Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход No 69, За: Петя Тошева, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079993, E-mail: p.tosheva@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция „Инфраструктура, акватория и собственост“, ДППИ, ГУ-София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/126.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Административната сграда, находяща се в гр. София, бул. „Шипченски проход” № 69 се стопанисва от ДП „Пристанищна инфраструктура”, Агенция за ядрено регулиране, Съвет за електронни медии и Комисия за регулиране на съобщенията. На основание чл. 8, ал. 6 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), ведомствата, стопанисващи сградата са взели решение за общо провеждане на обществената поръчка и възлагането й чрез публична покана по реда на Глава осма „а” от ЗОП от името на ДП „Пристанищна инфраструктура” като възложител. Обществената поръчка включва следните дейности: - Доставка на 2 (два) броя нови пътнически електрически асансьори със събирателно управление в двете посоки и товароподемност 450 кг полезен товар за горепосочената обществена сграда; - Демонтаж на съществуващите стари електрически асансьори с товароподемност 450 кг и 9 (девет) спирки; - Монтаж, пускане в експлоатация и регистрация на новите асансьори.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42416100

Описание:

Асансьори за хора


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на два броя нови пътнически електрически асансьори с товароподемност 450 кг и 9 спирки.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административна сграда, бул. Шипченски проход No 69, 1574 София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

До участие в поръчката се допускат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и обявените изисквания на възложителя в документацията за участие и в публичната покана. Участникът следва да е вписан в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП) за извършване на дейности по поддържането, ремонтирането и преустройването на асансьори и да представи съответните удостоверителни документи за регистрация; Участникът трябва да има опит в изпълнението на подобни дейности сходни или еднакви с предмета на поръчката; Участникът следва да разполага с екип от технически лица, отговорни за качественото изпълнение на предмета на поръчката, като лицата, които ще извършват дейностите по монтажа на асансьорните уредби следва да притежават документ за правоспособност, съгласно Наредба № 3 от 17.01.2001г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професия „монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори”. Участниците трябва да подготвят и представят своята оферта в съответствие с изискванията на чл. 101в от ЗОП, документацията и Техническата спецификация на възложителя. Офертата следва да е валидна 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Максималният срок за изпълнение не може да надвишава 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

След проверка на съответствието на офертите с посочените от възложителя изисквания,се пристъпва към извършване на комплексна оценка за „икономически най-изгодна оферта”. Комплексната оценка се изчислява по следната формула: Комплексна оценка (КО)= ТП + Ц + С, • ТП – 40 т. • Ц – 50 т. • С – 10 т. Където: „ТП” е оценката по показател „Техническо предложение”; „Ц” е оценката по показател „Предлагана цена”; „С“ е оценката по показател „Срок за изпълнение”. На първо място се класира участникът, събрал най-много точки. Максималният брой точки, който може да получи участник е 100 т. Броят на точките за показатели „Техническото предложение” („ТП”) се оценява по отношение на предложената от участника технология и организация за изпълнение на работите, като резултатът от оценката на ТП се отразява в таблица, както следва: 40 точки - Напълно съответства на изискванията на Възложителя; 25 точки - Недостатъчно и незадълбочено описание на изискванията на Възложителя; 15 точки - Повърхностно описание и непредлагане на изискванията на Възложителя или липса на описание. Точките на участниците по показател „Предлагана цена” (Ц) се определят в съотношение по следната формула: С мин Ц = ---------------–– х 50 С уч. Където: • С уч. – предложена от участника цена; • С мин. – предложена минимална цена в офертите; Максималният брой точки по показател „Срок за изпълнение“ (С), получава офертата с предложен най-кратък срок за изпълнение на поръчката – 10 точки. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-кратък предложен срок по следната формула: С минимален Изчислява се по формулата С = ––––––––––––––––– х 10 С участник Където: • С минимален – предложен най-кратък срок; • С участник – предложен срок на оценявания участник.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/03/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на възложителя. Офертите ще бъдат отворени от назначена от възложителя комисия в ГУ на ДП „Пристанищна инфраструктура”, гр. София 1574, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4, заседателната зала на 12.03.2016 г., 11:00 часа.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/03/2016