Версия за печат

01158-2015-0024

BG-Варна:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 5 или 6 ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Клон ТП Пристанище Варна, пл.Славейков 1, За: Мая Казакова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 684611, E-mail: m.kazakova@bgports.bg, Факс: 052 655902

Място/места за контакт: Клон ТП Пристанище Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/99.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Строителство
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 272-11-7 от 18.08.2015 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01158-2015-0024
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Предварителни проучвания – водолазен оглед и доклад; • доставка на необходимите материали, оборудване, машини и съоръжения, необходими за изпълнение на СМР; • изпълнение на видовете СМР. Б. Описание на обекта: Предмет на разработка е възстановяване на бронировката на водния откос по Канал 1. Най-лошо е състоянието в пет участъка описани в техническото задания. Най-общо, строителните работи се състоят от следните дейности: - Подводен оглед на състоянието на заскалявката в посочените участъци. Изпълнителят да представи доклад от огледа, придружен със схеми и видео запис на електронен носител (CD или DVD) на специфични части от огледа. Да осигури наблюдение на монитор на сушата от представител на Възложителя по време на заснемането с подводна видеокамера от водолазния екип за вземане на оперативни решения; - Почистване, товарене и извозване на битови и строителни отпадъци, вкл. такса смет. Преди започване на дейностите по заскалявката да се почистят и отстранят битовите и строителни отпадъци от участъците за възстановяване, поради наноси и разрушени стари съоръжения съществуват такива . - Отнемане на ерозирал повърхностен слой, товарене и извозване на депо до 25 км. Да се отстрани негодния за основа повърхностен слой, като се достигне до подходящ за полагане на скалните материали. - Полагане на обратен филтър от трошен камък с размери 40 – 120 мм. за защита срещу суфозия; - Преоткосиране на защитната бронировка от скални блокове с тегло 100 – 500 кг. (машинно подредени при откос 1:1,5 или по-полегат); - Възстановяване на разрушена канализационна тръба и предпазването в стоманобенов кожух. Участъка е с дължина 15 метра. Да се насипи и уплътни скален материал за основа на канализационната тръба на ниво 10 см. по-ниско от долния ръб на тръбата. Да се положи подложен бетон с наклон 0.5 %. Да се достави и монтира HDPE канализационна тръба DN/OD 800 SN 8 върху подложния бетон. - Да се направи пеобразен стоманобетонов кожух на канализационната тръба, като дебелината на бетона да е мин. 15 см. от най-издадената част на тръбата. - В участък „3” да се наредят бордюри 18/35/50, като се оформят две успоредни ивици по 12,5 м. на разстояние 2 метра между тях. Между бордюрите да се направи армирана бетонова настилка с армировъчна мрежа N 8 15/15 см. с деб. 20 см . Изградените бордюри и настилка ще служат за отводняване на успоредната на канала съществуваща улица. Заустването към канала да се облицова с бетон .


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 18 от 30.11.2015 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

Хидроремонт ИГ ООД, ЕИК 119038763, бул.Христо Ботев №3 ет.2, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 606803, E-mail: office@hydroremont.com, Факс: 052 606804

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hydroremont.com.

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Ремонт на заскалявка Канал 1 и Канал 2, Пристанище Варна

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

29.01.2016 г. 

Крайна дата

10.02.2016 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
196550.94 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

25.02.2016 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
180259.1 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Срока на договора е 14 календарни дни за изпълнение на СМР, не повече от 75 календарни дни. Подписан Констативен протокол за откриване на строителна площадка от 16.12.2015 . На 17.12.2015г. е спрян срок на договора от Възложител. На 29.01.2016г. е подписан последващ Констативен протокол за откриване на строителна площадка до 10.02.20.16 г. когато приключват СМР.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

22.03.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Румен Александров Арабаджиев
Длъжност: Директор клон ТП Пристанище Варна