Деловодна информация
01158ГУ на ДП "Пристанищна инфраструктура"
05-11-6 03/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
01158-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход Nо 69
София BG411 1574 България
инж. Наташа Ценева - директор дирекция Инфраструктура, акватория и собственост +359 28079937
n.ceneva@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/186


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/186
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Възстановяване на складови настилки в тила на 13-то к.м. и ремонт заскалявка зад надстройката на 11 к.м. – Пристанище Бургас
45241000      
Строителство

Предвидените работи за обекта включват: възстановяване на стоманобетонови и паважни настилки, рехабилитация на северен отводнителен канал и ремонт на заустването на канала. Изпълняваната настилката е оразмерена за тежко натоварване. Квадратура на изпълняваната нова настилка е 2 700 кв.м, която включва полета 1, 2, 3, 7, 10, 14, 15, 16 и 17, дадени като приложение към техническата спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45241000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото на изпълнение на обществената поръчка е кейови места № 13 и 11, намиращи се на Пристанищен терминал Бургас – Изток, УПИ с идентификатор 07079.618.23.22 по плана на гр. Бургас.

Предвидените работи за обекта включват: възстановяване на стоманобетонови и паважни настилки, рехабилитация на северен отводнителен канал и ремонт на заустването на канала. Изпълняваната настилката е оразмерена за тежко натоварване. Квадратура на изпълняваната нова настилка е 2 700 кв.м, която включва полета 1, 2, 3, 7, 10, 14, 15, 16 и 17, дадени като приложение към техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение с подпоказатели: 1. Технология и организация за изпълнение на поръчката - 30 т.; 2. Срок за изпълнение на поръчката - 10 т.    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
270000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всички плащания към изпълнителя се извършват в български лева, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на последния от посочените в договора документи.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са регистрирани в Централния професионален регистър на строителя. Чуждестранен участник следва да разполага с регистрация в аналогичен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. В случай, че избраният изпълнител е чуждестранно лице, преди започване реалното изпълнение на договора, следва да получи временна или еднократна регистрация в Централния професионален регистър на строителя по реда, предвиден в Закона за Камарата на строителите.
За доказване на годността за упражняване на професионална дейност участниците представят доказателства за актуалната си регистрация чрез попълване на Част IV Критерии за подбор, раздел А в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставено изискване за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Под „строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката” се има предвид: строителство на стоманобетонни и/или др. настилки за тежки натоварвания. 2. Участникът трябва да разполага с персонал и ръководен състав, с определена професионална компетентност, за осигуряване пълното, точно, своевременно, качествено и компетентно изпълнение на поръчката, които следва да отговарят на следните минимални изисквания: Технически ръководител на строежа - да притежава диплома за завършено висше образование с професионална квалификация „строителен инженер” или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация „строителен техник”, с опит като технически ръководител при изпълнението на поне 1 обект, сходен с предмета на настоящата поръчка. Инженер – геодезист - с опит като геодезист на поне един обект, сходен с предмета на поръчката. Координатор по безопасност и здраве в строителството - да притежава актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 /22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, издадена от Министъра на труда и социалната политика и Министъра на регионалното развитие и благоустройството или еквивалентно. Отговорник по качеството - да е преминал обучение за осъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти. 3. Участниците следва да разполагат със строителна техника (машини) и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. 4. Участниците следва да имат въведени системи за управление на качеството и здравословни и безопасни условия на труд, съгласно съответните системи или еквивалентни, или въведени еквивалентни мерки:
- ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качество с обхват, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентен, или еквиваленти мерки;
- OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд, еквивалентен или еквиваленти мерки.


За доказване на посоченото изискване по т. 1. участниците представят списък на изпълненото строителство чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел В в ЕЕДОП, с посочени стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Списъкът трябва да съдържа най-малко 1 договор с предмет, сходен с този на настоящата поръчка. При сключване на договора с избрания изпълнител следва да бъдат представени удостоверения за добро изпълнение на строителството съгласно списъка, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2. За доказване на посоченото изискване по т. 2 участниците представят списък на персонала и ръководния състав, в който подробно е описана професионалната компетентност на лицата (вкл. са посочени документите, доказващи придобитата професионална компетентност с наименование, №, дата и орган, който ги е издал) чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел В в ЕЕДОП. При сключване на договора с избрания изпълнител следва да бъдат представени надлежни доказателства за съответствие на предложения персонал и ръководен състав с изискванията на възложителя. 3. За доказване на посоченото изискване по т. 3 участниците представят декларация за строителна техника (машини), инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнението, чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел В в ЕЕДОП. При сключване на договора с избрания изпълнител следва да бъдат представени надлежни доказателства за наличието на необходимите за изпълнението на поръчката строителни машини и техническо оборудване. 4. За доказване на посоченото изискване по т. 4 участниците представят информация чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел Г в ЕЕДОП. При сключване на договора с избрания изпълнител следва да бъдат представени заверени копия от валидни Сертификати или еквивалентни документи. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в в други държави членки или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилага.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от неговата стойност без ДДС и се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по б. а) или б. б) може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. 2. Гаранция за размера на авансовото плащане. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията, която се представя в една от формите съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранциите се представят съгласно изискванията посочени в р. III, т. 14 от Документацията.
III.1.7)
1. Авансово плащане в размер на 10 % от общата стойност на договора, след предаване на обекта с протокол за осигуряване на достъп и представяне на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане, представена в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП и оригинална фактура. Авансът се възстановява изцяло с първото междинно плащане. 2. Междинни плащания - до 70 % от общата стойност на договора - след изпълнение на съответстващия по количествено-стойностната сметка обем работи, въз основа на двустранни приемо-предавателни протоколи за междинно приемане на извършените ремонтни работи и представяне на оригинална фактура; 3. Окончателно плащане в размер на остатъка от договорената стойност, след приспадане на платените суми – на база окончателен приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на извършените работи, подписан без забележки от приемателната комисия, удостоверяващ цялостното изпълнение на работите по договора и представена фактура.
III.1.8)
Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката.Договорът за създаване на обединение трябва да съдържа следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.Възложителят изисква в договора/споразумението за създаване на обединение, страните: 1. Да определят партньор, който да представлява обединението за целите на настоящата обществената поръчка; 2. Да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на настоящата обществена поръчка, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; 3. Да са уговорили че:
а) срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена и за гаранционния срок; б) не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/06/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ГУ на ДП "Пристанищна инфраструктура", гр. София 1574, бул. „Шипченски проход” № 69, ет. 4, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява представителната си власт с изрично пълномощно, което се представя на комисията преди отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание по 55, ал. 1, т. 1 ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен; 2. Участник, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е предложил подизпълнител, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е свързан с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, ще бъде отстранен от участие. Участник - обединение, което не е юридическо лице, но в което участват лица, регистрирани или свързани с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. 3. Представяне на ценово предложение, надвишаващо обявената прогнозна стойност за изпълнение на поръчката. 4. Предложеният срок за изпълнение не е цяло число, посочен е в друга единица, различна от „календарни дни” или е по-дълъг от максималния общ срок (60 календарни дни), или бъде констатирано несъответствие между предложения срок, този в линейния график или показаните технологии, организация и изпълнение на предложените СМР. 5. Подадени оферти с предложен по-кратък гаранционен срок от предвидения в чл. 20, ал. 4, т. 12 от Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
За доказване на съответствието си с изискванията на възложителя към личното състояние, участниците попълват съответните раздели на Част III в ЕЕДОП.
Условията, на които трябва да отговарят представените гаранции за аванс и за изпълнение са посочени в документацията. Условията и сроковете за задържането и освобождаването им се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви, разноски или други плащания за периода, през който средствата законно са престояли при него, съответно Изпълнителят не е разполагал с възможност да ги използва.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред Комисия за защита на конкуренцията от всяко заинтересовано лице в срока, указан в чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва