01158-2015-0017
Технически редакции | ||
02.07.2015 11:47 ч. : | 02/07/2015 11:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.07.2015 11:47 ч. : | 02/07/2015 11:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: Наташа Ценева - директор дирекция ИАС, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079937, E-mail: n.ceneva@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственостИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=597:planirovka&catid=97&Itemid=351&lang=bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
ГУ на ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел Административен, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: m.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Отдел Административен, деловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.bgports.bg.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на вертикална планировка с обхват 1во-2ро корабни места и Яхт клуб (0во к.м.)- пристанище Бургас”
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка включва изграждането на обект: „Изпълнение на вертикална планировка с обхват 1во-2ро корабни места и Яхт клуб (0во к.м.)- пристанище Бургас” . Целта на обществената поръчка е да се създаде комплексна благоустройствена среда за достъп до Зона за обществен достъп – Бургас и създаване на необходимата инфраструктура, свързана непосредствено с експлоатацията на Морска гара, Трафик кулата и Яхт клуба, както и бъдещите преустройства на съществуващите Магазия 1 и склад на Булгартабак, също и бъдещи търговски обекти в зоната.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка включва изграждането на обект: „Изпълнение на вертикална планировка с обхват 1во-2ро корабни места и Яхт клуб (0во к.м.)- пристанище Бургас” . Целта на обществената поръчка е да се създаде комплексна благоустройствена среда за достъп до Зона за обществен достъп – Бургас и създаване на необходимата инфраструктура, свързана непосредствено с експлоатацията на Морска гара, Трафик кулата и Яхт клуба, както и бъдещите преустройства на съществуващите Магазия 1 и склад на Булгартабак, също и бъдещи търговски обекти в зоната. Място на изпълнението на обществената поръчка е Пристанище Бургас - Изток, УПИ VІ с идентификатор 07079.618.1019 в кв.1 по плана на гр. Бургас. Финансирането на проекта е осигурено със средства, предвидени в инвестиционната програма на ДП „Пристанищна инфраструктура” за 2015г. Обектът представлява изпълнение на Етап 1, който включва 1во и 2ро к.м. от проекта за „Вертикална планировка на част от УПИ VІ кв.1 по плана на ЦГЧ на гр. Бургас, в обхвата на нов пътнически терминал от 1во до 4то корабни места на пристанищен терминал Бургас-Изток 1” и бетонова настилка на 0к.м. На територията на Етап 1 се намира Морска гара Бургас. В по-голямата част от площадката е изпълнена настилка, която е в относително добро състояние: без съществени пропадания и пукнатини. На площадката има и съществуващи релси на подкранови пътища и релси за ж.п. транспорт. Тези релсови пътища попадат изцяло в трасето на локалното платно, обслужващо Морската гара и кея и подлежат на демонтаж. Демонтираните релси ще се нарежат на елементи с дължина от 10-12м. и ще се складират на определено от инвеститора място на територията на пристанище Бургас. В директно трасе към Яхт клуба е изградена канализация и покрит колектор. За да се гарантира еднаква носимоспособност на обслужващите улици се предвижда изграждане на нова основа по цялата им ширина. Предметът на обществената поръчка обхваща строително-монтажни работи по част Архитектурна, Пътна, Геодезия, Конструктивна, ВиК, Ел, Пожарна безопасност, Паркоустройство и благоустройство.
НЕ
150
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 20 000 лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“: IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00; BIC: CECBBGSF, Банка „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт” или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 5/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“: IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00; BIC: CECBBGSF, Банка „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт” или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 6/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията участие, са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура срок от 30 дни на изпълнение на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащанията по следния начин: 1. Междинни плащания в размер до 70 % (седемдесет на сто) от стойността на договора за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи, съгласно проектите, работната програма и линейния график за изпълнение на възложените работи, срещу представени констативни протоколи, отразяващи обема на текущо извършените СМР, подписани между ИЗПЪЛНИТЕЛ, Консултант, осъществяващ строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛ и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура. 2. Междинно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора срещу подписан без забележки Протокол-Образец № 15 и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В случай на отразени забележки в подписания Протокол-Образец № 15, сумата по междинното плащане се изплаща след отстраняването им, удостоверено с констативен протокол, подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Консултанта, осъществяващ строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или с окончателното плащане. 3. Окончателно плащане в размер на 10 % (десет процента) от стойността на договора срещу подписан Протокол- Образец № 16 за установяване на годността за ползване на строежа и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Възложителят ще извършва всички плащания по банков път в срок до 30 (тридесет) дни от представяне на документите за съответното плащане, по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят не поставя изискване.
Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние на участниците.
1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил успешно строителство със сходни дейности по предмета на поръчката, като обемът от изпълнените дейности общо следва да бъде еквивалентен на предвидените за изпълнение дейности по СМР в настощята поръчка. За доказване изпълнението на това изискване участникът представя Списък на строителство със сходни дейности по предмета на поръчката по образец 7, изпълнено през последните 5 (пет) години (считано от датата на подаване на офертата) придружен от: Посочени публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане в експлоатация, която информация съдържа данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания- следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на всички услуги и работи, нужни за качественото изпълнение на проекта. Предлаганият ключов персонал от участника трябва да има изискуемия опит, изрично посочен от възложителя в документацията и обявлението. Участникът трябва да разполага минимум със следните специалисти: Ръководител обект – строителен инженер, с опит на ръководна длъжност в строителство не по-малко от 10 години; Технически ръководител – строителен техник, с опит в стротелство не по-малко от 10 години; Инженер - геодезист - с опит като геодезист на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; Електроинженер- електроинженер или електротехник, с опит като електроинженер на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; Специалист – отговорник по качеството – лице, притежаващо Удостоверение/ Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството; Ландшафтен архитект - с опит в изпълнение на озеленяване и парково строителство на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно; Наличен персонал – участникът трябва да представи минимум 10 човека наличен персонал, с квалификация и образование необходими да изпълняват дейности по предмета на поръчката. Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите и съответните им специалности и правоспособност, съгласно законодателството на държавата, където е установен и регистриран участника, а също и извадка от съответното законодателство в оригинал и задължително в превод на български език. Изпълнението на това минимално изискване се доказва със списък- декларация по образец и подписани от всяко от лицата в списъка-декларация Професионална автобиография и декларация за разположение във формат по образец, с посочена професионална квалификация и конкретни строителни обекти, в изпълнението на които тези лица са участвали на съответните позиции, заедно с копия на документи, удостоверяващи професионалната квалификация, образованието и професионалния опит на специалистите. Участникът може, по своя преценка да представи, освен посочените по-горе специалисти, и други такива за изпълнение на предмета на поръчката. Продължава в р.VI.3) Допълнителна информация.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
180
Заседателната зала в сградата на ГУ на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“, гр. София, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4
Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП на откритите заседания могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
3. Участникът следва да има въведени системи за управление на качеството и опазване на околната среда, съгласно съответните системи или еквивалентни или въведени еквивалентни мерки: - ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката, еквивалентен или еквиваленти мерки; - OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд, еквивалентен или еквиваленти мерки. Представят се заверени копия от валидни Сертификати или еквивалентни документи. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА «Българска служба за акредитация» или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за национална акредитация на органи за оценяване на съответствието. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности на участника трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. Пълен достъп до документацията за поръчката е предоставен на всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: http://www.bgports.bg, Профил на купувача. Съобщения и обявления за хода на процедурата могат да бъдат намерени на същия адрес. Настоящото обявление е изпратено за публикуване с електронен подпис.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП
02.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ