Версия за печат

01158-2016-0002

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-10-3-1 от 18.02.2016 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

ДП Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: Анна Натова - директор дирекция Управление на проекти, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079950, E-mail: a.natova@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Управление на проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/120.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Проектиране и изграждане на обща безжична комуникационна система за пристанище Варна и пристанище Бургас (SeaPortW) в Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура"

II.3) Кратко описание на поръчката

В рамките на настоящата обществена поръчка е предвидено проектирането, изграждането и въвеждането в експлоатация на съвременна обща комуникационна система за пристанище Варна и пристанище Бургас, което включва: - Изработване на идеен проект на БКС (безжична комуникационна система) по обекти съгласно Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; - Съгласуване и одобряване на идеен проект по обекти по смисъла на чл. 142 от ЗУТ; - Издаване на разрешения за строеж по обекти по смисъла на ЗУТ; - Изработване на работен проект по обекти съгласно Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; - Одобряване на работен проект по обекти; - Изработване на системен проект (архитектура и топология на БКС, комуникационни връзки, захранващи връзки, разположение на оборудването по обекти, радио зони, потоци от данни, система за наблюдение и управление на мрежата, архивни данни и възможности за статистика, обхват на доставките, методика за провеждане на тестове) общ за всички обекти; - Одобряване на системен проект от Възложителя; - Доставки на материали, инструменти, оборудване и резервни части; - Текущ ремонт на комуникационни помещения; - Рехабилитация на съществуващи ЖРК (желязо-решетъчна конструкция); - Изграждане на БКС - СМР (строително-монтажни работи), инсталиране, конфигуриране, оптични кабелни линии по обекти; - Изграждане на СНУМ (Система за Наблюдение и Управление на Мрежата); - Приемни тестове на БКС по обекти; - Въвеждане в експлоатация по обекти по смисъла на ЗУТ; - Обучение на техническия персонал на Възложителя; - Системен тест на БКС; - Поддръжка на изградената БКС за срок от 1 година; - Дейности по информация и публичност.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72720000, 72318000, 71311000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Услуги, свързани с мрежи, разпростиращи се на голямо разстояние
Услуги по предаване на данни
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-10-3 от 04.02.2016 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2016-711741
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2016/S 26 - 42769 от 06.02.2016 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1158-2016-2
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

711741

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

04.02.2016 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В съответстващата документация за участие (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
V.9) Друга допълнителна информация:

В деня на обявяване на обществената поръчка, е публикувана и цялата документация в "Профил на купувача" на възложителя, в т.ч. и "Образци на форми", представляващи ЧАСТ VI ПРИЛОЖЕНИЯ - ОБРАЗЦИ от документацията. Поради технически проблем документът Образец 1 "Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата" е компилирал текстове и от други образци, приложени във файла. Възложителят публикува повторно Образец 1 с цел да бъдат улеснени всички заинтересовани лица, желаещи да участват в процедурата при подготовка на офертите си. Техническа грешка е допусната в номерацията на следните документи от ЧАСТ VI ПРИЛОЖЕНИЯ - ОБРАЗЦИ": - Автобиография - вместо "Образец 32", да се чете "Образец 12"; - Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - вместо "Образец 46", да се чете "Образец 16"; - Ценово предложение - вместо "Образец 57", да се чете "Образец" 17". На основание чл. 27а, ал. 3 от ЗОП, възложителят публикува в "Профил на купувача", по електронната преписка на поръчката настоящото решение и коректно редактираните документи: Образец 1, Образец 12, Образец 16 и Образец 17. Промяната с настоящото решение представлява поправка на техническа грешка. Извършената промяна не засяга критериите за подбор, изискванията към офертата и изпълнението на поръчката, поради което на основание чл. 27а, ал. 6 от ЗОП възложителят не определя нов срок за получаване на оферти.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша No 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

18.02.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
Длъжност: Генерален директор