Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Териториално поделение /ТП/- Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ, ул. Княз Ал. Батенберг № 1, За: Торор Вълев, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Ул. Княз Ал. Батенберг № 1, ет.4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/129.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Проектиране и строителство на хале за ветроходен център и нуждите на „Пилотска станция-Бургас” на терминал Бургас изток-1 в пристанище Бургас” включва ИЗПЪЛНЕНИЕ НА РАБОТНИЯ ПРОЕКТ Изработването и съдържанието на работният проект да се изпълни в съответствие с техническата спецификация и с изискванията на чл. 23 и чл. 24 от Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, да се окомплектова в 5 /пет/ екземпляра и 2/два/ на CD. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР Изпълнителят следва да извърши предвидените СМР по предмета на поръчката въз основа на изготвените в рамките на тази обществена поръчка, съгласувани и одобрени работен проект и Техническата спецификация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45210000, 45000000, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ НА ФУНКЦИОНАЛНИТЕ ЗОНИ: - в частта „Ветроходен център” Кафе за кетъринг услуга - Да се разположи с изглед на фасади „юг” и „запад” със самостоятелен вход, както и да е с голямо остъкляване на фасадите. Да може да функционира и самостоятелно. Да се оразмери за около 30 човека и да има възможност да се изнасят маси навън, като на фасада „юг” се изгради навес с площ около 30м2. Да се предвиди склад и общ санитарен възел/WC/. Медицински кабинет и зала за спортно-възстановителни дейности – Да се разположат с изглед на фасада „запад” със самостоятелен вход. Да може да функционира и самостоятелно. Да се предвиди съблекалня и общ санитарен възел/WC/. Зала за обучение, пресконференции и подготвителни клиники - Да се разположи с изглед на фасада „запад”. Да може да функционира и самостоятелно. Достъпът да е посредством коридор от външно метално стълбище с една междинна площадка на фасада „юг”. Административен кабинет - Да се разположи с изглед на фасада „юг” и „запад”. Да може да функционира и самостоятелно. Достъпът да е посредством коридор от външно метално стълбище с една междинна площадка на фасада „юг”. Да се предвиди общ санитарен възел/WC/ с помещенията на втори етаж. - в частта за „Пилотска станция-Бургас” Административни кабинети - Да се разположат с изглед на фасади „север” и „запад” със самостоятелен вход. Да могат да функционират и самостоятелно. Да се предвиди санитарен възел/WC/. Административни офиси - Да се разположат с изглед на фасади „север” и „запад”. Достъпът да е посредством коридор от външно метално стълбище с една междинна площадка на фасада „север”. Да могат да функционират и самостоятелно. Да се предвиди санитарен възел/WC и баня/. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА РАБОТНИЯ ПРОЕКТ Изработването и съдържанието на работният проект да се изпълни в съответствие с изискванията на чл. 23 и чл. 24 от Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, да се окомплектова в 5 /пет/ екземпляра и 2/два/ на CD. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР Изпълнителят следва да извърши предвидените СМР по предмета на поръчката въз основа на изготвените в рамките на тази обществена поръчка, съгласувани и одобрени технически инвестиционни проекти и при спазване на Техническата спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

150000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Бургас, пристанищен терминал Бургас изток – 1, в пристанище Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участникът да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата на подаване на оферти: - проектиране на най-малко 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката, който да е с РЗП минимум 300 кв.м. 2. Участникът да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на оферти: - строителство на обекти най-малко 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката, който да е с РЗП минимум 300кв.м. Забележка: Под „сходeн предмет" за проектиране и строителство с предмета на обществената поръчка навсякъде в Публичната покана и документацията за участие в обществената поръчка следва да се разбира: За проектиране на нова и/или реконструкция на съществуваща, и/или изграждане, и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на сгради за обществено обслужване, и/или многофункционална сграда, който да е за 300кв.м. РЗП най-малко; За строителство/инженеринг на обекти за многофункционална сграда и/или сграда за обществено обслужване, нова или реконструкция на съществуваща и/или изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на сгради за обществено обслужване и/или многофункционална сграда, който да е за 300кв.м. РЗП най-малко; С изпълнението на един и същи обект може да се покрива едно или повече от гореизброените изисквания за опит, посочени в т. 1. и т. 2. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. 3. Участниците трябва да разполагат с необходимия екип от следните специалисти минимум за изпълнение на проектирането и строителството: Квалифициран персонал за изпълнение на проектирането, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Изисквания към Ръководител екип - архитект. Архитектът трябва да притежава пълна проектантска правоспособност от КИИП или друга професионална организация и да има минимум 5 г. опит в проектирането. Изисквания към проектантския екип: Всеки участник трябва да разполага с екип от специалисти, които ще участват при осъществяването на проектирането по всички части на проекта и които притежават необходимата проектантска правоспособност съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респективно призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации. Участникът следва да разполага минимум със следните експерти, които да притежават квалификация и проектантска правоспособност в следните специалности: - строителен инженер - конструктор; - електроинженер; - инженер по водоснабдяване и канализация; Квалифициран персонал за изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Технически ръководител – инженер–специалност ПГС(Промишлено и гражданско строителство)/ССС(Строителство на сгради и съоръжения), или технически ръководител (строителен техник) или еквивалентна, който да осъществява цялостното ръководство при реализирането на строително-монтажните работи, с опит минимум 5 (пет) години в областта на строителството и участие като технически ръководител при изпълнение на поне 1 обект, сходен с обекта на обществената поръчка; - - координатор по безопасност и здраве - да притежава удостоверение по чл.26, ал.2 от ЗЗБУТ, по чл.9 във връзка с чл.2, ал.1 и чл.6, ал.2 от Наредба № РД-07.2/16.12.2009г. и опит на подобна позиция минимум 1 (една) година; Горепосочените лица трябва да притежават квалификация по съответната длъжност; - контрол по качеството на материалите - да притежава необходимата квалификация чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, Продължава в доп. информ.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Сирп – Срок в календарни дни за изготвяне на работния проект – 20 т. Соз/н – Срок в календарни дни за отстраняване на забележки/нередности по работния проект– 10 т. Ссмр – Срок в календарни дни за изпълнение на СМР – 30 т. Пцип – Предлагана цена за изпълнение на поръчката – 40 т. Комплексната оценка на офертите се получава по следната формула: КО = Сирпmin / Сирпx Х 20 + Соз/н min / Соз/н x Х 10 + Ссмрmin / Ссмр x Х 30 + Пципmin / Пципx Х 40

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/03/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължава от изисквания за изпълнение на поръчката: притежаващ удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнението на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквививалентен документ и опит на подобна позиция минимум 1 (една) година. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. 2.Оферта-представяне по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП – попълва се Образец № 1; 3.Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК) – декларация по Образец № 2; 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура-ако е приложимо; 5. Договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – заверено копие. –ако е приложимо; Декларация от членовете на обединението/консорциума – попълва се Образец № 3 – ако е приложимо;7. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, „а”-„д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и 5 и ал. 5, т. 1 и 2 – попълва се Образец № 4; 8.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка– попълва се Образец № 5;9.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7 и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП - попълва се Образец № 6; 10.Доказателства и информация за технически възможности, а именно:10.1.Списък - Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 и т.2 от ЗОП Образец № 7, съдържаща информация за изпълнението на проект. и стр. сходни с предмета на поръчката; Към Списък – Декларацията, участникът следва да представи доказателства за извършеното проектиране и строителство представени под формата на удостоверения издадени от получателя или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за проект. и стр.10.2.Декларация – списък на екипа за изпълнение на поръчката по Образец № 8.10.3.Декларации за разположение на експерти по Образец № 9; 10.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители-попълва се Образец № 10;11.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 11-ако е приложимо; 12. Декларация от подизпълнител за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – попълва се Образец № 12-ако е приложимо;13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията на проекта на договор - попълва се Образец № 13; 14.Техническо предложение (Образец № 14); 15. Декларация за конфиденциалност на информацията, съгласно чл. 33, ал. 4 от ЗОП, подписана от участника– попълва се Образец № 15/ако е приложимо/;16. Ценовото предложение се изготвя по приложения към документацията Образец № 16.; Документацията за участие, е публикувана в профила на купувача. Съдържанието на офертата следва да се представя в запечатан непрозрачен плик на адрес:Териториално поделение /ТП/ - Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/, гр. Бургас, Ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет.4., от 9.00 до 17.30 до датата посочена като крайна за получаване на офертите. Отварянето на офертите ще се извърши от комисия на 15.03.2016 г. от 11.00 часа, в сградата на адрес:Териториално поделение /ТП/ - Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/- гр. Бургас, Ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет.4, в Заседателна зала. Действията на комисията по чл. 101 г., ал. 3 ЗОП са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълн.предс.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/03/2016