Версия за печат

01158-2015-0019

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Клон - Териториално поделение Пристанище Варна, пл. Славейков 1, За: Росен Кондов - експерт в отдел ИАС, България 9000, Варна, Тел.: 052 684604, E-mail: r.kondov@bgports.bg, Факс: 052 655902

Място/места за контакт: Клон - Териториално поделение Пристанище Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/91.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт настилка пред Магазия 2 и 3 до междинен портал - Пристанище Варна - Изток"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Пристанище Варна - Изток
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Разкъртване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително: натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му. Изкоп на неподходящ повърхностен пласт включително: натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му. Уплътняване и профилиране на земното легло до достигане на еластичен модул на земната основа Е0=30 MPa. Преди полагането на трошено-каменната настилка да се направят 3 бр. изпитвания (лабораторни проби) по метода – натискова плоча за доказване на уплатняването на земното легло и достигане на еластичен модул на земната основа Е0=30 Mpa. Преди полагане на пластовете асфалтобетонова смес, осигуряваща носимоспособността и равността е необходимо основата от тошено-каменна настилка да се профилира и уплътни до достигане на необходимия еластичен модул за тежко натоварване. Полагане на три пласта асфалтобетон – битумизиран трошен камък, неплътен асфалтобетон /биндер/ и плътен асфалтобетон /износващ пласт/. Направа на първи и втори (свързващ) битумен разлив за връзка на отделните асфалтобетонови пластове. Повдигане и нивелиране на съшествуващи ревизионни шахти и направа на нови дъждоприемни шахти и включването им в съществуващата канализация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Полагане на 2300 кв.м. асфалтова настилка.

Прогнозна стойност без ДДС
260000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 2 600,00 лв. /две хиляди и шестотин/ лева, която може да се внесе по банков път по сметка на Възложителя или може да се представи под формата на банкова гаранция. Гаранцията за участие трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по сметка на Възложителя или може да се представи под формата на банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя съгласно условията, разписани в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, по посочената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка. 1. В срок до 20 (двадесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и безусловна и неотменяема банкова гаранция за стойността на аванса в полза на Възложителя и срок не по-кратък от срока на договора. 2. Окончателното плащане в размер до 80% (осемдесет на сто) от стойността на договора без непредвидените разходи се извършва в срок 20 (двадесет) календарни дни при извършени 100% от предвидените СМР и след подписан окончетелен приемо-предавателен протокол, придружен с всички декларации за съответствие, сертификати за качество на вложените материали и подписани актове по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и представяне на оригинал на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата/участниците в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат всички български и чуждестранни физически и/или юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет, необходим за успешна реализация на предмета на настоящата обществена поръчка. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения. Участниците трябва да представят: 1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. При участници обединения – нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията, съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. 4. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване на участника. Основание за отстраняване на участник е и подаването на оферта с ценово предложение, надвишаващо прогнозната стойност на поръчката. 5. Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на категорията на обекта на предмета на поръчката – втора група, І-ра категория. Това обстоятелство се доказва с декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право. Други документи съгласно Указанията на Възложителя за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на договрите за строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР (строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж), еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Справка-декларация за екипа от технически лица и ръководни служители, отговарящи за изпълнението на поръчката. За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица: Ръководни служители: – 1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ССС/ПГС/Пътен инженер „Магистър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: като ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството. – 1 (един) брой Технически ръководител за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: минимум диплома за средно образование в областта на строителството Опит: като технически ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: минимум средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. 3. Справка-декларация за строителните машини и техническото оборудване необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи). Към списъка се прилагат доказателства за собственост, респективно основанието на което участника ще ползва конкретното оборудване. 4. Сертификат ISO 9001:2008. 5. Сертификат ISO 14001:2004. 6. Сертификат OHSAS 18001:2007 7. Валидна застрахователна полица професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение на поръчкатата; тежест: 20
Показател: Работна програма за изпълнение на строителството ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

Административна сграда, Клон ТП Пристанище Варна, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на постъпилите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията не се закупува и е достъпна за всички заинтересовани лица на официалната интернет-страница на ДППИ www.bgports.bg, Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ