Версия за печат

01158-2016-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: Анна Натова - директор дирекция Управление на проекти, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079950, E-mail: a.natova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Управление на проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/120.

Електронен достъп до информация: http://www.bgports.bg/bg/zop/120.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Мирослава Иванова - ръководител отдел Административен, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция АФИО, отдел Админастритивен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bgports.bg.

I.2) Основна дейност

Пристанищни дейности

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Проектиране и изграждане на обща безжична комуникационна система за пристанище Варна и пристанище Бургас (SeaPortW) в Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В рамките на настоящата обществена поръчка е предвидено проектирането, изграждането и въвеждането в експлоатация на съвременна обща комуникационна система за пристанище Варна и пристанище Бургас, като мястото на изпълнение на поръчката е на територията на осем обекта, в които следва да се изгради безжична комуникационна система: - ПТ Бургас-изток 1, ПТ Бургас-изток 2, ПТ Бургас-запад - ПТ Росенец; - ПТ Варна-изток; - ПТ Варна-запад; - Брегови център Варна; - ПТ Балчик; - ПТ Леспорт; - ПТ пристанище Несебър.
Код NUTS: BG331, BG341, BG332
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В рамките на настоящата обществена поръчка е предвидено проектирането, изграждането и въвеждането в експлоатация на съвременна обща комуникационна система за пристанище Варна и пристанище Бургас, което включва: - Изработване на идеен проект на БКС (безжична комуникационна система) по обекти съгласно Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; - Съгласуване и одобряване на идеен проект по обекти по смисъла на чл. 142 от ЗУТ; - Издаване на разрешения за строеж по обекти по смисъла на ЗУТ; - Изработване на работен проект по обекти съгласно Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; - Одобряване на работен проект по обекти; - Изработване на системен проект (архитектура и топология на БКС, комуникационни връзки, захранващи връзки, разположение на оборудването по обекти, радио зони, потоци от данни, система за наблюдение и управление на мрежата, архивни данни и възможности за статистика, обхват на доставките, методика за провеждане на тестове) общ за всички обекти; - Одобряване на системен проект от Възложителя; - Доставки на материали, инструменти, оборудване и резервни части; - Текущ ремонт на комуникационни помещения; - Рехабилитация на съществуващи ЖРК (желязо-решетъчна конструкция); - Изграждане на БКС - СМР (строително-монтажни работи), инсталиране, конфигуриране, оптични кабелни линии по обекти; - Изграждане на СНУМ (Система за Наблюдение и Управление на Мрежата); - Приемни тестове на БКС по обекти; - Въвеждане в експлоатация по обекти по смисъла на ЗУТ; - Обучение на техническия персонал на Възложителя; - Системен тест на БКС; - Поддръжка на изградената БКС за срок от 1 година; - Дейности по информация и публичност.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72720000, 72318000, 71311000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Услуги, свързани с мрежи, разпростиращи се на голямо разстояние
Услуги по предаване на данни
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка предвижда проектирането, изграждането и въвеждането в експлоатация на съвременната обща комуникационна система за пристанище Варна и пристанище Бургас да се изявърши съгласно изискванията на Възложителя, подробно описани в Техническото задание/спецификацията, които са неразделна част от документацията за участие. Обществената поръчка включва дейностите, посочени в поле II.1.5). Изискванията към услугите по доставка и изграждане на Безжичната комуникационна система са: Контролер за безжичен достъп - 6 бр. БТД тип1 – 71 бр. БТД тип2 – 5 бр. Антена тип 1 - 70 компл. Антена тип 2 - 1 компл. Антена тип 3 - 5 компл. Устройство за защита на мрежата - 6 бр. Маршрутизатор тип 1 - 6 бр. Маршрутизатор тип 2 - 1 бр. Опорен Комутатор тип 1 - 4 бр. Опорен Комутатор тип 2 - 2 бр. Комутатор за достъп тип 1 - 7 бр. Комутатор за достъп тип 2 - 6 бр. Оптичен интерфейс многомодов - 42 бр. Оптичен интерфейс едномодов - 90 бр. Софтуер за наблюдение и управление на мрежата - 1 бр. Сървърни конфигурации за наблюдение и управление на мрежата - 2 бр. Сървър за виртуализация - 2 бр. Твърд диск за съхранение на данни - 6 бр. Непрекъсваемо токозахранване тип 1 - 3 бр. Непрекъсваемо токозахранване тип 2 - 5 бр. Захранване за БТД - 71 бр. Радио Релейни Линии - 6 компл. Комуникационен шкаф тип 1 - 7 бр. Комуникационен шкаф тип 2 - 2 бр. Табло за външен монтаж - 71 бр. Климатична система - 7 бр. Работно място за дежурен в ЦНУМ - 1 компл. Преносими компютри за наблюдение на мрежата - 4 компл. Оптичен рефлектометър с комплект принадлежности - 2 компл. Сплайсер с комплект принадлежности, стрипер и резач - 2 компл. Инструменти - 5 компл. Офис оборудване - 7 компл. Преносими УКВ станции - 4 компл. IP телефони - 8 бр. Резервни части - 1 компл. Дейностите по информация и публичност включват: Изработка и доставка на информационни материали – химикали, моливи, флаш памет/USB/, чадъри, стикери и др. – 2 000 бр.; Медийно отразяване в средствата за масово осведомяване – 4 материала в печата и 4 материала в интернет; Изработка и доставка на информационни ролбанери – 2 бр.; Организиране и провеждане на публични събития – церемония за подписване на договора, пресконференции – 2 бр.; Изработка и доставка на постоянни обяснителни табели – 8 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
6000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие:Гаранцията за участие е в размер на 60 000.00 (шестдесет хиляди) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията измежду следните възможности: 1.1. парична сума, внесена по следната сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура“:IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00BIC: CECBBGSF, Банка: „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде изаписан предмета на поръчката; 1.2.банкова гаранция–безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДППИ, със срок на валидност, срокът на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Когато участникът е обединение, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2.Гаранция за изпълнение: представя се при подписване на договора и е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора, без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: 2.1.парична сума, внесена по следната сметка на ДППИ:IBAN: BG39 CECB 9790 1043 0528 00BIC: CECBBGSF, Банка: „ЦКБ” АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет: ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА ОБЩА БЕЗЖИЧНА КОМУНИКАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА И ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС (SEAPORTW) В ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА”; 2.банкова гаранция – безусловна и неотменима, учредена в полза на ДППИ, със срок на валидност срока за изпълнение на договора плюс един месец. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие или да усвои същата при условията на чл.61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл.62 от ЗОП, както следва: на отстранените участници–в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;на участниците, класирани на първо и второ място–след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници–в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;при прекратяване на процедурата гаранциите за участие на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение ще бъде освобождавана поетапно, съобразно изплатената част от стойността на договора, като условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал.1, т.2 от ЗОП, КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 ЗОП, отново да представятгаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в неясрок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Приложените към документацията образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкови гаранции, които не са по образец, но съдържат всички изискани реквизити.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания ще бъдат извършвани в български лева, по банков път по посочена от изпълнителя банкова сметка. Възложителят ще заплаща цената на услугите по чл. 9, ал. 1, т. 1 – 6 вкл. съгласно проекта на договор (Приложение 19), в срок от 20 дни от представяне на съответните документи, както следва: 1. Първо плащане в размер на 25 % (двадесет и пет процента) от цената след представяне на фактура и подписване на констативен протокол без забележки между представители на Възложителя и Изпълнителя, с който се установява количеството и качеството на извършените услуги, които включват: 1.1 цялостно приключване на проектирането, а именно: 1.1.1. изготвяне, съгласуване и одобряване на идеен проект; 1.1.2. издаване на Разрешения за строеж на съответните обекти и изготвяне, съгласуване и одобряване на работни проекти; 1.1.3. издаване на Разрешение за монтаж на съответните обекти; 1.1.4. изготвяне и одобряване от Възложителя на системен проект; 2. Междинно плащане в размер на 25 % (двадесет и пет процента) от цената след представяне на фактура и подписване на констативен протокол без забележки между представители на Възложителя и Изпълнителя, с който се установява количеството на извършените доставки на оборудването по Приложение № 1 от договора. 3. Окончателно плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от цената след представяне на фактура и: 3.1 въвеждане в експлоатация на вскички обекти по смисъла на ЗУТ; 3.2. подписване на констативен протокол без забележки за успешно извършен приемателен тест на доставеното оборудване в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя и настоящата документация; 3.3. въвеждане на системата в експлоатация и подписване на протокола по чл. 5, ал. 1 от Договора; 3.4. подписване на констативен протокол за изпълнението на мерките за информация и публичност. 4. Цената за услугата по поддръжка на системата по чл. 9, ал. 1, т. 7 се заплаща ежемесечно, на 12 (дванадесет) равни части до 10-то число на всеки месец след въвеждане в експлоатация на цялата система, представяне на месечна фактура и месечен приемо-предавателен протокол подписан от представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, установяващ качественото изпълнение на задълженията за поддръжка на системата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащането, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

1.Възложителят допуска до участие в процедурата обединения (консорциуми) на физически и/или юридически лица, като не се допуска едно лице да бъде част от повече от едно обединение (консорциум) – участник в настоящата процедура, както и да участва в процедурата едновременно като член на обединение и самостоятелно. Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС в НАП и регистрация ЕИК в регистър БУЛСТАТ на Агенция по вписванията на създаденото обединение. 2.Когато участник в процедурата, който е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл. 56, ал. 1, т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 3.При участник обединение се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В документа за създаване на обединението се посочват видовете дейности, които ще изпълнява всяко едно от лицата в обединението и предметът на настоящата процедура. 4.Сключването на договора, кореспонденцията и разплащанията се осъществяват между Възложителя и обединението, представлявано от лицето по предходната точка. 5.Копие на документа за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението и документът, подписан от всички лица в обединението (в случай, че е приложим), се представят задължително с офертата. Съответните документи следва да съдържат клаузи, гарантиращи съответствие с т. 1, 3-5. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, освен в случаите на чл. 54, ал. 2 от ЗОП. 6. Когато документите по т. 2 и 3 не са приложени, или липсват клаузи, съответстващи на изискванията на т. 1, 3-5, Възложителят ги изисква по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. При непредставяне в допълнително дадения срок по чл. 68, ал. 9 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен. 8. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участникът трябва да отговаря на изискванията, заложени в настоящата документация за участие.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Отстранява се от процедурата участник, който е:1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253-260 от Наказателния кодекс(НК);б) подкуп по чл.301-307 от НК;в) участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК;г) престъпление против собствеността по чл.19-217 от НК;д) престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК;2. обявен в несъстоятелност;3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;4 има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;5 в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай, че участникът е чуждестранно лице–се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;6 е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Основание за отстраняване е наличието на: обстоятелство по чл.47, ал.5 от ЗОП; за които са налице обстоятелствата по чл.106, пар.1, чл.107 и чл.109, пар.1, б.„а“ и „б“ от Регламент № 966/2012 на ЕП и на Съвета от 25.10.2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент № 1605/2002 на Съвета;за които са налице обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл.57 от Регламент 966/2012 на ЕП и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза; които попадат в обхвата на чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; участва в тази поръчка като член на обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Не може да участва в настоящата поръчка, лице, което е свързано лице и/или свързано предприятия с друг участник в процедурата или попада в забраната на чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка и Възложителят ще отстрани чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 или някое от посочените в обявлението и документацията обстоятелства по ал. 2 от ЗОП.Които не идентифицират физическите лица, които са действителни собственици на юридическо лице по смисъла на чл. 6, ал. 2 от ЗМИП. Участници, чиито ценови предложения надвишават обявената прогнозна стойност, ще бъдат отстранявани от участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изискване.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Всеки участник трябва да отговаря на минималните изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: 1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил доставки и услуги с предмет, сходен и/или еднакъв с предмета на настоящата поръчка. За доказване на това обстоятелство се представя списък на доставките и услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка и услуга. *Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират изпълнени проекти, включващи поотделно или в комбинация/и следните дейности: 1. доставка и изграждане на безжични комуникационни системи с повече от 25 Access Point-a; 2. изграждане на оптични кабелни мрежи; 3. изграждане на централизирани системи за управление и наблюдение на комуникационни мрежи; Доказателствата за извършените доставки и услуги се предоставят под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката и/или услугата. 2. Участникът трябва да е оторизиран от производителя (или от официален негов представител) на оферираните оборудване и софтуер (по позиции 1, 2, 3, 4 от Приложение №1 – Техническа спецификация на оборудване, компоненти и софтуер ит дикументацията за участие) с правото да ги разпространява на територията на Република България. Доказва се с оригинал или заверено копие на оторизационно/и писмо/а от производителя (или от официален негов представител) на оферираните оборудване и софтуер, от което/които да е видно, че участникът има право да ги разпространява на територията на Република България. 3.Участникът да притежава система за управление на качеството за дейности сходни с предмета на поръчката, сертифицирана съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат (доказва се с копие от валиден сертификат); 4. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005 или по-нова версия или еквивалентен (доказва се с копие от валиден сертификат); 5. Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен (доказва се с копие от валиден сертификат); За доказване изискванията по т. 3 – 5 Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 6. Участникът следва да разполага със следния екип от ключови експерти: Всички експерти, които имат решаваща роля за изпълнението на Договора, са ключови експерти. Профилите на ключовите експерти (КЕ) по тази задача са както следва: а) Ръководител на проект/екип – (един), който да притежава:висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентно;най-малко 3 (три) години опит в управлението на проекти;да е бил ръководител на минимум 3 (три) успешно завършили проекта. б) КЕ 1: „Хардуер и комуникации” – (двама), който да притежава: висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в област „Технически науки” в професионални направления „Комуникационна и компютърна техника”, „Електротехника, електроника и автоматика” или в област „Природни науки, математика и информатика” в професионално направление „Информатика и компютърни науки”, съгласно ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентно;най-малко 4 (четири) години професионален опит в областта на системната архитектура и/или мрежови и безжични комуникации. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение - в точки, оценимо по критерии: 1. План – график за изпълнение на дейностите и оценка на риска - макс. 10 точки; 2. Концептуален дизайн на решението и методология за приемни изпитания на системата - макс. 25 точки; 3. Първоначално радио планиране на мрежата - макс. 30 точки; 4. Поддръжка на системата и обслужване - макс. 15 точки; 5. Управление на проекта - макс. 10 точки; 6. Концепция за осигуряване на сигурност в мрежата - макс. 10 точки.; тежест: 65
Показател: Ценово предложение - в точки; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.03.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
28.03.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.03.2016 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала в сградата на ГУ на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“, гр. София, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП на откритите заседания могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата обществена поръчка ще се финансира по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” (ОПТТИ) 2014-2020 г., Приоритетната ос 5 „Техническа помощ“.

VI.3) Допълнителна информация

в) КЕ 2: „Мрежов инженер“ - (двама), който да притежава:висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в област „Технически науки” в професионални направления „Комуникационна и компютърна техника”, „Електротехника, електроника и автоматика” или в област „Природни науки, математика и информатика” в професионално направление „Информатика и компютърни науки”, съгласно ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентно; най-малко 5 (пет) години професионален опит в областта на оптични комуникационни мрежи и/или класически кабелни комуникацинни мрежи; г) КЕ 3: „Безжични комуникации“ – (един), който да притежава:висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в област „Технически науки” в професионални направления „Комуникационна и компютърна техника”, „Електротехника, електроника и автоматика” или в област „Природни науки, математика и информатика” в професионално направление „Информатика и компютърни науки”, съгласно ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентно; най-малко 5 (пет) години професионален опит в областта „безжични комуникационни мрежи” и/или планиране на радио мрежи; д) КЕ 4 „Технически ръководител по изграждане на оптични кабелни линии“ – (един), който да притежава: висше образование, с придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ в област „Технически науки“ в професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно ПМС № 125/ 24.06.2002 г. или еквивалентно; с професионален опит в областта на строителството не по-малко от 5 (пет) години Доказва се с попълнен списък на предложените от участника експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочване на образование, професионална квалификация и опит и притежаваните от тях сертификати. 7. Участникът трябва да притежава функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали проблеми и сервизни събития; Доказва се с декларация в свободен текст и нагледни доказателства (снимки, сертификати, референции) от участника. 8. Участникът следва да разполага със сервизни бази/центрове за осигуряване на техническа поддръжка на офериранoто оборудване в рамките на до 8 (осем) часа от подаване на сигнал за събитие в Help-desk системата. Доказва се с декларация в свободен текст от участника, в която да фигурират адресите на сервизните бази и лица за контакт. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Съгласно чл. 51а от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За посочените цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата се подават съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ