Версия за печат

01158-2015-0025

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: Наташа Ценева - Директор дирекция ИАС, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 02 8079937, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/105.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход 69, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Главно управление, отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Неотложни ремонтни дейности, свързани с предписанията, направени в техническите паспорти на сградите, Пристанище Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на Пристанищен Терминал Варна Изток.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на строителството е „Неотложни ремонтни дейности, свързани с предписанията, направени в техническите паспорти на сградите в пристанище Варна”. Ремонтните дейности, предмет на настоящата поръчка са предписани като неотложни в изготвените през 2013 г. технически паспорти на сградите в Пристанище Варна. В тази връзка, те са заложени за изпълнение поетапно в утвърдената Програма за поддържане, ремонт и рехабилитация на пристанищната инфраструктура за 2015 г. на ДП „Пристанищна инфраструктура“. Обществената поръчка предвижда ремонтни работи на сградата „МАГАЗИЯ ДВУЕТАЖНА № 6”, която се намира в южната част на пристанищен терминал Варна-Изток, град Варна, район „Одесос“. Тя е предназначена за складова база, склад и канцеларски помещения. Сградата е публична държавна собственост, АДС № 8087/23.12.2011 г., с кадастрален идентификатор 10135.1510.10.42 и 10135.1510.10.43, със застроена площ 4555 кв. м., разгъната застроена площ – 9110 кв. м, кота корниз - 16.32 м, кота било 17.82 м. Сградата е на два надземни етажа и е въведена в експлоатация през 1967 година. Вследствие на изминалия експлоатационен период от повече от 46 г. и лошата поддръжка, състоянието на колоните на първия етаж на Магазия № 6 на пристанищен терминал Варна-Изток е лошо. По тях са нанесени щети от извършваните товаро-разтоварни дейности, като разбит бетон на колоните, скъсана надлъжна армировка и стремена по тях, разкъсан метален кожух и др. В тази връзка и с оглед нормалната експлоатация на магазията е необходимо извършване на СМР за отстраняване на щети по колоните на първия етаж на магазията, нанесени по време на дългогодишната й експлоатация, с което да се постигне възстановяване на цялостта и носимоспособността на конструкцията на колоните.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на обекта включва следните СМР: 1. Демонтаж на стара бронировка от винкели и шини включително товарене и разтоварване на депо, определено от Възложителят. 2. Почистване и грундиране на колони с грунд бетон контакт, както и изрязване. 3. Доставка и монтаж на анкери № 10х150 мм, анкерирани с инжекционна смола HILTI HIT HY – 150 или еквивалент. 4. Изработка, доставка и монтаж на планка 50/50/10 с отвор ф14. 5. Доставка и монтаж на горещовалцована шина 50.10. 6. Доставка и монтаж на горещовалцован L профил 100x100x10. 7. Доставка и монтаж на горещовалцована шина 50.5. 8. Торкретиране на колони с цименто-пясъчен разтвор 1:3 с дебелина до 8 см (с добавка от полимерна дисперсна армировка в съотношение 900 гр/м3). 9. Доставка и монтаж на горещовалцован L профил 60x60x6 за предпазен кожух. 10. Доставка и монтаж на горещовалцована ламарина с d = 5 мм за предпазен кожух. 11. Грундиране и боядисване на колони двукратно. След приключване на ремонтните работи задължение на Изпълнителя е да изготви и предаде на Възложителя екзекутивен/ни чертеж/и (детайл/и).

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в р-р на 2000 лв., като участникът сам избира формата на гаранцията за участие: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”:IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00,BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт, В нареждането за плащане следва да бъде изписан предмета на поръчката и да бъде посочено, че сумата представлява гаранция за участие. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, а в случай, че преводът е направен по Интернет – да е представен с референция от банката или б) Банкова гаранция–оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език. В случай, че е издадена на чужд език от чуждестранна банка, тя се представя придружена с превод на български език. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: а) отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; б) класираните на 1-во и 2-ро място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; в) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Когато с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в р-р на 5% от стойността на договора, като сам избира формата на гаранцията за изпълнение – парична сума, която се внася по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно посоченото по-горе или оригинал на безусловна и неонеотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията, със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на СМР, предложен от изпълнителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва трябва да предвиди и заплати всички такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в документацията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Сроковете и условията за освобождаване, усвояване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по посочена от изпълнителя банкова сметка, както следва: 1. Междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на договора, след изпълнение на съответстващия по количествено-стойностната сметка обем работи - въз основа на съставен и подписан двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Междинно плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от общата стойност на договора, след изпълнение на съответващия по количествено-стойностната сметка обем работи - въз основа на съставен и подписан двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Окончателно плащане в размер на остатъка от договорената стойност, след приспадане на платените суми – на база окончателен приемо-предавателен протокол за цялостното изпълнение на работите по договора и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4. Всички плащания се извършват в български лева, по банков път, в срок до седем работни дни след представяне на съответните документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. При участници – обединения, които не са юридически лица, следва да бъде представено заверено копие от договора за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който се посочват: разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите в поръчката, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП и представляващият обединението. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на гаранционния срок; - обединението е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; - всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. Външни експерти, участвали в изработването на технич. спецификации или на методиката за оценка на офертите в документацията за участие не могат да участват в процедурата самостоятелно или в обединение с др. лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата.По силата на чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС е забранено:дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица да участват пряко или косвено (вкл. и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим) да участват в процедури за възлагане на обществени поръчки. Участникът да има актуална регистрация в ЦПР към Камарата на строителите и валиден талон за настоящата календарна година за изпълнение на строежи първа категория.Обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, б. а-д, т.2-4, ал.2,т.1 и ал.5 ЗОП са основание за отстраняване. Прогнозна стойност на поръчката е 200 000 лв. (двеста хиляди лева), без ДДС с включен размера на непредвидените работи, който не може да надвишава 10 % от стойността без ДДС. Предлаганата обща крайна цена на СМР не може да надхвърля прогнозната стойност. Участник, предложил обща крайна цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие. Срокът за изпълнение ще се определи съобразно офертата на участника, класиран на първо място в поръчката. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от предаването на обекта на изпълнителя и не може да е по-дълъг от 120 (сто и двадесет) календарни дни. Участник, чието предложение за срок на изпълнение на СМР е в друга мерна единица или надхвърля 120 дни (сто и двадесет) календарни дни, ще бъде отстранен от участие. Предложеният гаранционния срок следва да e в години и не може да бъде по-малък от предвидения в чл. 20, ал. 4, т. 2 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнените строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, за вида СМР, предмет на поръчката. Участник, чието предложение за гаранционен срок е в друга мерна единица или под предвидения в чл. 20, ал. 4, т. 2 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г., ще бъде отстранен от участие. Отстранява се от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП и/или документите, предвидени в документацията, след като са били изискани от комисията; който е представил непълна оферта или оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания за доказване на икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Участникът да има опит през предходните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, в изпълнението на строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката.„Еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство” е: строителство, реконструкция, ремонт и/или рехабилитация на промишлени и/или жилищни сгради, в обхвата на които са изпълнявани предвидените за изпълнение в настоящата поръчка видове СМР или еквивалентни. Представя се Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП - по образец на изпълненото през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, сходно или еднакво с предмета на поръчката и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Участникът да има внедрена система за безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентна, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката. Представя се валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия. 3. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в което число минимум: Ръководител на екипа, който: има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „ССС /ПГС/“ или еквивалент; професионален опит - мин. 5 г. стаж по специалността; специфичен професионален опит – опит в изпълнение и/или ръководство на минимум три проекта за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на строителни обекти; Технически ръководител, който: има квалификация „строителен инженер” съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; мин. 3 г. опит в изпълнение и/или ръководство на строителни обекти; Отговорник по контрола на качеството, който: има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; има удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно; мин. 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника; Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд, който: има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; притежава удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно; мин. 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. Наличен персонал – участникът трябва да разполага с изпълнителски състав, с квалификация и образование необходими да изпълняват дейности по предмета на поръчката. Представя се Декларация, съдържаща списък на екипа от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката и наличие на изпълнителски състав, с квалификация и образование необходими да изпълняват дейности по предмета на поръчката. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката - в точки; тежест: 50
Показател: Техническо предложение - в точки; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на СМР- в точки; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.10.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.10.2015 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на Главно управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, на адрес: гр. София, бул. Шипченски проход № 69

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За предложения инженерно-технически състав се представят подписани от всяко от лицата автобиографии по образец, с посочена професионална квалификация и конкретни строителни обекти, в изпълнението на които тези лица са участвали на съответните позиции, заедно с копия на документи, удостоверяващи професионалната квалификация и професионалния опит. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача. Настоящото обявление е изпратено в РОП по електронен път. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП, поради което на основание чл. 64, ал. 3, предл. първо, срокът за представяне на оферти е намален със седем дни и е определен на 33 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в сроковете и при условията на чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ