Версия за печат

01158-2015-0031

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Спас Вучев, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 02 8079930, E-mail: s.vuchev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/110.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход 69, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Главно управление, отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проект за укрепване и рехабилитация на кейови стени на к.м. № 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12,13 - Пристанище Бургас”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Пристанище Бургас, пристанищен терминал Бургас – Изток – 1, поземлени имоти с идентификатори 07079.618.22 и 07079.618.1019
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на обществената поръчка е изготвяне на технически проект за укрепване и рехабилитация на кейовите стени на Пристанище Бургас, корабни места №№ 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12,13. Проектът трябва да отразява съществуващото положение и да бъде съобразен с новите тенденции в развитието на хидротехническото строителство, в частност прилагане на нови технологии и материали за реконструкция и изграждане на морски кейови стени. В предмета на поръчката се включват както дейностите по проучване и проектиране, така също и осъществяването на авторски надзор при изпълнението на СМР до цялостното въвеждане на обекта в експлоатация въз основа на съставен и подписан от Държавната приемателна комисия Протокол за установяване годността за ползване на строежа (обр. 16) с решение за приемане на целия обект, респ. на последния етап от обекта. Кейовите стени на корабните места са построени през периода от 1902 г. – 1961 г. До момента те са в интензивна експлоатация, което е фактор за значителната амортизация на кейовете и обуславя необходимостта от реконструкцията им и от други специализирани ремонтни работи. В следствие на дългогодишната експлоатация и въздействието на агресивната морска среда по конструкцията на кейовите стени се наблюдават дефектирали зони и пукнатини и фуги, разширени до степен, позволяващи извличане на задблоков материал и пропадане на настилката. Повредите в настилката предизвикват поражения в подкрановите пътища и в преминаващите в надстройката канали за ел. и ВиК мрежи. По цялата дължина на корабните места има замонолитени вързални устройства (боларди), които служат за швартоване на корабите. В следствие на дългогодишната употреба, както и на силните удари от плавателните съдове и пристанищната механизация, част от болардите са повредени и дори е невъзможно да изпълняват функциите си. Горният ръб на кейовите стени на много места е обрушен и напукан. Настилките непосредствено зад ръб-кей са нарушени – наблюдават се деформации, пропадания и пукнатини. От водолазни огледи е установено, че основата заскалявка на кейовите стени е с нарушен откос. Между блоковете има компрометирани фуги, които въпреки запълването им с ютени чувалчета, продължават да работят – задблоковият насипен материал изтича през тях, създават се каверни и пропадания, с което се нарушава технологичното време за обработка на товарите поради непрекъснато извършващите се ремонти на пътното платно, подкрановите пътища и жп коловозите. Има констатирано хоризонтално изместване на блоковете (3 и 4 к.м), което допринася за образуване на каверни по протежение на кейовите места.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят следва да извърши следните проучвателни работи: - подробно геодезическо заснемане на сушата в 15-метровата зона от ръб кей; - водолазно обследване, оглед и видеозаснемане на подводната част на кейовите стени и на основната заскалявка (коти, ширини) на 5 м пред тях за доуточняване на хоризонталните размери, включително и дебелината на наносите върху заскалявката; - обследване за наличието и състоянието на фугите на кейовите стени, които позволяват извличане на задблоков материал и влияят на конструктивната стабилност на съоръженията; - обследване за целостта и състоянието на блоковете, кесоните и ъгловите стени – основни конструктивни елементи на кейовите стени; - проучване за установяване на състоянието на елементите на надстройката – каменни и бетонови блокове, зидария, метални конструктивни и носещи елементи, с оразмеряване и подробно описание на откритите дефекти; - проучване състоянието на отбивните съоръжения и болардите; - проверка за състоянието на пътното платно, подкрановите пътища и жп коловозите в 15 метровата зона от ръб кей; - проучване на състоянието на ел. кабелните, ВиК и други комуникационни канали, включително проверка състоянието на шахтите, капаците и конструктивната цялост на стените и носещите елементи за ел. оборудване - геоложко проучване, включващо шурфове, пенетрация, сондажни изработки и лабораторни изследвания; - заключителен доклад с резултатите от проучвателните работи (с графични приложения). Инвестиционният проект да се оформи съгласно изискванията на чл.139 ал. 3 от Закона за устройство на територията и да съдържа всички необходими части в обем, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обема и съдържанието на инвестиционните проекти.По предварителни данни проектът трябва съдържа следните части: - “Хидротехническа (ХТС)” ; - “Геодезия” ; - “Геология”; - “Подкранови пътища”; - “Вертикална планировка”; - “Инженерна инфраструктура (Електротехническа, ВиК, Комуникации, Видеонаблюдение и др.)”; - “План за безопасност и здраве (ПБЗ)”; - “Пожарна безопасност (ПБ)” ; - “План за управление на строителните отпадъците (ПУСО)”; - КСС. Подробно описание на проучвателните и проектните работи се съдържа в техническата спецификация. В предмета на поръчка се включа и авторския надзор при изпълнението на СМР до цялостонто въвеждане на обекта в експлоатация.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

110


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в р-р на 2 000 лв., като участникът сам избира формата на гаранцията за участие: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”:IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00,BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт, В нареждането за плащане следва да бъде изписан предмета на поръчката и да бъде посочено, че сумата представлява гаранция за участие. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, а в случай, че преводът е направен по Интернет – да е представен с референция от банката или б) Банкова гаранция–оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език. В случай, че е издадена на чужд език от чуждестранна банка, тя се представя придружена с превод на български език. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: а) отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; б) класираните на 1-во и 2-ро място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; в) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Когато с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в р-р на 5% от стойността на договора, като сам избира формата на гаранцията за изпълнение – парична сума, която се внася по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно посоченото по-горе или оригинал на безусловна и неонеотменяема банкова гаранция, издадена в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец към документацията, със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни след изтичане на срока за изпълнение, предложен от изпълнителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юрид. лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва трябва да предвиди и заплати всички такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в документацията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Сроковете и условията за освобождаване, усвояване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по посочена от изпълнителя банкова сметка, както следва: 1. Междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на договора - след приемане на заключителния доклад с резултатите от проучвателните работи, въз основа на съставен и подписан без забележки двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от изпълнителя; 2. Междинно плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от общата стойност на договора - след приемане на изготвения технически инвестиционен проект, въз основа на съставен и подписан без забележки двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от изпълнителя; 3. Окончателно плащане в размер на остатъка от договорената стойност, след приспадане на платените суми - след цялостното въвеждане на обекта в експлоатация, въз основа на съставен и подписан от Държавната приемателна комисия Протокол за установяване годността за ползване на строежа (обр. 16) с решение за приемане на целия обект, респ. на последния етап от обекта, съставен и подписан без забележки двустранен приемо-предавателен протокол за действителния брой часове авторски надзор и представена оригинална фактура от изпълнителя. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща само действително изпълнените часове авторски надзор до размера на оферираната обща цена за осъществяване на авторски надзор. Всички плащания се извършват в български лева, по банков път, в срок до десет работни дни след представяне на съответните документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.При участници – обединения, които не са юридически лица, следва да бъде представено заверено копие от договора за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който се посочват: разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите в поръчката, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП и представляващият обединението. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката и и цялостното въвеждане на обекта в експлоатация; -обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и и цялостното въвеждане на обекта в експлоатация; -обединението е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; -всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. Външни експерти, участвали в изработването на техническите спецификации или на методиката за оценка на офертите в документацията за участие не могат да участват в процедурата самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. По силата на чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС е забранено: дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица да участват пряко или косвено (вкл. и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим) да участват в процедури за възлагане на обществени поръчки. Обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, б. а-д, т.2-4, ал.2, т.1 и ал.5 ЗОП са основание за отстраняване. Документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. При участие на обединение, списъкът да е подписан от представляващия обединението. 2.1.Представяне на участника, който прави предложението – по образец. В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, документът се попълва, подписва и подава поотделно за обединението и за всяко физическо и юридическо лице в него.2.2.Подписана от лицата по чл.47, ал.4 ЗОП декларация по чл.47, ал.9 ЗОП за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б. а -д, т.2 – 4, ал.2, т.1 и ал.5 ЗОП - по образец.Чуждестр. лица включват в декларацията и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя инф. за тези обстоятелства служебно на възложителя.В случай, че участникът е обединение, което не е юрид.лице, декларацията се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Декларацията се представя и за поизпълнителите, които декларират липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 ЗОП.Документите по т.2.1. и 2.2., в случай, че са на чужд език, трябва да са придружени с официален превод на български език.3.При участници – обединения, които не са юридически лица, се представя заверено копие от договора за създаване на обединението, съгласно посоченото по-горе.4.Документ за гаранция за участие, съгласно посоченото по-горе.5.Декларация по чл.3,т.8 и чл. 4 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, представя се и за подизпълнителите.6. Декларация по чл.55, ал.7 ЗОП и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 ЗОП. 7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато се предвиждат такива.8.Пълномощно в свободен текст, с нотариално удостоверяване на подписа на упълномощителя – представя се, когато някой документ от офертата не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация или документа за създаването му.9.Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания за доказване на икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности

През последните 3 год., считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил успешно еднакви или сходни услуги. За еднакви или сходни услуги се приемат: услугите за проектиране на пристанищни съоръжения или др. хидротехнически съоръжения. Участникът да докаже, че разполага с минимум следните технически лица - експерти, които ще отговарят за извършването на услугата, с професионален опит и квалификация, както следва: - Експерт с придобита образователна степен „магистър”, квалификация „инженер”, специалност „ХТС“, „Транспортно строителство” или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение за упражняване технически контрол по част «Конструктивна - ХТС» на проектите;- Експерт с придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „ПГС“, „ССС” или еквивалентна; да притежава призната за текущата календарна година пълна проектантска правоспособност;- Експерт с придобита образователна степен „магистър”, квалификация „инженер”, специалност „ХТС“, Транспортно строителство” или еквивалентна; да притежава призната за текущата календарна година пълна проектантска правоспособност;- Експерт с придобита образователна степен „магистър”, квалификация „инженер геолог”, специалност „Инженерна геология и хидрогеология” или еквивалентна; да притежава призната за текущата календарна година пълна проектантска правоспособност;- Водолазен екип за подводно обследване на кейовите стени и заснемане с подводна видеокамера. Всеки участник да разполага със собствено и/или наето техническо оборудване, както следва:специализирана измервателна техника за обследване на стоманобетонови конструкции по безразрушителен контрол и техника за подводно обследване и оглед на кейовите стени с монитор за наблюдение на сушата по време на заснемането с подводна видеокамера от водолазния екип. Участникът да има внедрени следните системи: за управление на околна среда ISO 14001:2008 и за безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентни с обхват на сертификацията в областта на проектирането. Документи: - Списък по чл.51, ал.1, т.1 ЗОП на услугите, сходни или еднакви с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата – по образец, с приложени: а) удостоверения, издадени от получателя на услугата или от компетентен орган; б) посочване на публични регистър, в които са публикувани информации за изпълнените услуги. - Списък – декларация на техническите лица-експерти,които ще отговарят за извършването на услугата– по образец .За предложените експерти се представят и подписани от всяко от лицата професионална автобиография и декларация за разположение - по образец, с посочена профес. квалификация заедно с копия на документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на експертите, както и документи, удостоверяващи правоспособността им да извършват съответната дейност, в т.ч. удостоверения за пълна проектантска правоспосбност и др.п. - Списък на техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката – по образец. - Валиден сертификат за внедрена система за управление на околна среда, сертифицирана по международен стандарт за качество ISO 14001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификацията в областта на проектирането или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околна среда. - Валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват на сертификацията в областта на проектирането, еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническо предложение - в точки, с два подпоказателя: Оценка на предложените проучвателни работи (макс. 20 т.) и Оценка на предложените проектни работи за изготвяне на техническия инвестиционен проект (макс. 40 т.); тежест: 60
Показател: ценово предложение - в точки; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.11.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.11.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.11.2015 г.  Час: 11:00
Място

заседателна зала на Главно управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, на адрес: гр. София, бул. Шипченски проход № 69

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Поставянето от страна на участника на изисквания и условия, които не отговарят на обявените в документацията за настоящата обществена поръчка, води до отстраняването му от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя. Участник, в чието техническо предложение срокът за изпълнение на дейностите по проучване и проектиране е по-дълъг от максималния срок за изпълнение-110 календарни дни от подписване на договора, срокът за изпълнение на дейностите по проучване и проектиране е предложен в различна мерна единица, липсва изложение по някоя от позициите в част 3 „Изисквания и указания за участие в процедурата и подготовка на офертата”, раздел V. „Съдържание на офертата”, точка 2. Съдържание на Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” (вкл. липсва линеен график) или е констатирано разминаване между предложения срок за изпълнение на дейностите по проучване и проектиране и показания срок в линейния график, ще бъде отстранен от участие в поръчката. В срока за изпълнение на дейностите по проучване и проектиране не се включват: времето, необходимо за назначаване на технически съвет, разглеждане и приемане на заключителния доклад с резултатите от проучвателните работи и на техническия инвестиционен проект; времето за избор на вариант за реконструкцията – до уведомяването на изпълнителя; времето, необходимо за изготвяне на доклада за съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите, за съгласуване и одобряване на проекта, за издаване и влизане в сила на разрешението за строеж, както и периодът на изпълнение на СМР до цялостното въвеждане на обекта в експлоатация. Предлаганата обща крайна цена не може да надхвърля прогнозната стойност. Участник, предложил обща крайна цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие. Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако за него e налице някое от следните обстоятелства:- подадената оферта е представена в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - по отношение на участника е налице някое от обстоятелства по чл. 47 ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, и посочените от Възложителя в обявлението обстоятелства по чл. 47 ал. 2 от ЗОП;-представената оферта е непълна или офертата, включително и отделни нейни части в техническото или ценовото предложение, не отговаря на предварително обявените в обявлението и в тази документация условия; -не е представен някой от документите, съгласно чл. 56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация; -по отношение на участника се установи неизпълнение на изискванията за технически възможности и квалификация, съгласно предварително обявените в обявлението и в тази документация условия;-гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция със срок на валидност, по-кратък от срока на валидност на офертата;- за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача. Настоящото обявление се изпраща по електронен път, поради което на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът за получаване на оферти е намален със 7 дни и е в размер на 45 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в сроковете и при условията на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ