Версия за печат

01158-2015-0024

BG-Варна: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Клон - Териториално поделение Пристанище Варна, пл. Славейков 1, За: Мая Казакова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 684602, E-mail: m.kazakova@bgports.bg, Факс: 052 655902

Място/места за контакт: Мая Казакова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/99.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт на заскалявка Канал 1 и Канал 2, Пристанище Варна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Пристанище Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

• предварителни проучвания – водолазен оглед и доклад; • доставка на необходимите материали, оборудване, машини и съоръжения, необходими за изпълнение на СМР; • изпълнение на видовете СМР. Б. Описание на обекта: Предмет на разработка е възстановяване на бронировката на водния откос по Канал 1. Най-лошо е състоянието в пет участъка описани в техническото задания. Най-общо, строителните работи се състоят от следните дейности: - Подводен оглед на състоянието на заскалявката в посочените участъци. Изпълнителят да представи доклад от огледа, придружен със схеми и видео запис на електронен носител (CD или DVD) на специфични части от огледа. Да осигури наблюдение на монитор на сушата от представител на Възложителя по време на заснемането с подводна видеокамера от водолазния екип за вземане на оперативни решения; - Почистване, товарене и извозване на битови и строителни отпадъци, вкл. такса смет. Преди започване на дейностите по заскалявката да се почистят и отстранят битовите и строителни отпадъци от участъците за възстановяване, поради наноси и разрушени стари съоръжения съществуват такива . - Отнемане на ерозирал повърхностен слой, товарене и извозване на депо до 25 км. Да се отстрани негодния за основа повърхностен слой, като се достигне до подходящ за полагане на скалните материали. - Полагане на обратен филтър от трошен камък с размери 40 – 120 мм. за защита срещу суфозия; - Преоткосиране на защитната бронировка от скални блокове с тегло 100 – 500 кг. (машинно подредени при откос 1:1,5 или по-полегат); - Възстановяване на разрушена канализационна тръба и предпазването в стоманобенов кожух. Участъка е с дължина 15 метра. Да се насипи и уплътни скален материал за основа на канализационната тръба на ниво 10 см. по-ниско от долния ръб на тръбата. Да се положи подложен бетон с наклон 0.5 %. Да се достави и монтира HDPE канализационна тръба DN/OD 800 SN 8 върху подложния бетон. - Да се направи пеобразен стоманобетонов кожух на канализационната тръба, като дебелината на бетона да е мин. 15 см. от най-издадената част на тръбата. - В участък „3” да се наредят бордюри 18/35/50, като се оформят две успоредни ивици по 12,5 м. на разстояние 2 метра между тях. Между бордюрите да се направи армирана бетонова настилка с армировъчна мрежа N 8 15/15 см. с деб. 20 см . Изградените бордюри и настилка ще служат за отводняване на успоредната на канала съществуваща улица. Заустването към канала да се облицова с бетон .

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предлаганата от участника цена трябва да е съобразена с финансовия ресурс, който Възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката и който е посочен в обявлението за обществена поръчка като максималната цена на обекта е 218 000 лв ( двеста хиляди лв.) без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
218000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

75


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер: 2 180,00 лв. (двехиляди сто и осемдесет) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” • IBAN: BG97CECB97901043056800 • BIC: CECBBGSF БАНКА: „ЦКБ“ АД, клон Варна Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия.Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 5 % от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

В срок до 15 (петнадесет) календарни дни след предаване на Доклад от водолазен оглед и подписване на двустранен протокол, Възложителят превежда на изпълнителя 30 % (тридесет процента) от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. (4) Окончателното плащане в размер на 70 % (седемдесет процента) от общата стойност на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта и представяне на всички изискуеми документи за приемане, съгласно Наредба № 3, като и представяне на фактура от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: • Валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. • Валиден сертификат за разработена и внедрена интегриране система за управление на околна среда ISO 14001:2004 – или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за опазване на околната среда.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не

ІІІ.2.3) Технически възможности

1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на СМР (технически ръководител) – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ССС/ПГС/ХТС/Пътен инженер „Магистър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: като ръководител на строителни обекти сходни на предмета на поръчката. Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, координира, съобразно Техническото задание и приложимото българско законодателство, подпомага и информира заинтересованите страни в договора, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: мин.средно специално техническо образование и да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент. – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно. - Правоспособен водолазен екип – водолазите да бъдат сертифицирани от компетентната институция да извършват водолазна дейност и поне един от екипа да има професионален опит не по-малко от 5 години.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

„строителен инженер” съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; Правоспособен водолазен екип – водолазите да бъдат сертифицирани от компетентната институция да извършват водолазна дейност и поне един от екипа да има професионален опит не по-малко от 5 години.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технология и организация на изпълнението на поръчката; тежест: 20
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Предложена цена; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

Клон ТП Пристанище Варна, пл. Славейков 1, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на постъпилите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията не се закупува и е достъпна за всички заинтересовани лица на официалната интернет-страница на ДППИ www.bgports.bg, Профил на купувача

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ