Деловодна информация
01158ГУ на ДП "Пристанищна инфраструктура"
05-11-10 02/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
01158-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69
София BG411 1574 България
Снежина Алексиева - експерт в дирекция Стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология +359 28079924
s.alexieva@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/188


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/188
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на проучване на база данни, свързани с морско пространствено планиране в района на Румъния и България, в частта България” (MARSPLAN-BS)
71620000      
Услуги

Предметът на поръчката включва извършване на проучване на всички данни, свързани с морското пространствено планиране в района на Румъния и България, в частта България и предоставяне на възложителя на идентифицираните налични данни. Основните задачи са: извършване на изследване за наличност на данни, свързани с предмета на поръчката и анализ на характеристиките на наличните данни по отношение на приложимостта им за нуждите на морското пространствено планиране; събиране, систематизиране и предоставяне на наличните данни; оказване на методическа помощ и съдействие при интегриране на предоставените данни към Центъра за обмен на данни, в подкрепа на трансгранични дейности по морско пространствено планиране.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. София

Предметът на поръчката включва извършване на проучване на всички данни, свързани с морското пространствено планиране в района на Румъния и България, в частта България и предоставяне на възложителя на идентифицираните налични данни. Основните задачи са: извършване на изследване за наличност на данни, свързани с предмета на поръчката и анализ на характеристиките на наличните данни по отношение на приложимостта им за нуждите на морското пространствено планиране; събиране, систематизиране и предоставяне на наличните данни; оказване на методическа помощ и съдействие при интегриране на предоставените данни към Центъра за обмен на данни, в подкрепа на трансгранични дейности по морско пространствено планиране.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на първите три етапа    35
Цена
65
II.2.6) Прогнозна стойност
123420      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/01/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проектът се съфинансира от Генерална дирекция „Морско дело и рибарство“ към Европейската комисия от Европейския фонд за морско дело и рибарство.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма поставено изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставено изискване за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1 б. „б“ от ЗОП. Под услуги идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират изпълнени услуги с предмет, който включва: „Проучване или създаване или обработка на пространствени бази данни от различни видове източници и възможността за динамичното им интегриране“. 2. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, отговарящи на следните минимални изисквания: Ръководител на екипа - 1 бр.: висше образование в областта на техническите, природните или икономическите науки; мин. 5 години общ професионален опит в управление на екипи и проекти, свързани със създаване и използване на пространствени данни; специфичен опит в управление на екипи при изпълнение на поне два проекта в областта на пространствените данни. Експерт пространствени бази данни - 2 бр.: висше образование в областта на техническите, природните или икономическите науки; мин. 3 години общ професионален опит в работа с пространствени данни; специфичен опит - да е участвал в екипи при изпълнение на поне един проект в областта на пространствените данни. Експерт ИТ и стандарти - 1 бр.: висше образование в областта на техническите или природните науки; мин. 2 години общ професионален опит в сферата на информационните технологии и прилагане на OGC стандарти или еквивалентни стандарти за пространствени данни; специфичен опит - да е участвал в екипи при изпълнение на поне един проект в областта на географските информационни системи. Освен посочените от възложителя експерти, по своя преценка участникът може да предложи и по-разширен екип, ако счита, че това е необходимо за изпълнението на договора. 3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката - хардуер, софтуер за обработка на данните (при необходимост от обработка) и др. 4. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 или еквивалентен, или въведени еквивалентни мерки, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката.

За доказване на посоченото изискване по т. 1. участниците представят списък на изпълнените услуги чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел В в ЕЕДОП, с посочени стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Списъкът трябва да съдържа най-малко 1 услуга с предмет, сходен с този на настоящата поръчка. При сключване на договора с избрания изпълнител на възложителя следва да бъдат представени доказателства за извършените услуги съгласно посоченото в списъка в ЕЕДОП. За доказване на посоченото изискване по т. 2. участниците представят списък на персонала, в който подробно е описана професионалната компетентност на лицата (вкл. са посочени документите, доказващи придобитата професионална компетентност с наименование, №, дата и орган, който ги е издал, професионален опит и придобитият специфичен опит съгласно изискванията на възложителя) чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел В в ЕЕДОП. При сключване на договора с избрания изпълнител следва да бъдат представени надлежни доказателства за съответствие на предложения персонал и ръководен състав с изискванията на възложителя. За доказване на посоченото изискване по т. 3. участниците представят декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнението, чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел В в ЕЕДОП. При сключване на договора с избрания изпълнител следва да бъдат представени надлежни доказателства за наличието на необходимото техническо оборудване за изпълнението на поръчката. За доказване на посоченото изискване по т. 4. участниците представят информация за притежавания сертификат (обхват и валидност) и органа който го е издал чрез попълване Част IV Критерии за подбор, раздел Г в ЕЕДОП. При сключване на договора с избрания изпълнител следва да бъде представено заверено копие от валиден Сертификат или еквивалентни документи. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилага.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от неговата стойност без ДДС и се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по б. а) или б. б) може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Гаранцията се представя съгласно изискванията посочени в р. III. Изисквания към участниците, т. 14 от Документацията.
III.1.7)
1. Междинно плащане в размер на 80 % (осемдесет процента) от Цената – в срок до 15 (петнадесет) дни, ситано от приемане изпълнението на първите три етапа;
2. Окончателно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от Цената – в срок до 15 (петнадесет) дни, ситано от окончателното приемане на изпълнението на договора.
III.1.8)
Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката.Договорът за създаване на обединение трябва да съдържа следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.Възложителят изисква в договора/споразумението за създаване на обединение, страните: 1. Да определят партньор, който да представлява обединението за целите на настоящата обществената поръчка; 2. Да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на настоящата обществена поръчка, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство; 3. Да са уговорили че:
а) срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; б) не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят следва да изготви и предостави:
В изпълнение на Етапи 1 и 2 – проучване, включващо извършените изследвания и анализи по Етапи 1 и 2;
В изпълнение на Етап 3 - кратко резюме на проучването и електронен носител, съдържащ събраните и систематизирани данни;
В изпълнение на Етап 4 - отчет за изпълнението на всички дейности в обхвата на поръчката.
Проучването и краткото резюме, следва да се оформят според изискванията за формат на документооборота по проект MARSPLAN-BS, в един екземпляр на хартия на български език и два на английски, а също и на електронен носител.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/06/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ГУ на ДП "Пристанищна инфраструктура", гр. София 1574, бул. „Шипченски проход” № 69, ет. 4, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява представителната си власт с изрично пълномощно, което се представя на комисията преди отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание по 55, ал. 1, т. 1 ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен; 2. Участник, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е предложил подизпълнител, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е свързан с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, ще бъде отстранен от участие. Участник - обединение, което не е юридическо лице, но в което участват лица, регистрирани или свързани с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. 3. Представяне на ценово предложение, надвишаващо обявената прогнозна стойност за изпълнение на поръчката. 4. Предложеният срок за изпълнение на първите три етапа не е цяло число, посочен е в друга единица, различна от „календарни дни” или е по-кратък от 60 (шестдесет) дни, съответно е по-дълъг от 75 календарни дни, или бъде констатирано несъответствие между предложения срок, този в план-графика или показаните технология и инструментариум за реализация на работния процес.
За доказване на съответствието си с изискванията на възложителя към личното състояние, участниците попълват съответните раздели на Част III в ЕЕДОП.
Други основания за отсраняване: съгласно чл. 107 от ЗОП.
Условията и сроковете за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви, разноски или други плащания за периода, през който средствата законно са престояли при него, съответно Изпълнителят не е разполагал с възможност да ги използва.
Плащанията се извършват въз основа на следните документи:
а) приемо-предавателен протокол за приемане на първите три етапа, подписан от възложителя и изпълнителя и одобрено от генералния директор Становище на работната група за приемане без забележки на Услугите за тях (представеното проучване на база данни, свързани с морско пространствено планиране в района на Румъния и България, в частта България” (MARSPLAN-BS) заедно с краткото резюме и систематизираните данни), при съответно спазване на разпоредбите на Раздел V (Предаване и приемане на изпълнението) от проекта на договор;
б) окончателен приемо-предавателен протокол за приемане на Етап 4, подписан от възложителя и изпълнителя и одобрено от генералния директор Становище на работната група за приемане без забележки на Услугите за него (отчета за изпълнението на всички дейности в обхвата на поръчката), при съответно спазване на разпоредбите на Раздел VI (Предаване и приемане на изпълнението) от проекта на договор и
в) фактура за дължимата част от Цената за съответния/ите етап/и, издадена от изпълнителя и представена на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред Комисия за защита на конкуренцията в срока, указан в чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва