Версия за печат

01158-2015-0022

BG-Варна: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Клон ТП Пристанище Варна, пл.Славейков 1, За: Веселин Коцев, РБЪЛГАРИЯ 9000, Варна, Тел.: 052 684611, E-mail: v.kotsev@bgports.bg, Факс: 052 655902

Място/места за контакт: Клон ТП Пристанище Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/94.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране и изграждане на гръмоотводна защита ГСМ, Пристанище Варна Запад и рехабилитация на гръмоотводни защити на сгради и съоръжения

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Община Девня, Пристанище Варна Запад; Община Варна - Пристанище Варна Изток
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. За зоната на ГСМ в Пристанище Варна запад. Да се проектира нова мълниезащитна и заземителна уредба съгласно изискванията на Наредба № 4 от 22.12.2010 г. „Мълниезащита на сгради, външни съоръжения и открити пространства”. Да бъде изградена такава в зависимост от проекта. Мълниеприемника и заземителните колове да се монтират на подходящо място, което да не пречи на обслужващия персонал и техника. Преди набиването на заземителните колове да се проучи преминаващите в близост комуникации (захранващи кабели, водоснабдяване и др) с цел предотвартяване на аварии. Да се извърши заземяване на опасните съоръжения. Да се извърши замерване съпротивлението на заземителите, и ако е необходимо да се монтира допълнителни, до достигане на необходимите стойности. Да се предоставят протоколи от лицензирана лаборатория на измерванията. 2. Административни сгради. Пристанище Варна изток: Административната сграда (високо тяло) е със застроена площ 486 м с кота било +28.00 м. (6 ет.) Пристанище Варна изток: Административната сграда (ниско тяло) е със застроена площ 2509.59м с кота било +17.20 м. (3 ет) Пристанище Варна изток. Битова сграда (нова) е със застроена площ 1426.46 м с кота било +21.10 м. (6 ет.) Пристанище Варна запад: Административната сграда (блок А) е със застроена площ 312 м с кота било +45.53 м. (12 ет.) Пристанище Варна запад: Оперативно битовата сграда е със застроена площ 770 м с кота било +15.00 м. (4 ет.) Да се демонтират, натоварят и траспортират до депо за отпадъци останките от старата гръмоотводната уредба. При демонтажа да се вземат мерки, да не се наруши целостта на хидроизолацията на покрива. Да се монтира мълниеприемник с изпреварващо действие, съдържащ система за изпреварваща йонна емисия. Мълниеприемника да отговаря на изискванията от Наредба № 4 от 22.12.2010 г. за категорията и нивото на мълниезащита. Височината на мълниеприемника да се съобрази с монтираните на покрива комуникационни антени. Да се ревизират съществуващите токоодводи и техните връзки. Да се извърши замерване съпротивлението на съществувщите заземителите. Връзката на новите токоодводи да се направи на подходящите места в контролни кутии. След извършване на монтажните работи, при нарушаване на целостта на хидроизолацията, същата да бъде възстановена. Да се предоставят протоколи на лицензирана лаборатория от измерванията на заземителите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектиране и изграждане на гръмоотводна защита ГСМ, Пристанище Варна Запад и рехабилитация на гръмоотводни защити на сгради и съоръжения.

Прогнозна стойност без ДДС
60000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 600 /шестстотин/ лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% /пет процента/ от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1.1.Възложител на обществената поръчка е КЛОН ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА”, ДП „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА“. 1.2. Финасов ресурс Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 60 000 лв. без ДДС. При изготвянето на ценовите предложения, участниците следва да оферират крайна цена, като същата не следва да надвишава максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя. 1.3. Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка. 1. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при окончателно плащане за извършената работа. 3. Окончателното плащане в размер на 80 % (осемдесет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта с констативен протокол и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда по ЗОП може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.Участниците трябва да имат опит в проектиране, изграждане и рехабилитация на сгради, външни съоръжения и енергийни обекти, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. 2.Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на категорията на обекта на предмета на поръчката – ІІІ-та категория, ІІІ-та група. Това обстоятелство се доказва с декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право. 3.Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството с обхват сходен с предмета на поръчката. 4.Валиден сертификат за разработена и внедрена интегриране система за управление на околна среда ISO 14001:2004 – или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за опазване на околната среда, с обхват сходен с предмета на поръчката. 5.Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на безопасните условия на труд OHSAS 18001:2007 – или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за безопасните условия на труд с обхват сходен с предмета на поръчката. 6.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в което число минимум: Ръководител на екипа за изпълнение на СМР– Професионална област /квалификация/: Електроинженер или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: като ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството. Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: мин. средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Работна програма за изпълнение на строителството; тежест: 20
Показател: Предлагана цена за изпълнение на договора; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.09.2015 г.  Час: 10:30
Място

Варна, пл.Славейков 1, Административна сграда, Клон ТП "Пристанище Варна", Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл.68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.1.Документацията за участие в процедурата се намира на разположение и може да се бъде изтеглена от сайта на Държавно Предприятие Пристанищна Ифраструктура, а именно:www.bgports.bg, Профил на купувача. 1.2. Офертите на участниците се приемат всеки работен ден от 9:00 часа до 12:30 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа в срока съгласно обавлението за обществена поръчка, в деловодството на ДП Пристанищна инфраструктура, Клон ТП Пристанище Варна - гр. Варна, пл. Славейков 1. 1.3. Всяко лице може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. Исканията за разяснения могат да бъдат правени не по–късно от 10 (десет) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Разясненията се публикуват в Профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ