Версия за печат

01158-2015-0029

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-10-18-1 от 06.10.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Кирил Георгиев - експерт в дирекция СРПУЕ, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079936, E-mail: k.georgiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/108.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изграждане на информационна платформа по проект KNRIN – 2014/108164 NORWAY GRANTS 2009-2014 MONITORING AND INFORMATION SYSTEM FOR BLACK SEA (Мониторинг и информационна система за Черно море)”

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е проектиране, доставка, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на информационна система (ИС) по проект „Мониторинг и информационна система на Черно море“ (KNRIN - 2014/108164 Norway Grants 2009 - 2014 Monitoring and information System for Black Sea (Мониторинг u информационна система за Черно море). Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” е участник от българска страна по проекта, чиято цел е създаване и внедряване на информационна платформа, акумулираща и включваща база данни за състоянието на различни параметри на околната среда, морските пространства и крайбрежните зони, оказващи екологично въздействие и свързани с опазването и устойчивото развитие на Черно море, инструменти за анализ и за представяне на данните в подходящ потребителски интерфейс. Системата следва да бъде изградена чрез използване на добрите практики на Норвежката брегова администрация в разработването и управлението на системата BarentsWatch. Основната цел на системата е да се създаде инфраструктура на пространствени данни (SDI) за мониторинг в реално време на околната среда в Черно море, регионални морета и реки, както и за крайбрежната зона за българските власти. В този контекст, инфраструктура с пространствени данни се определя като инфраструктура на данни за изпълнение на рамка от географски данни, които са интерактивно свързани, за да използват данни за околната среда по ефективен и гъвкав начин, или технология, политики, стандарти и човешки ресурс необходими за придобиване, обработка, съхранение, разпространение и подобряване използването на географски пространствени данни. Данните ще бъдат достъпни чрез уеб-портал и ще бъдат пространствено ориентирани, с цел използване за контрол, мониторинг и подпомагане на дейностите за ранни предупреждения за замърсявания с нефт в акваторията на най-големите пристанища в Република България. Системата следва да се проектира по начин, позволяващ бъдещото й разширение за нуждите на поддържане на разнообразни видове данни и приложения. Функционални възможности на системата: • Предоставяне на информация, необходима за подобряване опазването на морските и крайбрежни зони; • Подпомагане на системите за ранно известяване при екологични опасности при бъдещото развитие на системата; • Улесняване събирането на информация за корабоплаването; • Подобряване корабоплавателните дейности (в контекста на опазване на морските води чисти); • Създаване на по-добри условия за ефективен морски бизнес, свързан с туризма; • За научни, изследователски и образователни цели. Информационната система трябва да съдържа следните три основни компонента: 1. Системи на ползвателя. 2. Център за пространствени данни. 3. Доставчици на данни: • сателитни данни - обмен на данни със система „Коперник”; • сензори, които трябва да бъдат инсталирани в рамките на изпълнението на проекта; • доставчици на данни на място - акумулиране на данни, събирани от различни институции и организации; • собствени данни – ДП ”Пристанищна инфраструктура”. В обхвата на поръчката е и провеждането на обучения на ключови потребители и служители на възложителя за работа със системата, подробно описани в Техническата спецификация на възложителя. Правото на собственост върху работата по настоящата поръчка, включително всички документи и разработки в резултат от нея, принадлежи на възложителя, който включително притежава правата по смисъла Закона за авторското право и сродните му права.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

72110000, 72262000

Описание:

Консултантски услуги, свързани с избор на хардуер
Услуги по разработване на софтуер

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-10-18 от 23.09.2015 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2015-688824
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2015/S 187 - 340098 от 26.09.2015 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1158-2015-29
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

688824

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

23.09.2015 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

В Поле III.2.3) "Технически възможности (в приложимите случаи)", т. 3. В Документацията за участие, р. II. Условия за участие, т. 7.3.

Вместо:

"Участникът да бъде оторизиран да осигурява обучение и поддръжка на предлагания базов ГИС софтуер на системата."

Да се чете:

"Участникът да бъде оторизиран да достави предлагания базов ГИС софтуер на системата или да предостави друго доказателство, че има право да доставя съответния софтуер."

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
02/11/2015 17:30
Да се чете:
16/11/2015 17:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
23/10/2015 17:30
Да се чете:
06/11/2015 17:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Дата на отваряне на оферти

Вместо:
03/11/2015 11:00
Да се чете:
17/11/2015 11:00
V.9) Друга допълнителна информация:

В Техническата спецификация (Приложение 2 от документацията за участие), т. 5.2.1. "Срокове за изпълнение": текстът: "Срокът за изпълнение на поръчката е четири месеца от датата на сключване на договор, но не по-късно от 30.04.2016 г. Сроковете за изпълнение на отделните етапи са както следва: Етап 1: Анализ и проектиране - 1 месец от сключване на договора Етап 2: Изграждане - 3 месеца от сключване на договора Етап 3: Внедряване - 4 месеца от сключване на договора." да се чете: "Срокът за изпълнение на поръчката е три месеца от датата на сключване на договор, но не по-късно от 20.04.2016 г. Сроковете за изпълнение на отделните етапи са както следва: Етап 1: Анализ и проектиране - 1 месец от сключване на договора Етап 2: Изграждане - 2 месеца и половина от сключване на договора Етап 3: Внедряване - 3 месеца от сключване на договора, но не по-късно от 20.04.2016 г." Корекцията се извършва поради допусната техническа грешка в Техническата спецификация и уеднаквяване на текста с останалата част от документацията за участие.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша Nо 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

06.10.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
Длъжност: Генерален директор