01158-2015-0029
Технически редакции | ||
06.10.2015 12:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
06.10.2015 12:15 ч. : | 06/10/2015 12:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.10.2015 12:15 ч. : | 06/10/2015 12:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)
ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Кирил Георгиев - експерт в дирекция СРПУЕ, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079936, E-mail: k.georgiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Място/места за контакт: Дирекция Стратегическо развитие, пристанищни услуги и екологияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/108.
Пристанищни дейности
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Изграждане на информационна платформа по проект KNRIN – 2014/108164 NORWAY GRANTS 2009-2014 MONITORING AND INFORMATION SYSTEM FOR BLACK SEA (Мониторинг и информационна система за Черно море)”
Предмет на настоящата поръчка е проектиране, доставка, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на информационна система (ИС) по проект „Мониторинг и информационна система на Черно море“ (KNRIN - 2014/108164 Norway Grants 2009 - 2014 Monitoring and information System for Black Sea (Мониторинг u информационна система за Черно море). Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” е участник от българска страна по проекта, чиято цел е създаване и внедряване на информационна платформа, акумулираща и включваща база данни за състоянието на различни параметри на околната среда, морските пространства и крайбрежните зони, оказващи екологично въздействие и свързани с опазването и устойчивото развитие на Черно море, инструменти за анализ и за представяне на данните в подходящ потребителски интерфейс. Системата следва да бъде изградена чрез използване на добрите практики на Норвежката брегова администрация в разработването и управлението на системата BarentsWatch. Основната цел на системата е да се създаде инфраструктура на пространствени данни (SDI) за мониторинг в реално време на околната среда в Черно море, регионални морета и реки, както и за крайбрежната зона за българските власти. В този контекст, инфраструктура с пространствени данни се определя като инфраструктура на данни за изпълнение на рамка от географски данни, които са интерактивно свързани, за да използват данни за околната среда по ефективен и гъвкав начин, или технология, политики, стандарти и човешки ресурс необходими за придобиване, обработка, съхранение, разпространение и подобряване използването на географски пространствени данни. Данните ще бъдат достъпни чрез уеб-портал и ще бъдат пространствено ориентирани, с цел използване за контрол, мониторинг и подпомагане на дейностите за ранни предупреждения за замърсявания с нефт в акваторията на най-големите пристанища в Република България. Системата следва да се проектира по начин, позволяващ бъдещото й разширение за нуждите на поддържане на разнообразни видове данни и приложения. Функционални възможности на системата: • Предоставяне на информация, необходима за подобряване опазването на морските и крайбрежни зони; • Подпомагане на системите за ранно известяване при екологични опасности при бъдещото развитие на системата; • Улесняване събирането на информация за корабоплаването; • Подобряване корабоплавателните дейности (в контекста на опазване на морските води чисти); • Създаване на по-добри условия за ефективен морски бизнес, свързан с туризма; • За научни, изследователски и образователни цели. Информационната система трябва да съдържа следните три основни компонента: 1. Системи на ползвателя. 2. Център за пространствени данни. 3. Доставчици на данни: • сателитни данни - обмен на данни със система „Коперник”; • сензори, които трябва да бъдат инсталирани в рамките на изпълнението на проекта; • доставчици на данни на място - акумулиране на данни, събирани от различни институции и организации; • собствени данни – ДП ”Пристанищна инфраструктура”. В обхвата на поръчката е и провеждането на обучения на ключови потребители и служители на възложителя за работа със системата, подробно описани в Техническата спецификация на възложителя. Правото на собственост върху работата по настоящата поръчка, включително всички документи и разработки в резултат от нея, принадлежи на възложителя, който включително притежава правата по смисъла Закона за авторското право и сродните му права.
72110000, 72262000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
688824
23.09.2015 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
В Поле III.2.3) "Технически възможности (в приложимите случаи)", т. 3. В Документацията за участие, р. II. Условия за участие, т. 7.3.
"Участникът да бъде оторизиран да осигурява обучение и поддръжка на предлагания базов ГИС софтуер на системата."
"Участникът да бъде оторизиран да достави предлагания базов ГИС софтуер на системата или да предостави друго доказателство, че има право да доставя съответния софтуер."
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок за за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Дата на отваряне на оферти
В Техническата спецификация (Приложение 2 от документацията за участие), т. 5.2.1. "Срокове за изпълнение": текстът: "Срокът за изпълнение на поръчката е четири месеца от датата на сключване на договор, но не по-късно от 30.04.2016 г. Сроковете за изпълнение на отделните етапи са както следва: Етап 1: Анализ и проектиране - 1 месец от сключване на договора Етап 2: Изграждане - 3 месеца от сключване на договора Етап 3: Внедряване - 4 месеца от сключване на договора." да се чете: "Срокът за изпълнение на поръчката е три месеца от датата на сключване на договор, но не по-късно от 20.04.2016 г. Сроковете за изпълнение на отделните етапи са както следва: Етап 1: Анализ и проектиране - 1 месец от сключване на договора Етап 2: Изграждане - 2 месеца и половина от сключване на договора Етап 3: Внедряване - 3 месеца от сключване на договора, но не по-късно от 20.04.2016 г." Корекцията се извършва поради допусната техническа грешка в Техническата спецификация и уеднаквяване на текста с останалата част от документацията за участие.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша Nо 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
06.10.2015 г.
Възложител