Версия за печат

01158-2016-0006

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Славчо Добрев, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 02 8079959, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфарструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/142.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход 69, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Главно управление, отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт настилки в тила на 17 к.м. /с приблизителна площ 50 000 кв.м./ Пристанище Варна Запад – първи етап

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Девня, Пристанищен терминал Варна- запад от пристанище за обществен тарнспорт с национално значение Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на строителството е „Ремонт настилки в тила на 17 к.м. /с приблизителна площ 50 000 кв.м./ Пристанище Варна Запад – първи етап“. С направата на ремонта ще се разшири работната площадка на Пристанищен терминал „Варна Запад“. Поради голямата площ на територията/51 536 м.кв./, подлежаща на бетониране, тя е разделена на 4 зони / зона I, зона II, зона III, зона IV/, които ще се изпълняват поетапно. Обект на настоящата поръчка е зона I с площ 13 604 м.кв. Разглежданата територия се намира в тила на 17 к.м. на пристанище Варна Запад. Пристанището е разположено в западната част на Белославското езеро в землището на община Девня. Площадката, обект на ремонтно-възстановителните дейности, е равна със слабо изразен наклон на запад. На терена към настоящия момент няма констатирани пукантини и деформации от опасни физико-геоложки явления и процеси (свлачища и срутища) и няма предпоставки за тяхното развитие. Инженерно-геоложките условия за разглежданата територия /51 536 м.кв./ са различни, което налага тяхното зониране. Зона I, попада в Геозона, която изисква извършване на предварителна инженерна подготовка на естествената земна основа, преди изпълнение на пристанищната настилка с цел намаляване на деформациите и заздравяване. Най-подходящо мероприятие за заздравяване на земната основа е изпълнение на пясъчни „пилоти“. Пясъчните „пилоти“ следва да се изпълнят с машина за направа на сондажно изливни пилоти, като вместо с бетон изкопът се запълва с пясък. Сондирането да се извърши с обсадни тръби. След извършване на мероприятията по заздравяване на земната основа се пристъпва към полагане на пристанищната настилка. Конструкцията на настилката представлява: стоманобетонова плоча от бетон C25/30 (клас минимум В30) сулфатоустойчив – 260мм; Изравнителен слой от пясък среднозърнест – 40мм; Трошен камък – 260 мм (с мосул на еластичност съгласно БДС 15130 не по-малък от 150 МРа); Допълнителен мразоустойчив пласт от среднозърнест пясък – 450 мм (ориентировъчна стойност на Е0=46 МРа при е=0,41-0,50. Стоманобетоновата настилка се изпълнява на отделни плочи. Към предмета на поръчката влиза и отводняването на територията. Отводняването ще се извърши с линейни отводнителни елементи през 20 м, водата от които ще постъпва в подземен събирателен колектор. Отводнителните елементи са готови модули от полимерни материали. С ремонта се предвижда изграждане на тръбна канална мрежа, за изтегляне на кабели, състояща се от PVC тръби Ф140 мм и Ф75 мм; каналната мрежа е от съществуващ трафопост /ТП/ №13 до път 7-7. В тръбната канална мрежа се изтегля кабел, захранващ шкаф за управление на осветление, разположен до съществуваща прожекторна мачта № 13. Окомплектоването на прожекторната мачта с осветителни тела не е обект на настоящата поръчка. Всички влагани материали трябва да имат декларация на производителя в съответствие със Закона за техническите изисквания към продуктите и Наредба № РД-02-20-1 от 05.02.2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България. Изпълнителят следва да изпълнява стриктно задълженията си по Закона за здравословни и безопасни условия на труд, също да предвиди всички мерки за предотвратяване на замърсяването със строителни отпадъци.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45241000

Описание:

Строителни и монтажни работи на пристанища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Основните видове работи, включени в предмета на поръчката са: 1. Предварителна подготовка на земната основа; 2. Конструкция на настилка; 3. Отводняване на територията; 4. Изграждане на тръбна канална мрежа за изтегляне на кабели. Конкретните видове и количества работи, както и изискванията към тяхното изпълнение са подробно описани в Техническата спецификация, количествената сметка и техническите проекти - неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
1857000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер: 18 570 лв. / осемнадесет хиляди петстотин и седемдесет / лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно примерния образец, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на оферти и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00,BIC CECBBGSF,„Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от комисията. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка 5 % от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най – малко 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на договора - след изпълнение на съответстващия по остойностената количествена сметка обем работи, въз основа на съставен и подписан двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2. Междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на договора - след изпълнение на съответстващия по остойностената количествена сметка обем работи, въз основа на съставен и подписан двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 3.Междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на договора - след Констативен протокол за установяване годността за приемане на строеж - акт обр. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време строителството без забележки, респ. след подписването на двустранен протокол, от който е видно, че забележките са отстранени и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 4. Окончателно плащане в размер на остатъка от договорената стойност, след приспадане на платените суми – на база издадено от компетентните органи Разрешение за ползване и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора, че представляващият обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Когато в договора не е посочен представляващият обединението, участникът следва да представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. Външни експерти, участвали в изработването на техническите спецификации или на методиката за оценка на офертите в документацията за участие не могат да участват в процедурата самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. По силата на чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС е забранено: дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица да участват пряко или косвено (вкл. и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим) да участват в процедури за възлагане на обществени поръчки. Обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, б. а-д, т.2-4, ал.2, т.1 и ал.5 ЗОП са основание за отстраняване.Участниците следва да са регистрирани в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа категория, втора група. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2.1. Представяне на участника; 2.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 2.3. Удостоверение за регистрация в ЦПРС, с валиден талон; 3. Нотариално заверен договор за създаване/учредяване на обединение;4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 55, ал.7 и чл. 8, ал.8, т.2 от ЗОП;6. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДР;7. Документ за гаранция за участие в процедурата;8. Декларация-съгласие за участие на подизпълнител – ако е приложима. От участие се отстраняват оферти, когато: - участникът не е представил някой от необходимите документи или информация, изискуеми по чл. 56 от ЗОП и/или документите, предвидени в настоящата документация, след като са били изискани от комисията; - участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че участника е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Възложителят няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата; Под строителство „еднакво или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на настилки (без в това число да са включени договори, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти). Участниците следва да разполагат с минимум следния екип от технически лица и ръководни служители, отговарящи за изпълнението на поръчката: Ръководни служители: 1 (един) брой Ръководител на екипа за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер ССС/ ПГС/ Пътен инженер, „Магистър“ или еквивалент (в случай, че образованието е придобито в друга държава);Опит: като ръководител на строителни обекти, сходни на предмета на поръчката.Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството; – 1 (един) брой Технически ръководител за изпълнение на СМР – Професионална област /квалификация/: минимум диплома за средно образование в областта на строителството;Опит: като технически ръководител на строителни обекти, сходни на предмета на поръчката. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: минимум средно специално техническо образование и да притежава удостоверение или сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент; – 1 (един) брой Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно образование в областта на строителството и да притежава валидно удостоверение или сертификат за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалент. Участниците следва да разполагат със строителни машини и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката; да имат разработена и внедрена интегрирана система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент; за управление на безопасните условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент; за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент. Документи: 1.Списък – декларация по чл. 51, ал.1, т.2 от ЗОП на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Справка-декларация за екипа от технически лица и ръководни служители, отговарящи за изпълнението на поръчката, придружена с подписани от всяко от лицата професионални автобиографии с декларации за съгласие за участието на експерт , в които са посочени конкретни строителни обекти, при изпълнението на които съответното лице е участвало, с периоди на изпълнението им, както и конкретни данни за придобитата квалификация и опит, посочени по начин, който позволява проверката на данните и установяване съответствието с изискванията на възложителя. 3. Справка-декларация по образец за техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката - посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи, които ще се извършват с тях. Продължава в допълнителна информация:

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на техническото предложение - в точки, с два подпоказателя: Технология и организация за изпълнение на работите, с макс. бр. т. 40 и Срок за изпълнение, с макс. бр. т. 10 ; тежест: 50
Показател: Оценка на ценовото предложение - в точки; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.06.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.06.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.06.2016 г.  Час: 14:00
Място

Главно управление на Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, гр.София, бул. Шипченски проход № 69, ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични и на тях имат право да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Към списъка на оборудването се прилагат доказателства за собственост, респективно основанието на което участника ще ползва конкретното оборудване. За удостоверяване на основанието за ползване на строителните машини и техническото оборудване приложими документи са декларации, договори, сключени под условие и/или всеки друг документ, удостоверяващ посоченото обстоятелство в случай, че участника бъде определен за изпълнител на обществената поръчка. За изпълнението на поставеното изискване участника в процедурата може да се позовава на ресурсите на други физически или юридически лица, като представи някои от горепосочените документи, доказващи, че ще има на свое разположение тези ресурси. 4. Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството. 5. Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за опазване на околната среда. 6. Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на безопасните условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за безопасните условия на труд. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа – Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа – Приложение № 2 към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от цитираната Наредба и не може да бъде по-дълъг от 240 (двеста и четиридесет) календарни дни. От участие в поръчката ще се отстранява участник, чието предложение за срок за изпълнение на СМР е в друга мерна единица, надвишава 240 дни или е констатирано несъответствие между предложения срок и този по линейния график. Участник, чието предложение за гаранционен срок е в друга мерна единица или под предвидения в чл. 20, ал. 4, т. 12 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнените строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, ще бъде отстранен от участие. От участие в поръчката ще се отстранява участник, чието Техническо предложение за изпълнение на поръчката не съдържа описание на технологията и организацията за изпълнение на поръчката или линеен график, предложение за срок за изпълнение или за гаранционен срок, както и участникът, в чието техническо предложение не се съдържат информация или данни по всички позиции от описание на Технология и организация за изпълнение на строителството, посочени в документацията за участие. При несъответствие между предложените ед. цени в остойностената КС и посочените анализни цени, участниците ще бъдат отстранени. Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс на Възложителя (прогнозната стойност на поръчката) ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура. Пълен достъп до документацията за поръчката е предоставен на всички заинтересовани лица в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: http://www.bgports.bg, Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ