01158-2015-0028
Технически редакции | ||
14.09.2015 13:05 ч. : | 14/09/2015 11:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.09.2015 13:05 ч. : | 14/09/2015 11:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Наташа Ценева - директор дирекция Инфраструктура, акватория и собственост, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079937, E-mail: n.ceneva@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственостИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/106.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
ГУ на ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел Административен, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: m.ivanova@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Отдел Административен, деловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.bgports.bg.
Пристанищни дейности
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изграждане на нов дъждоотливен колектор № 1 А – Пристанище Бургас”
Възлагане на обществена поръчка
Целта на обществената поръчка е отвеждане на дъждовните води от Гаров площад до заустването им в акваторията на Пристанище Бургас „Изток”. Място на изпълнението на обществената поръчка е Пристанище Бургас, Пристанищен терминал „Бургас – Изток”, УПИ VІ с идентификатор 07079.618.22 от КККР по плана на гр. Бургас. Строително-монтажните работи, които е необходимо да се извършат от строителя, за да бъде завършен строежа, са представени от проектантите в проекта. За изпълнението на обекта има изготвен работен проект от фирма „В и К инфраструктурно проектиране” ООД Бургас. СМР обхващат реконструкцията на съществуващата канализационна мрежа за отводняване на „Гаров площад” и прилежащата територия с изграждането на дъждоотливен канал № 1 А на територията на Пристанище Бургас „Изток”- до заустването му в пристанищната акватория. Реконструкцията се налага поради затлачването на отливния канал № 1, породено от създалата се пясъчна коса при заустването на колектора в морето и недостатъчния брой улични оттоци, които допринасят за образуване на водно огледало при всеки дъжд пред Гаровия площад и Пристанището.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно одобрения работен проект реконструкцията предвижда изграждането на нов дъждовен колектор от дъждопреливник „Пристанище” до VІІ-мо корабно място с дължина е 158 м., който условно се състои от три участъка с дължини съответно-68м, 15м и 75м. В обхвата на проекта са включени водосборните площи на улиците „Александровска”, „Цар Петър” и „К.Фотинов”, които постъпват на „Гаров площад”. Общото количество на постъпващите в дъждопреливника води е 6.32 м3/с, а отливащите се към акваторията на пристанището възлиза на 3.13 м3/с. Съгласно проекта при двете хоризонтални чупки на трасето профила ще се изпълни с монолитен стоманобетон, а останалата част от стоманобетонови корита „П” профил със светъл отвор 210/90 см при надлъжен наклон 0.15%. Готовите стоманобетонни елементи се полагат в изкоп с подложка от трамбована фракция 20/40 см и дебелина от 10-20 см. По трасето на дъждовния колектор е предвидено да се изградят ревизионни шахти по канализацията съгласно детайли, приложени в техническия инвестиционен проект. За ревизия на канала при двете чупки на трасето се предвижда монтирането на стоманобетовани плочи с чугунени капаци ф 600 клас D 400 съгласно БДС – ЕN 124 и четири шахти с бетонов пръстен ф 1000. Бетонът тябва да е клас С 25/30 ,W06 сулфатоустойчив. Арматурата – стомана В 500/А ІІІ/-N. Подробно описание на дейностите, които ще бъдат изпълнявани е посочено в Техническата спецификация, неразделна част от Документацията за участие.
150
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 000 лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“: IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00; BIC: CECBBGSF, Банка „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт” или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 5/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“: IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00; BIC: CECBBGSF, Банка „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт” или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 6/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура в срок от 30 дни след приключване на строежа. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащанията по следния начин: 1. Междинни плащания в размер до 70 % (седемдесет на сто) от стойността на договора за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи, съгласно проектите, работната програма и линейния график за изпълнение на възложените работи, срещу представени констативни протоколи, отразяващи обема на текущо извършените СМР, подписани между ИЗПЪЛНИТЕЛ, Консултант, осъществяващ строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛ и представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура. 2. Междинно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора срещу подписан без забележки Протокол-Образец № 15 и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В случай на отразени забележки в подписания Протокол-Образец № 15, сумата по междинното плащане се изплаща след отстраняването им, удостоверено с констативен протокол, подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Консултанта, осъществяващ строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или с окончателното плащане. 3. Окончателно плащане в размер на 10 % (десет процента) от стойността на договора срещу подписан Протокол- Образец № 16 за установяване на годността за ползване на строежа и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Възложителят ще извършва всички плащания по банков път в срок до 30 (тридесет) дни от представяне на документите за съответното плащане, по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят не поставя изискване.
Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние на участниците.
1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил успешно поне едно строителство със сходен предмет, като обемът от изпълнени дейности общо следва да бъде еквивалентен или по-висок от предвидените за изпълнение дейности по СМР в настоящата процедура. Под „договор, сходен с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира строителство, свързано със строително монтажни работи на В и К инфраструктура с обем не по-малък от предвидения в техническата спецификация. За доказване изпълнението на това изискване участникът представя списък на сходното строителство, изпълнено през последните 5 (пет) години (считано от датата на подаване на офертата) придружен от: Посочени публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане в експлоатация, която информация съдържа данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания- следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването трябва да бъде изпълнено общо от обединението. Изискването може да бъде изпълнено и чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП. 2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката, в което число минимум: 2.1. Ръководител на екипа, който: има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „В и К“ или еквивалент; професионален опит - минимум 5 г. стаж по специалността; специфичен професионален опит – опит в изпълнение и/или ръководство на минимум един проект за изграждане и/или реконструкция (рехабилитация) на строителни обекти. 2.2. Технически ръководител, който: има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; минимум 3 г. опит в изпълнение и/или ръководство на строителни обекти. 2.3. Отговорник по контрола на качеството, който: има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; има удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно; минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. 2.4. Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд, който: има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; притежава удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно; минимум 3 г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. 2.5. Геодезист, който: притежава завършена образователна степен Магистър по специалност „Геодезия” или средно техническо образование по специалност „Геодезия”. Професионален опит – една година трудов стаж по специалността. Трябва да умее да работи с измервателна техника – тотална станция, нивелир, GPS. 2.6. Участникът следва да има на разположение за срока на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката изпълнителски състав. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Български
180
Заседателната зала в сградата на ГУ на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“, гр. София, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4
Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП на откритите заседания могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите и съответните им специалности и правоспособност, съгласно законодателството на държавата, където е установен и регистриран участника, а също и извадка от съответното законодателство в оригинал и задължително в превод на български език. Изпълнението на това минимално изискване се доказва със списък- декларация и подписани от всяко от лицата в списъка-декларация Професионална автобиография и декларация за разположение, с посочени образованието, професионалната квалификация и конкретни строителни обекти, в изпълнението на които тези лица са участвали на съответните позиции. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. Изискването може да бъде изпълнено и чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП. Участникът, след като бъде определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като ключови експерти, без предварително писмено съгласие на възложителя. В този случай предложения нов ключов експерт следва да отговаря на същите минимални изисквания, като експертът, когото заменя. Участникът може, по своя преценка да представи, освен посочените по-горе специалисти, и други такива за изпълнение на предмета на поръчката. 3. Участникът следва да има въведени системи за управление на околната среда и безопасни условия на труд или въведени еквивалентни мерки: - ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки; - OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд, еквивалентен или еквиваленти мерки. Представят се заверени копия от валидни Сертификати или еквивалентни документи. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА «Българска служба за акредитация» или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за национална акредитация на органи за оценяване на съответствието. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването трябва да бъде изпълнено общо от обединението. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача. Настоящото обявление е изпратено в РОП по електронен път. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП, поради което на основание чл. 64, ал. 3, предл. второ, срокът за представяне на оферти е намален с пет дни и е определен на 35 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП
14.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ