Версия за печат

01158-2015-0025

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 5 или 6 ЗОП (секторен)

I.1) Наименование и адрес

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: Наташа Ценева - Директор дирекция ИАС, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079937, E-mail: n.ceneva@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: Дирекция Инфраструктура, акватория и собственост

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/105.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Строителство
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-10-15 от 01.09.2015 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01158-2015-0025
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Предмет на строителството е „Неотложни ремонтни дейности, свързани с предписанията, направени в техническите паспорти на сградите в пристанище Варна”. Ремонтните дейности, предмет на настоящата поръчка са предписани като неотложни в изготвените през 2013 г. технически паспорти на сградите в Пристанище Варна. В тази връзка, те са заложени за изпълнение поетапно в утвърдената Програма за поддържане, ремонт и рехабилитация на пристанищната инфраструктура за 2015 г. на ДП „Пристанищна инфраструктура“. Обществената поръчка предвижда ремонтни работи на сградата „МАГАЗИЯ ДВУЕТАЖНА № 6”, която се намира в южната част на пристанищен терминал Варна-Изток, град Варна, район „Одесос“. Тя е предназначена за складова база, склад и канцеларски помещения. Сградата е публична държавна собственост, АДС № 8087/23.12.2011 г., с кадастрален идентификатор 10135.1510.10.42 и 10135.1510.10.43, със застроена площ 4555 кв. м., разгъната застроена площ – 9110 кв. м, кота корниз - 16.32 м, кота било 17.82 м. Сградата е на два надземни етажа и е въведена в експлоатация през 1967 година. Вследствие на изминалия експлоатационен период от повече от 46 г. и лошата поддръжка, състоянието на колоните на първия етаж на Магазия № 6 на пристанищен терминал Варна-Изток е лошо. По тях са нанесени щети от извършваните товаро-разтоварни дейности, като разбит бетон на колоните, скъсана надлъжна армировка и стремена по тях, разкъсан метален кожух и др. В тази връзка и с оглед нормалната експлоатация на магазията е необходимо извършване на СМР за отстраняване на щети по колоните на първия етаж на магазията, нанесени по време на дългогодишната й експлоатация, с което да се постигне възстановяване на цялостта и носимоспособността на конструкцията на колоните. Изпълнението на обекта включва следните СМР: 1. Демонтаж на стара бронировка от винкели и шини включително товарене и разтоварване на депо, определено от Възложителят. 2. Почистване и грундиране на колони с грунд бетон контакт, както и изрязване. 3. Доставка и монтаж на анкери № 10х150 мм, анкерирани с инжекционна смола HILTI HIT HY – 150 или еквивалент. 4. Изработка, доставка и монтаж на планка 50/50/10 с отвор ф14. 5. Доставка и монтаж на горещовалцована шина 50.10. 6. Доставка и монтаж на горещовалцован L профил 100x100x10. 7. Доставка и монтаж на горещовалцована шина 50.5. 8. Торкретиране на колони с цименто-пясъчен разтвор 1:3 с дебелина до 8 см (с добавка от полимерна дисперсна армировка в съотношение 900 гр/м3). 9. Доставка и монтаж на горещовалцован L профил 60x60x6 за предпазен кожух. 10. Доставка и монтаж на горещовалцована ламарина с d = 5 мм за предпазен кожух. 11. Грундиране и боядисване на колони двукратно. След приключване на ремонтните работи задължение на Изпълнителя е да изготви и предаде на Възложителя екзекутивен/ни чертеж/и (детайл/и).


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 10 от 20.01.2016 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

„СТРИМОНА СТРОЙ“ ЕООД, ЕИК 121545581, ул. „Тракия“ № 11, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69600, E-mail: strimona@mail.bg, Факс: 0745 69604

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Неотложни ремонтни дейности, свързани с предписанията, направени в техническите паспорти на сградите в пристанище Варна

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

11.02.2016 г. 

Крайна дата

13.06.2016 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
199740.55 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

13.06.2016 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
186013.6 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Предвиденият в договора срок за изпълнение на СМР е 90 (деветдесет) дни, който започва да тече от датата на предаване на обекта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с протокол за осигуряване на достъп до строителната площадка. Такъв протокол е подписан на 11.02.2016 г. Изпълнението на възложените СМР е прието без забележки съгласно подписания на 19.05.2016 г. окончателен приемо-предавателен протокол. Последното плащане е извършено от възложителя на 13.06.2016 г., на която дата договорът се счита за приключил. Съгласно чл. 2, ал. 1 от сключения договор общата стойност на възложените строителни и монтажни работи (СМР) за обекта, предмет на договора, съгласно приетото от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Ценово предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, възлиза на 199 740.55 лв. (сто деветдесет и девет хиляди седемстотин и четиридесет лева петдесет и пет стотинки) без ДДС или 239 688.66 лв. (двеста тридесет и девет хиляди шестстотин осемдесет и осем лева шестдесет и шест стотинки) с ДДС. В общата стойност са включени непредвидените работи, които са в размер на 10% (десет процента) от стойността на договора без ДДС и възлизат на 18 158.23 лв. (осемнадесет хиляди сто петдесет и осем лева двадесет и три стотинки). В хода на изпълнение на договора не е възникнала необходимост за извършването на непредвидени работи, поради което окончателното плащане към изпълнителя е в размер на 186 013.60 лв. без ДДС, а посочената стойност 18 158.23 лв. не заплащана.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

14.06.2016 г. 


Възложител

Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
Длъжност: Генерален директор