Версия за печат

01158-2015-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул.Шипченски проход № 69, За: Кирил Иванов - ръководител отдел Техническа експлоатация и поддръжка, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 052 687970, E-mail: k.ivanov@bgports.bg, Факс: 02 8079966; 052 632832

Място/места за контакт: Специализирано поделение дирекция Ръковоство на корабния трафик - Черно море, гр. Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/88.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ПРИДОБИВАНЕ НА ПРОГРАМНИ ПРОДУКТИ И ЛИЦЕНЗИ ЗА ПРОГРАМНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка е с предмет придобиване на програмни продукти и лицензи за програмни продукти за нуждите на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Следва да бъдат доставени следните софтуерни продукти и лицензи: 1. Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard или еквивалентен - 7 бр.; 2. Microsoft Windows Server CAL 2012 или еквивалентен - 50 бр.; 3. Microsoft Office 2013 или еквивалентен - 130 бр.; 4. Abbyy FineReader 12 Corporate - 3 бр.; 5. CorelDRAW Graphics Suite X7 Single User License - 5 бр.; 6. Microsoft Visio Professional 2013 - 5 бр.; 7. Adobe Acrobat DC Professional - 5 бр.; 8. VMware vCenter Server 6 Standard - 2 бр.; 9. VMware vSphere 6 Standard - 7 бр. Пълното описание на техническите характеристики, на които следва да отговарят софтуерните продукти и лицензите, предмет на поръчката, се съдържа в Техническата спецификация - приложение към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

14


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 1 000 (хиляда) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията, както следва: а) парична сума – внася се по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF, „Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано, че представлява гаранция за участие и да се посочи предмета на поръчката, за която се отнася гаранцията; б) банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертите - 120 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Участник, който не е представил гаранция за участие или е представил гаранция, която не отговаря на някое от изискванията на възложителя, в случай, че не отстрани установените несъответствия и/или нередовности в законоустановения срок, се отстранява от участие. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участник:1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок от 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; на класираните на 1-во и 2-ро място участници–след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници–в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Когато с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на общ. поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. При сключване на договора избраният изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията, както следва: а) парична сума – внася се по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF, „Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано, че представлява гаранция за изпълнение и да се посочи предмета на поръчката, за която се отнася гаранцията; б) банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, със срок на валидност - не по-малко от 30 дни след изтичане на срока за плащане по договора, съгласно примерен образец. Сроковете и условията за освобождаване, усвояване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор. Банковите гаранции за участие и за изпълнение следва да бъдат в оригинал на бълг. език или в оригинал, придружен с превод на бълг.език, в случай че са издадени от чуждестранна банка.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие/изпълнение в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, а в случай, че преводът е направен по Интернет – документът да е представен с референция от банката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

В срок до 7 (седем) работни дни след представяне на оригинална фактура от изпълнителя и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане без забележки на всички доставени софтуерни продукти.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участващите в него трябва да представят заверено копие на договора, с който е създадено обединението и в който, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП следва да бъде определено всяко от участващите в обединението лица какви дейности ще извършва при изпълнението на поръчката.Договорът да съдържа клаузи, които гарантират, че: - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; - всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Може да участва всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията в ЗОП и другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията в документацията за участие.Всеки участник има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата. Външни експерти, участвали при изработването на техническите спецификации и на методиката за оценка не могат да участват в настоящата процедура самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения – участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата.Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 ,т. 1, б. от "а" до "д" (вкл.), т. 2 - 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5 от ЗОП е основание за отстраняване на участника. Документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника-посочване на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката - по образец и подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец. За участник - обединение, което не е юридическо лице, декларацията се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Подизпълнителитe декларират само обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. Ако участникът е чуждестранно физ. или юрид. лице или техни обединения, документите по т. 2 се представят и в официален превод. 3. При участници - обединения, които не са юриически лица, се представя и заверено копие от договора за създаване на обединението, подписан от лицата в него, в който се посочват: разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите в поръчката, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП и представляващият обединението, като се включват и клаузите, съгласно предвиденото по-горе в III.1.3. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът представя и документ, подписан от лицата в него, в който се посочва представляващият. 4. Документ за гаранция за участие. 5. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – по образец. 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - по образец. 7. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от представляващия участника съгласно регистрацията или документа за учредяването му).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът следва да има опит през последните три години, считано от датата на подаване на офертата в извършването на доставки, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Под сходна или еднаква доставка се разбира доставка на софтуерни продукти. Участникът следва да: е оторизиран представител на производителя с права на софтуерните продукти, които се предлагат в изпълнението на поръчката; да разполага с внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците: 1. Списък по чл.51, ал.1, т.1 ЗОП на доставките, изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката (под сходни или еднакви се разбира доставка на софтуерни продукти) – по образец; 2. Доказателства за извършените доставки, посочени в списъка - под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публични регистри, в които са публикувани информации за доставките; 3. Валиден сертификат, издаден на името на участника, за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 4. Надлежен документ (оторизационно писмо или еквивалентен документ), удостоверяващ, че участникът е оторизиран представител на производителя с права за продажба на софтуерните продукти, които се предлагат в изпълнението на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, документите се представят само за участниците в обединението - един или няколко, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 ЗОП. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, които могат да са посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В този случай участникът, освен указаните документи, следва да представи и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.08.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.09.2015 г.  Час: 14:00
Място

Главното управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул."Шипченски проход" № 69, ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участникът, който след покана и в определения от нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие. От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в решението, обявлението или документацията. От участие в поръчката се отстранява участник, чието предложение: - е с по-малък срок на валидност от 120 календарни дни от крайния срок за получаване на оферти; - не съдържа информация за всички, посочени в Техническата спецификация софтуерни продукти или чието предложение не отговаря на предварително обявените от възложителя изисквания за видовете, броя или техническите параметри на доставяните софтуерни продукти; - за срок на доставка надвишава 14 дни; - за обща цена за доставка, без ДДС, надхвърля прогнозната стойност на поръчката. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача, на адрес: http://www.bgports.bg/bg/zop/88. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл.14, ал.3, т.2 във връзка с чл.45в, ал.2, т.6, б. "б" ЗОП, по опростени правила, поради което и на основание чл. 64, ал.1 предл. последно ЗОП, срокът за получаване на офертите е 40 дни от обявяване на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ