Версия за печат

01158-2015-0021

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-10-1 от 11.01.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Славчо Добрев, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/92.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Възстановяване на канализацията и настилките на открити складове и вътрешен път в района на 6-то корабно място в пристанищен терминал Русе – изток"

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на строителството е „Възстановяване на канализацията и настилките на открити складове и вътрешен път в района на 6-то корабно място в пристанищен терминал Русе – изток”. С построяването на пристанищен терминал Русе – изток, поетапно е изграждана и пускана в експлоатация външна канализационна мрежа за отвеждане на повърхностни (дъждовни) води. В различните участъци са полагани различни по вид и сечение канализационни тръби. Вследствие на дългогодишната експлоатация и запушване, канализационната мрежа в района между източния и северния кей на терминала на практика не функционира. От интензивното натоварване много участъци по вътрешните пътища и складовите площи на пристанището са пропаднали, а дъждоприемниците са останали на по-висока кота. Липсват решетки и капаци от шахтите. Седем броя шахти са разрушени и пропаднали. Всичко това допринася след валежи голяма част от района да остава покрит с вода. През 2008 г. е изпълнен ремонт и рехабилитация на канализацията за повърхностни води, вътрешните пътища и откритите складови площи в района, разположени между северния и източния кей. Извършен е ремонт и рехабилитация на участъка от северния кей до района на 6-то КМ. С изпълнението на настоящия обект ще се продължи възстановяването на канализацията, настилките на откритите складове и пътя в района на 6-то КМ на пристанищен терминал Русе-изток. Изпълнението на обекта включва три групи работи: 1. Възстановяване на канализацията, отвеждаща дъждовните води в лимана; За целта следва да се положи нова канализационна тръба в посока изток-запад, обхващаща поетата вода от линейните дъждоприемни улеи, които са разположени успоредно на релсовите пътища без да ги пресичат. 2. Възстановяване на линейните дъждоприемни улеи. Същите представляват бетонови канали с наклон около 2%, покрити с чугунени решетки. 3. Възстановяване на откритите складови площи. За целта следва да се извърши подравняване и уплътняване на земната основа, полагане на подосновен пласт от 20 см трошенокаменна настилка и изливане на стоманобетонови плочи с размери 3х4 м с дебелина 20 см, двойноармирани с мрежа №12 на карета 20/20 от бетон В30.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45332000, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-10-13 от 27.07.2015 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2015-679381
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1158-2015-21
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

679381

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

27.07.2015 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 2, т. 3, буква б от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

С Решение № РД-10-13-1 от 20.10.2015 г. на генералния директор на ДП "Пристанищна инфраструктура" е обявено класиране на участниците в откритата процеедура за възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП с предмет:"Възстановяване на канализацията и настилките на открити складове и вътрешен път в района на 6-то корабно място в пристанищен терминал Русе – изток" и е определен изпълнител на поръчката. Избраният изпълнител е единственият участник, подал оферта, а именно - "Инфраинжстрой" ЕООД. Решението за обявяване на класиране и избор на изпълнител е изпратено на участника по факс, на 22.10.2015 г. На същата дата Решение № РД-10-13-1 от 20.10.2015 г. на генералния директор на ДП "Пристанищна инфраструктура" е получено от участника. С писмо изх. № 13-00-124-12 от 09.11.2015 г. възложителят е поканил избрания изпълнител за сключването на договор за възлагане на обществената поръчка, с посочен по-горе предмет. В писмото са указани и документите, които, в съответствие с чл. 47, ал. 10 от ЗОП, следва да бъдат представени при сключването на договора. Писмото е изпратено до "Инфраинжстрой" ЕООД по факс на 09.11.2015 г. и на същата дата е получено. Поради липсата на отговор от страна на избрания изпълнител, му е отправено нова писмо - изх. № 13-00-124-13/04.12.2015 г. В писмото е поискано от "Инфраинжстрой" ЕООД изрично да заяви, че отказва да сключи договор или да представи необходимите документи, като е определен и конкретен срок за това. Указани са и последиците от непредставянето на документите в посочения срок, а именно - възложителят ще счете, че изпълнителят отказва да сключи договор. Писмо изх. № 13-00-124-13/04.12.2015 г. е изпратено на "Инфраинжстрой" ЕООД по факс на 07.12.2015 г. и е получено от него на същата дата. До постановяването на настоящото решение, въпреки че указаният срок е изтекъл още на на 14.12.2015 г., избраният изпълнител не е представил необходимите съгласно чл. 47, ал. 10 от ЗОП документи за сключването на договор, не е заявил желание за сключването на такъв и не се е явил за подписването му. Предвид факта, че избраният изпълнител е и единствен участник в процедурата, определянето на друг изпълнител и сключването на договор за възлагане изпълнението на поръчката е невъзможно. Предвид изложеното, е налице хипотезата на чл. 39, ал. 2, т. 3, б."б" от ЗОП за прекратяване на процедурата. С оглед горното, с настоящото решение, на основание чл. 40 от ЗОП се отменя Решение № РД-10-13-1 от 20.10.2015 г. на генералния директор на ДП "Пристанищна инфраструктура" за обявяване класиране на участниците и избор на изпълнител в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 3, т. 1 от ЗОП с предмет:"Възстановяване на канализацията и настилките на открити складове и вътрешен път в района на 6-то корабно място в пристанищен терминал Русе – изток".

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 15, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: URL: http://www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

11.01.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
Длъжност: генерален директор