се предлагат в изпълнението на поръчката.
Възложителят няма изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците, на което същите да отговарят.
За доказване на техническите си възможности участниците представят: 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката (под сходни или еднакви се разбират доставки на компютърни конфигурации), с посочване на стойностите, датите и получателите – по образец; 2. Доказателства за извършените доставки, посочени в списъка; 3. Валидeн сертификат, издаден на името на участника, за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката. Сертификатите трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА «Българска служба за акредитация» или от друг национален орган за акредитация, или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 4. Валиден сертификат, издаден на името на участника за информационна сигурност ISO 27001:2005 или еквивалентен. 5. Валиден сертификат, издаден на името на участника за качество ISO 20000-1:2011 за управление на услугите в IT сектора или еквивалентен. 6. Декларация – списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – по образец, с приложени подписани професионални автобиографии и заверени копия от документи, удостоверяващи професионалната квалификация и професионалния опит на всяко от лицата, посочени в списъка. 7. Надлежен документ (оторизационно писмо или еквивалентен документ), удостоверяващ, че участникът е оторизиран представител на производителя с права за продажба и сервиз на компютърните конфигурации, които се предлагат в изпълнението на поръчката.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
120
ГУ на ДППИ, гр. София, бул. Шипченски проход 69, ет.4, заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим за достъп до сградата на възложителя.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата процедура се провежда по реда и при условията на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП. На соснование чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът за получаване на оферти е намален със 7 (седeм) дни, тъй като настоящото обявление е изпратено до АОП по електронен път с ползване на електронен подпис.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
19.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ