Версия за печат

BG-Лом

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Териториално поделение (клон) - Лом на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", пл. "Независимост", п.к. 5, За: инж. Юлиян Филипов - експерт в Териториално поделение (клон) Лом на ДП "Пристанищна инфраструктура", България 3600, Лом, Тел.: 0971 68385, E-mail: j.filipov@bgports.bg, Факс: 0971 66972

Място/места за контакт: Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgports.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Челният подкранов път на Западния кей е с дължина 335 м, построен през 1984 г. върху дървена траверсова скара, релси тип S49 монтирани на единични реброви подложки без наклон. В следствие дългогодишната експлоатация на подкрановия път през годините, конструкцията на пътя включваща горно и долно строене бяха напълно аморизирани. В следствие на това, подкрановият път се харектаризираше с недопустими отклонения по ос и ниво, което наложи да се извърши основен ремонта на пътя и през 2010 г. Към момента поради използване на лош дървен материал за направа на траверсите, изпълнената траверсовата скара на 180м от подкрановия път е напълно изгнила и това налага нейната подмяна. Моментното състояние на пътя налага крановете да не работят в този участък от пътя и откритите складови площи на терминал Западен кей не могат да се използват рационално. Към днешна дата техническото състояние на пътя налага да се извърши спешен ремонт, включващ цялостна подмяна на дървената траверсова скара на 180м от пътя. Дейностите, свъразани с подмяната й са от съществено значение за осигуряване на безопасността за живота и здравето на хората в района на обекта, както и за сериозни производствени аварии, които могат да причинят материални щети върху акостирала плавателна техника, подвижен железопътен състав, автомобилна техника и разположената в обсега на крана инфраструктура. Ремонтните работи включват демонтаж на 180м. от съществуващия подкранов път (релси, траверси, скрепление), извозване на извадените материали от подкрановия път и сортирането им на площадка в района на Пристанищен Комплекс Лом, депониране на депо на изкопаният баласт на разстояние до 3 м, пресявка, направа на баластов килим, уплътняване на баластов килим с вибро валяк, нареждане по схема на дървени траверси с размери 0,25 х 0,22 х 1,3 м с междуосово разстояние 50 см., монтиране на реброви подложки, монтиране на релса тип S49 посредством скрепителен материал, нахвърляне на баласт за направа на баластова призма, последователна направа на I-ва, II-а и III-та нивелация на подкрановия път и окончателно планиране на баластова призма. Монтиране на стоманобетонови плочи в зоната на целия подкранов път. Предвидените за изпълнение строителни и ремонтни дейности попадат в хипотезата на чл. 151 от Закона за устройство на територията и за тях не е необходимо издаване на разрешение за строеж.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ремонтните работи включват демонтаж на 180м. от съществуващия подкранов път (релси, траверси, скрепление), извозване на извадените материали от подкрановия път и сортирането им на площадка в района на Пристанищен Комплекс Лом, депониране на депо на изкопаният баласт на разстояние до 3 м, пресявка, направа на баластов килим, уплътняване на баластов килим с вибро валяк, нареждане по схема на дървени траверси с размери 0,25 х 0,22 х 1,3 м с междуосово разстояние 50 см., монтиране на реброви подложки, монтиране на релса тип S49 посредством скрепителен материал, нахвърляне на баласт за направа на баластова призма, последователна направа на I-ва, II-а и III-та нивелация на подкрановия път и окончателно планиране на баластова призма. Монтиране на стоманобетонови плочи в зоната на целия подкранов път. Подробна информация се съдържа в техническото задание към документацията за участие и прогнозната количествена сметка, публикувани в рубриката "Профил на купувача", раздел "Публични покани" на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: www.bgports.bg

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

161188 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Западен кей в пристанище за обществен транспорт с национално значение Лом

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Ремонтните работи да се изпълнят в обем посочен в прогнозната количествена сметка. 2.Ремонтните работи се изпълнят в следната технологична последователност: - Демонтаж на 180м. от съществуващия подкранов път / релси, траверси, скрепление /; - Извозване на извадените материали от подкрановия път и сортирането им на площадка в района на Пристанищен терминал Лом; - Депониране на депо на изкопаният баласт / до 3 м/; - Пресявка на депонирания баласт; - Направа на баластов килим; - Уплътняване на баластов килим с вибро валяк; - Нареждане по схема на дървени траверси с размери 0,25 х 0,22 х 1,3 м с междуосово разстояние 50 см.; - Монтиране на реброви подложки; - Монтиране на релса тип S49 посредством скрепителен материал; - Нахвърляне на баласт за направа на баластова призма; - Последователна направа на I-ва, II-ра и III-та нивелация на подкрановия път; - Оформяне на баластова призма; - Монтаж на стоманобетонови плочи в зоната на подкрановия път. 3. Геометрични параметри на подкрановия път след приключване на ремонта. > Максимално допустима стойност на общият надлъжен наклон = 0,000 ‰ > Еластично слягане под ходовите колела 1мм. > Вертикална разлика между нивата на главите на релсите при наставовата връзка 1мм. > Междурелсие = 10,50 м ± 5 мм. 4. Тип на релсите, начина на свързване на релсите помежду им и към траверсите, хлабина между релсите, наличие на подложки под релсата, конструкция и начин на монтирането им: > Тип на релсата - S49 с дължина 25 м. ; > Начин на свързване на релсите към траверсите- “K” скрепление; > Начина на свързване на релсите помежду им - чрез подпрян релсов настав на двойна дървена траверса и джонтова метална връзка с минимум 4 отвора; > Топлинна междина между релсите – / от 1мм до 19мм/ съобразено с температурата на полягане на релсите; > Подложка под релсите - реброва гумена подложка; > Конструкция и начин на монтирането на релсата към траверсите — чрез стоманена плоча свързана с тирфони към траверсите и болтове и гайки с федер шайби за притягане на релсата към реброва подложка. 5. Тип, сечение, дължина на траверсите и разстояния между траверсите > Дървени траверси - тип ; 130/22/25 см с дължина между осово разстояние между траверсите 50 см.; 6. Монтажът на релсата към дървените траверси ще се извърши със старите реброви подложки и скрепителен материал след, като бъдат окачествени, като годни за влагане. Бройките окачествени, като негодни ще бъдат подменени с нови. Към настоящия момент поради вкопаването на ребровите подложки в дървените траверси е невъзможно да се определи тяхното състояние, както и състоянието на скрепителните елементи. 7. Срок на изпълнение 45 /календарни дни/ . Изискванията към участника, както и изискуемите документи и информация, които следва да бъдат представени с офертата са описани подробно в документацията за участие, публикувана в рубриката "Профил на купувача" на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: www.bgports.bg

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател "Техническо предложение" (КТ) - относителна тежест 70 %, максимален брой точки - 70 т. Показател "Цена за изпълнение на поръчката" (К1) - относителна тежест 20 %, максимален брой точки - 20 т. Показател "Срок за изпълнение на поръчката" (К2) - относителна тежест 5 %, максимален брой точки - 5 т. Показател "Време за реакция при гаранционните задължения" (К3) - относителна тежест 5 %, максимален брой точки - 5 т. Комплексната оценка (КО) на конкретната оферта представлява сбора от точките, получени по всеки от показателите и се определя по следната формула: КО=КТ+К1+К2+К3. Методиката се прилага по отношение на всички допуснати до оценка оферти. Оценките по всеки един показател се определят чрез консенсус от членовете на комисията. Ако не може да се постигне консенсус за оценката по някой показател, всеки от членовете на комисията попълва таблица с индивидуални оценки на офертите по съответния показател. Всяка оферта получава оценка по съответния показател, представляваща средноаритметичната стойност от получените индивидуални оценки по този показател. Максималната комплексна оценка, която може да получи една оферта, е 100 точки. На първо място се класира този участник, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка. Останалите оферти заемат места в класирането по низходящ ред на комплексната оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/12/2014 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

До участие в поръчката се допуска всяко българско и чуждестранно физическо и юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията в ЗОП и на изискванията на възложителя, посочени в настоящата документация и в публичната покана. Участникът следва да има актуална регистрация в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за камарата на строителите или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. Участникът да има внедрени следните системи за управление на качеството – ISO 9001:2008; OHSAS 18001:2007; ISO 14001:2004 или еквивалентни.Участникът следва да разполага със специалисти (за техническо ръководство, инженерно-технически екип и изпълнителски състав) с необходимата професионална квалификация за видовете работи, които следва да се извършат, с професионална квалификация и професионален опит в извършването на еднакви или сходни с предмета на поръчката работи. Участникът следва да разполага със собствено, наето или ползвано на друго основание оборудване (строителна техника и механизация), с технически характеристики, необходими за изпълнение на поръчката.Участникът трябва да има опит в извършването на еднакви или сходни с предмета на поръчката работи, а именно – изграждане, рехабилитация, ремонт и поддържане на релсови и железни пътища.Участникът трябва да осигури спазването на всички изисквания за качество. При изпълнение на ремонтните работи да се използват материали, отговарящи на БДС и се спазва пълният технологичен ред при извършване на отделните видове работи. От участие в поръчката ще се отстранява участник, чието ценово предложение надвишава прогнозната стойност на поръчката или чието предложение за срока за изпълнение на поръчката надвишава 45 календарни дни, считано от датата на подписване на договора. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на възложителя. Офертите ще бъдат отворени на 18.12.2014 г. от 14.00 ч. от комисия, назначена от възложителя в Териториално поделение (клон) - Лом на ДП "Пристанищна инфраструктура", на адрес: гр. Лом, пл. "Независимост".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/12/2014