Версия за печат

01158-2015-0029

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: Кирил Георгиев - експерт в дирекция СРПУЕ, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079936, E-mail: k.georgiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/108.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, ет. 4, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел Административен, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Отдел Административен

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bgports.bg.

I.2) Основна дейност

Пристанищни дейности

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Изграждане на информационна платформа по проект KNRIN – 2014/108164 NORWAY GRANTS 2009-2014 MONITORING AND INFORMATION SYSTEM FOR BLACK SEA (Мониторинг и информационна система за Черно море)”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Целият хардуер, компоненти, модули, части и софтуерни лицензи на специфицираното и предложено от Изпълнителя оборудване трябва да се сглобят, тестват, инсталират и да се валидира тяхната функционалност и работоспособност в работно помещение на Възложителя в гр. Варна.
Код NUTS:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата поръчка е проектиране, доставка, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на информационна система (ИС) по проект „Мониторинг и информационна система на Черно море“ (KNRIN - 2014/108164 Norway Grants 2009 - 2014 Monitoring and information System for Black Sea (Мониторинг u информационна система за Черно море). Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” е участник от българска страна по проекта, чиято цел е създаване и внедряване на информационна платформа, акумулираща и включваща база данни за състоянието на различни параметри на околната среда, морските пространства и крайбрежните зони, оказващи екологично въздействие и свързани с опазването и устойчивото развитие на Черно море, инструменти за анализ и за представяне на данните в подходящ потребителски интерфейс. Системата следва да бъде изградена чрез използване на добрите практики на Норвежката брегова администрация в разработването и управлението на системата BarentsWatch. Основната цел на системата е да се създаде инфраструктура на пространствени данни (SDI) за мониторинг в реално време на околната среда в Черно море, регионални морета и реки, както и за крайбрежната зона за българските власти. В този контекст, инфраструктура с пространствени данни се определя като инфраструктура на данни за изпълнение на рамка от географски данни, които са интерактивно свързани, за да използват данни за околната среда по ефективен и гъвкав начин, или технология, политики, стандарти и човешки ресурс необходими за придобиване, обработка, съхранение, разпространение и подобряване използването на географски пространствени данни. Данните ще бъдат достъпни чрез уеб-портал и ще бъдат пространствено ориентирани, с цел използване за контрол, мониторинг и подпомагане на дейностите за ранни предупреждения за замърсявания с нефт в акваторията на най-големите пристанища в Република България. Системата следва да се проектира по начин, позволяващ бъдещото й разширение за нуждите на поддържане на разнообразни видове данни и приложения. Функционални възможности на системата: • Предоставяне на информация, необходима за подобряване опазването на морските и крайбрежни зони; • Подпомагане на системите за ранно известяване при екологични опасности при бъдещото развитие на системата; • Улесняване събирането на информация за корабоплаването; • Подобряване корабоплавателните дейности (в контекста на опазване на морските води чисти); • Създаване на по-добри условия за ефективен морски бизнес, свързан с туризма; • За научни, изследователски и образователни цели. Информационната система трябва да съдържа следните три основни компонента: 1. Системи на ползвателя. 2. Център за пространствени данни. 3. Доставчици на данни: • сателитни данни - обмен на данни със система „Коперник”; • сензори, които трябва да бъдат инсталирани в рамките на изпълнението на проекта; • доставчици на данни на място - акумулиране на данни, събирани от различни институции и организации; • собствени данни – ДП ”Пристанищна инфраструктура”. В обхвата на поръчката е и провеждането на обучения на ключови потребители и служители на възложителя за работа със системата, подробно описани в Техническата спецификация на възложителя. Правото на собственост върху работата по настоящата поръчка, включително всички документи и разработки в резултат от нея, принадлежи на възложителя, който включително притежава правата по смисъла Закона за авторското право и сродните му права.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72110000, 72262000

Описание:

Консултантски услуги, свързани с избор на хардуер
Услуги по разработване на софтуер

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на поръчката обхваща следните основни дейности: а/ изготвяне на анализ и детайлен Проект за изграждане и внедряване на информационната система; б/ доставка на хардуер и изграждане на хардуерна инфраструктура; в/ доставка на базов софтуер и предоставяне на лицензи за работа на информационната система; г/ внедряване на информационната система; д/ провеждане на тестове и изпитания за приемане на системата в реална експлоатация; е/ проведеждане на обучения на ключови потребители и служители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за работа със системата; ж/ организиране на ефективна система за поддръжка след внедряване. Изискванията на възложителя по отношение на хардуердната инфраструктура и на софтуерната разработка са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
950000 EUR
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер на 9 500 Евро или левовата равностойност по фиксинга на БНБ. Гаранцията за участие може да бъде преведена от участника по банкова сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“: - в Евро IBAN: BG91 CECB 9790 1443 0528 01, BIG: CECBBGSF, Банка: “ЦКБ” АД, клон Химимпорт, гр. София, ул. „Стефан Караджа” № 2 или - в лева IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00; BIC: CECBBGSF, Банка „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт” или - се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие под формата на парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, а в случай, че преводът е направен по Интернет – документът следва да е представен с референция от банката.Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да бъде преведена от избрания изпълнител по банкова сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“: - в Евро IBAN: BG91 CECB 9790 1443 0528 01, BIG: CECBBGSF, Банка: “ЦКБ” АД, клон Химимпорт, гр. София, ул. „Стефан Караджа” № 2 или - в лева IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00; BIC: CECBBGSF, Банка „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт” или - се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура в срок от 30 дни след приключване на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще заплаща дължимото възнаграждение въз основа на: 1. Встъпителен доклад, съдържащ подробен План за изпълнение на договора (Линеен график), одобрен от възложителя след получаване на положително становище от ръководителя на проекта и представител на „Информационно обслужване“ АД – консултант на възложителя съгласно Договор № 62/07.07.2015 г. 2. Междинни доклади за статуса на изпълнението на договора съобразно Линейния график, одобрени от възложителя след получаване на положително становище от ръководителя на проекта и представител на „Информационно обслужване“ АД – консултант на възложителя съгласно Договор № 62/07.07.2015 г. 3. Приемо-предавателен протокол за доставената Хардуердна инфраструктура, подписан от упълномощени представители на възложителя и изпълнителя, с посочени количества и параметри. 4. Окончателен приемо-предавателен протокол, съставен след проведени изпитания на системата и приемането й в експлоатация, подписан от комисия, съставена от упълномощени представители на възложителя и на изпълнителя. 5. Одобрен от възложителя окончателен доклад на изпълнителя за изпълнението на договора, съставен след проведените обучения. Възложителят ще заплати дължимата сума за Софтуерната разработка, както следва: а/ Междинно плащане в размер на 50 % от стойността й въз основа на одобрения встъпителен доклад по т. 1 и на оригинална фактура, издадена от изпълнителя; б/ Междинно плащане в размер на 40 % от стойността й въз основа на одобрени междинни доклади по т. 2 и на оригинална фактура, издадена от изпълнителя; в/ Окончателно плащане в размер на 10 % от стойността й след представяне на протокола по т. 4 и на оригинална фактура, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Възложителят ще заплати дължимата сума за Хардуердната инфраструктура, както следва: а/ Междинно плащане в размер на 70 % от стойността й въз основа на протокола по т. 3 и на оригинална фактура, издадена от изпълнителя; б/ Окончателно плащане в размер на 30 % от стойността й след представяне на одобрения окончателен доклад по т. 5 и на оригинална фактура, издадена от изпълнителя. Всички плащания се извършват, с платежно нареждане по банкови сметки на изпълнителя, както следва: данъчна основа в Евро и ДДС в лева. Възложителят превежда дължимото възнаграждение в срок до 20 (двадесет) дни от представянето на съответните документи. Когато изпълнителят е сключил договори за подизпълнение, възложителят извършва плащането, след като бъдат представени доказателства, че изпълнителят е заплатил на подизпълнителите за изпълнените от тях работи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват нотариално заверено споразумение, което се представя с офертата. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; че представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и документацията за участие. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата. Външни експерти, участвали при изработването на техническата спецификация и на методиката за оценка не могат да участват в процедурата самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения – участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗОП от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е: 1. Осъден с влязла в сила присъда, освен, ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс ; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. Обявен в несъстоятелност; 3. В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината по седалището си, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Съгласно чл. 47, ал. 2, т. 1 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1. pри които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. kоито са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 1 от ЗОП. От участие ще бъде отсраняван участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици е забранено, освен в случаите по чл. 4 от същия закон. От участие ще бъдат отстранявани участници предложили обща цена за изпълнение на поръчката надвишаваща обявената прогнозна стойност, както и тези, предложили срок за изпълнение по-дълъг от три месеца от сключване на договора. Участник, за когото е налице някое от основанията, посочени в чл. 69 от ЗОП ще бъде отстраняван от участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За изпълнение на обществената поръчка е необходим финансов ресурс за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други, поради което Възложителят определя изисквания към икономическото и финансово състояние на участника. Участникът следва да разполага с финансов ресурс в размер на не по-малко от 350 000 (триста и петдесет хиляди) Евро или левовата равностойност по фиксинга на БНБ. Заложеното изискване на Възложителя за определен минимален брой експерти и липсата на авансово плащане по договора обуславят необходимостта от посочения финансов ресурс, обезпечаващ минимума от средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, доставки и други за периода на изпълнение на договора. Изискването е съобразено с предмета на поръчката (проектиране, доставка, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на информационна система), с нейната сложност и стойност (изисквания финансов ресурс не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на поръчката). Доказва се с удостоверение от банка за достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент и/или заверено копие на годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванeто по-горе трябва да бъдe изпълненo общо от обединението. Съответствието с изискването се доказва от един или повече участници в обединението. Изискването може да бъде изпълнено и чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът да е изпълнил поне една услуга с предмет, включващ доставка на ГИС софтуер и разработка и поддръжка на уеб базирана ГИС върху предлаганата ГИС платформа, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът да е изпълнил поне една услуга, свързана с доставка и изграждане на виртуализирана сървърна инфраструктура през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Изпълнението на изискването по т. 1. и т. 2. се доказва чрез представянето на списък с посочени стойностите на услугите, датите и получателите, заедно с доказателство на извършената услуга. Доказателствата се представят под форма на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган или, чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3. Участникът да бъде оторизиран да осигурява обучение и поддръжка на предлагания базов ГИС софтуер на системата. 4. Участникът следва да има внедрена Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на сертификация, свързан с изграждане/разработване/поддръжка на информационни системи. 5. Участникът следва да има внедрена Система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2013 или еквивалентен с обхват на сертификация, свързан с изграждане/разработване/поддръжка на информационни системи. За доказване на изискването по т. 4. и 5. се представят заверени копия от валидни Сертификати или еквивалентни документи. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА «Българска служба за акредитация» или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за национална акредитация на органи за оценяване на съответствието. В съответствие с чл. 53 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение - в проценти, с подпоказатели: 1. Предложение за архитектура на системата - макс. 20т.; 2. Подход за изпълнение - макс. 20т.; 3. Предложение за изпълнение на функционалните и нефункционалните изисквания - макс. 20т.; 4. Предложение за организация и подход за управление на проекта - макс. 20 т.; 5. Предложение за оценка и управление на риска - макс. 20т.; тежест: 70
Показател: Предлагана цена - в проценти; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.10.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
02.11.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.11.2015 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала в сградата на ГУ на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“, гр. София, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП на откритите заседания могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

6. Участниците следва да докажат, че разполагат със следния минимален екип за изпълнение на поръчката: • Ключов експерт 1: Ръководител на екип - 1 бр.: Висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в сферата на информационните технологии, ГИС или еквивалентна специалност; Професионален опит: Най-малко 3 успешно изпълнени проекта за разработка на софтуерни системи. • Ключов експерт 2: Бизнес аналитик – 1 бр.: Висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в сферата на информационните технологии, ГИС или еквивалентна специалност; Професионален опит: Не по-малко от 4 години опит в бизнес анализ за разработка на софтуер; Опит в бизнес анализа за изпълнението на най-малко 3 проекта за разработване и/или внедряване на информационни системи, най-малко 1 от които включва интеграция между информационни системи или обмен на данни с други организации. • Ключов експерт 3: Системен архитект – 1 бр.: Висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в сферата на информационните технологии, ГИС или еквивалентна специалност; Професионален опит: Най-малко 4 години опит в разработване и внедряване на уеб базирани софтуерни системи. Опит в най-малко 1 проект за обмен на данни посредством уеб услуги; Опит в най-малко 1 проект, включващ представяне на данни в ГИС. • Ключов експерт 4; Програмист: – 1 бр.: Висше образование в сферата на информационните технологии или еквивалентна специалност; Професионален опит: Не по-малко от 4 години опит в разработка на софтуер. • Ключов експерт 5: Експерт ГИС разработчик – 1 бр.: Висше образование в сферата на информационните технологии, ГИС или еквивалентна специалност; Сертифициран ГИС разработчик по предлаганата ГИС платформа; Професионален опит: Не по-малко от 5 години опит в проектиране на Географски информационни системи; Опит като разработчик в минимум 3 проекта за разработка на уеб базирана ГИС в сферата на околната среда върху предлаганата ГИС платформа. • Ключов експерт 6: Експерт Пространствени бази данни – 1 бр.: Висше образование в сферата на ГИС или еквивалентна специалност; Сертифициран ГИС разработчик по предлаганата ГИС платформа. Професионален опит: Не по-малко от 5 години опит в проектиране на Географски информационни системи; Опит в проектиране на гео-бази данни с използване на предлаганата ГИС платформа в минимум 3 проекта в сферата на околната среда. • Ключов експерт 7: Експерт за контрол на качеството на софтуера – 1 бр.: Висше образование в сферата на информационните технологии, или еквивалентна специалност; Професионален опит: Най-малко 3 години опит в осигуряване на качеството в проекти за разработване на уеб базирани софтуерни системи. По свое усмотрение, Участникът може да предложи и допълнителни експерти в екипа за изпълнение на поръчката. Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите и съответните им специалности и правоспособност, съгласно законодателството на държавата, където е установен и регистриран участника, а също и извадка от съответното законодателство в оригинал и задължително в превод на български език. Изпълнението на това минимално изискване се доказва със списък- декларация по образец и подписани от всяко от лицата в списъка-декларация Професионална автобиография и декларация за разположение във формат по образец, с посочена професионална квалификация и конкретни проекти, в изпълнението на които тези лица са участвали на съответните позиции. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванeто по-горе трябва да бъдe изпълненo общо от обединението. Съответствието с изискването се доказва от един или повече участници в обединението. Изискването може да бъде изпълнено и чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата се подават съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ