Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Ул. Княз Ал. Батенберг №1, За: Донка Димитрова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Клон - териториално поделение Бургас на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=591:nadzor_magaziq1&catid=101&Itemid=198&lang=bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата поръчка е избор на Консултант за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор на СМР във връзка с изпълнение на обект: „МОДЕРНИЗАЦИЯ НА СГРАДА МАГАЗИЯ 1 НА ТЕРМИНАЛ ИЗТОК-1 НА ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС“. Обектът представлява строеж първа категория, втора група съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „б” от ЗУТ. Съгласно чл. 168, ал. 2 от ЗУТ строителният надзор е задължителен за строежи от първа до четвърта категория. В тази връзка е необходимо да се възложи оценка на съответствието на проектната разработка със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор като консултантска услуга по смисъла на ЗУТ. С изпълнението на поръчката, се цели да се обезпечи законосъобразното изпълнение на строителството, чрез оценка за съответствие на изготвените инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор при реализацията му. Изпълнителят по обекта на поръчката ще има ангажименти, произтичащи от ЗУТ и в съответствие с всички други нормативни актове, регламентиращи особеностите и задълженията в дейността му с оглед спецификата на строителството при реализацията на проекта. Общи данни за Магазия 1 на терминал Изток-1 на пристанище Бургас: Сградата на Магазия1 /през годините е използвана като склад за зърно, фураж и др./ се намира в северната част на източния вълнолом, при 3-то и 4-то корабни места. Построена е през 1903г. Сградата на Магазия 1 е една от най-старите постройки на територията на пристанището - от официалното му откриване през 1903г. до наши дни. Постройката е едноетажна, двукорабна, с размери 90/30м и площ от 2795м2. Конструкцията е метална, нитована, има историческа стойност, тъй като такива конструкции понастоящем не се изпълняват. Състоянието, в което се намира конструкцията в момента, не е особено добро - има счупени елементи, наблюдава се корозия. Проектът ще продължи реализирането на концепцията заложена в разработвания Общ Устройствен План на Бургас в посока към отваряне на града към морето, изнасяне на промишлените дейности и преструктуриране на крайбрежните промишлени зони, възможност за яхтено пристанище и създаване на вторичен градски обслужващ център чрез определяне на нови терени за обществено обслужване с предлагане на услуги от различен характер, обособяване на зони за отдих и риболов, предвиждане на терени за детски и спортни площадки и публично озеленяване.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000

Описание:

Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:


ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

- Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил поне 1 (една) услуга, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата посочен в публичната покана. Под „сходни“ с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира услуга, като консултант по смисъла на ЗУТ или аналогични такива при строителство и/или реконструкция на сгради и/или съоръжения за обществено ползване.. Документи, с които се доказва: Списък за изпълнените услуги с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата. В списъка задължително се посочват стойностите, датите и получателите, като към списъка следва да се приложат доказателства за извършването на посочените услуги – (Приложение № 8). - Участникът следва да притежава Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 от ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ, бр.82 от 2012г.) или удостоверение съгл. чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Документи, с които се доказва: Представя се заверено копие на Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 от ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ, бр.82 от 2012г.) или удостоверение съгл. чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ или удостоверение или декларация за наличието на лиценз за упражняване на дейността. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: - Минимален брой ключови специалисти, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка със следните квалификация и професионален опит: Ръководител на екипа – строителен инженер ПГС или ССС, с трудов стаж по специалността не по-малко от 5 (пет) години, от които не по-малко от 2 (пет) години като ръководител или зам. ръководител на екипа на консултант/строителен надзор; Координатор по безопасност и здраве /КБЗ/ - строителен инженер, който притежава най-малко 1 /една/ година професионален опит като координатор по безопасност и здраве. Инженер ВиК - с не по-малко от 3 години опит по специалността; Инженер ОВИ – с не по-малко от 3 години опит по специалността; Електроинженер – с не по-малко от 3 години опит по специалността; Архитект – с не по-малко от 3 години опит по специалността; Документи с които се доказва: Списък на лицата, които ще участват при изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 9), с приложени Автобиографии на всяко едно от лицата – (Приложение № 10). - Декларация за използване/не използване на подизпълнители – съгласно образец (Приложение № 6); - Декларация от подизпълнителя (в случай че участникът е заявил участие на такъв) – съгласно образец (Приложение № 7); Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Продължава в поле „Допълнителна информация“

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ОТП – „Оценка на техническото предложение” - брой точки 50 , ОЦП – „Оценка на ценовото предложение” - брой точки 50.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/07/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение от поле „Изисквания за изпълнение на поръчката“ - Участникът представя Техническо предложение за изпълнение на поръчката – (Приложение № 3), съдържащо описание на необходимите дейности за изпълнение на задълженията по осъществяване на оценката на съответствието и строителния надзор по време на строителството, методология на изпълнение на услугата, методи и инструменти за изпълнение на услугата, механизми за следене управлението и контрола на качеството при изпълнение на конкретните видове строителни работи указан. Техническото предложение ще бъде оценено съгласно разписаната методика за оценка на офертите. - Ценово предложение се подготвя по образец – (Приложение № 4). Всички необходими документи за участие по процедурата са публикувани в "Профила на Купувача" на Възложителя. Отваряне на офертите: Офертите ще бъдат отворени от назначена от възложителя комисия в Клон-ТП Бургас на ДП „Пристанищна инфраструктура“, гр. Бургас, бул. „Ал. Батенберг“ № 1, ет. 4, заседателна зала, на 07.07.2015 г., в 11:00 часа. На заседанието могат да присъстват лица, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/07/2015