Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Териториално поделение /ТП/- Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ, ул. Княз Ал. Батенберг № 1, За: Тодор Вълев, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Ул. Княз Ал. Батенберг № 1, ет.4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/130.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е „Рехабилитация кей на 8-мо корабно място, Пристанище Бургас”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45241100, 45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на кейове
Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на поръчката е „Рехабилитация кей на 8-мо корабно място, Пристанище Бургас”, включва предвидените строително-монтажните работи, които е необходимо да се извършат от строителя, за да бъде извършена рехабилитация на кейовата стена са: •Демонтаж, почистване и сортиране на съществуваща настилка от тротоарни плочи; •Демонтаж, почистване и сортиране на гранитни блокове на стъпала с р-ри 105/35/15; •Разбиване на стоманобетон; •демонтиране на винкела за ръб кей по дължина; •изкоп с багер на задблоковия материал и извозване до сметището •извозване земни маси на депо; •доставка бетон С25/30 СУ, насипване в ютени чували и подреждане от страна море •Кофраж – за кейовата стена •изработка и монтаж армировка ст. b235(ai), b420(аiii) за кейова стена, . •Полагане на сулфатоустойчив бетон С25/30 за кейови стени •направа на задблокова заскалявка – ВСМ •пласт от трошен камък 40/120- вкл. Уплътняване •пласт от трошен камък 0/63- вкл. Уплътняване •Кофраж за основа на стъпала •Полагане на PVC фолио •изработка и монтаж армировка ст. b235(ai), за настилка •винкел по ръба на кея 100/100/10- вкл. Пробиване на отвори, монтаж анкери и заварки, грундиране с антикорозионен гунд,боядисване. •Полагане на сулфатоустойчив бетон С25/30 за настилка d=10см и основа стъпала d=10см •Направа на настилка от тротоарни плочи 40/40 •монтаж на гранитни блокове за стъпала Изпълнителят следва да извърши предвидените СМР по предмета на поръчката въз основа на изготвените в рамките на тази процедура, съгласувани и одобрена Техническата спецификация и КСС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

120000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Бургас, кейово място №8, намираща се на Пристанищен терминал Бургас - Изток, УПИ с идентификатор 07079.618.23.22 по плана на гр. Бургас.

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на оферти на най-малко 1 (един) обект, който да е сходен с предмета на обществената поръчка Забележка: Под „сходно” строителство с предмета на обществената поръчка навсякъде в Публичната покана и документацията за участие в обществената поръчка следва да се разбира: строителство на нов кей или рехабилитация на съществуващ и/или изграждане и/или основен ремонт; 2. Участникът, следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз; 3. Участникът, следва да притежава застраховка за „Професионална отговорност на строителя” по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството. 4. Участниците трябва да разполагат с необходимия екип от следните специалисти минимум за изпълнение на строителството: Квалифициран персонал за изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Техническият ръководител трябва да притежава диплома за завършено висше образование с професионална квалификация ,”строителен инженер”, или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация „строителен техник”, както и да е участвал като технически ръководител при изпълнението на поне 1 проект/договор, сходен с предмета на настоящата поръчка. Координаторът по безопасност и здраве трябва да притежава актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба №2 /22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, издадена от Министъра на труда и социалната политика и Министъра на регионалното развитие и благоустройството или еквивалентно. Отговорника по качеството да е преминал обучение за осъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти. 5. Участникът следва да има въведени системи за управление на качеството и здравословни и безопасни условия на труд, съгласно съответните системи или еквивалентни или въведени еквивалентни мерки: - ISO 9001:2008; - OHSAS 18001:2007.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият „Икономически най-изгодна оферта” включва следните показатели и тежести в комплексната оценка на офертите: Ссмр – Срок в календарни дни за изпълнение на СМР – 50 т. Пцип – Предлагана цена за изпълнение на поръчката – 50 т. Комплексната оценка на офертите се получава по следната формула: КО = Ссмрmin / Ссмр x Х 50 + Пципmin / Пципx Х 50

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/03/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. 2.Оферта-представяне по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП – попълва се Образец № 1; 3.Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК) – декларация по Образец № 2; 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура-ако е приложимо; 5. Договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – заверено копие. –ако е приложимо; Декларация от членовете на обединението/консорциума – попълва се Образец № 3 – ако е приложимо;7. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, „а”-„д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и 5 и ал. 5, т. 1 и 2 – попълва се Образец № 4; 8.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка– попълва се Образец № 5;9.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7 и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП - попълва се Образец № 6; 10.Доказателства и информация за технически възможности, а именно:10.1.Списък - Декларация по чл. 51, ал.1, т.2 от ЗОП Образец № 7, съдържаща информация за изпълнението на стр. сходно с предмета на поръчката; Към Списък – Декларацията, участникът следва да представи доказателства за извършеното строителство представени под формата на удостоверения издадени от получателя или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за строителството.10.2. Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС;10.3. Копие на валидна застрахователна полица „Професионална отговорност на строителя” по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството; 10.4. Декларация – списък на екипа за изпълнение на поръчката по Образец № 8. 10.5.Декларации за разположение на експерти по Образец № 9; 10.6. Заверени копия от валидни Сертификати или еквивалентни документи - ISO 9001:2008, еквивалентен или еквиваленти мерки; - OHSAS 18001:2007, еквивалентен или еквиваленти мерки. 10.7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители-попълва се Образец № 10;11.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 11-ако е приложимо; 12. Декларация от подизпълнител за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – попълва се Образец № 12-ако е приложимо;13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията на проекта на договор - попълва се Образец № 13; 14.Техническо предложение (Образец № 14); 15. Декларация за конфиденциалност на информацията, съгласно чл. 33, ал. 4 от ЗОП, подписана от участника– попълва се Образец № 15/ако е приложимо/;16. Ценовото предложение се изготвя по приложения към документацията Образец № 16 с приложени КСС и анализи на единичните цени. Документацията за участие, е публикувана в профила на купувача. Съдържанието на офертата следва да се представя в запечатан непрозрачен плик на адрес:Териториално поделение /ТП/ - Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/, гр. Бургас, Ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет.4., от 9.00 до 17.30 до датата посочена като крайна за получаване на офертите. Отварянето на офертите ще се извърши от комисия на 15.03.2016 г. от 10:00 часа, в сградата на адрес:Териториално поделение /ТП/ - Бургас към ДППИ- гр. Бургас, Ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет.4, в Заседателна зала. Действията на комисията по чл. 101 г., ал. 3 ЗОП са публични.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/03/2016