Версия за печат

01158-2017-0003

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

BG411, Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: инж. Наташа Ценева - директор дирекция Инфраструктура, акватория и собственост, България 1574, София, Тел.: 02 8079937, E-mail: n.ceneva@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://bgports.bg/bg/zop/186.

I.4) Основна дейност

Пристанищни дейности



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-09-33 от 03.05.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01158-2017-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предвидените работи за обекта включват: възстановяване на стоманобетонови и паважни настилки, рехабилитация на северен отводнителен канал и ремонт на заустването на канала. Изпълняваната настилката е оразмерена за тежко натоварване. Квадратура на изпълняваната нова настилка е 2 700 кв.м, която включва полета 1, 2, 3, 7, 10, 14, 15, 16 и 17, дадени като приложение към техническата спецификация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 68 от 16.10.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, РИС ООД, ул. Проф. Марин Дринов No 42, България 9000, Варна, Тел.: 052 601252, E-mail: risltd@abv.bg, Факс: 052 601252

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Съгласно сключения договор възложителят е възложил, а изпълнителят е приел да изпълни на свой риск, със свои материали, техника, механизация и човешки ресурси при условията на договора и срещу заплащането на цената по него възстановяване на складови настилки в тила на 13-то к.м. и ремонт заскалявка зад надстройката на 11-то к.м. на пристанище Бургас. Конкретните видове дейности и количествата работи са посочени в Техническата спецификация на възложителя и Техническото предложение на изпълнителя - неразделни части от договора.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

15.11.2017 г. 

Крайна дата

28.02.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
269233.02 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

28.02.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
269192.42 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 7, ал. 1 от договора срокът за изпълнение на ремонтните работи е 52 (петдесет и два) календарни дни и започва да тече от датата на предаване на обекта на изпълнителя с протокол за осигуряване на достъп, какъвто в случая е съставен на 15.11.2017 г. Изпълнението на договора приключва с превеждане на окончателното плащане или на 28.02.2018 г. В процеса на изпълнението, срокът на договора е спиран за период общо от 23 дни на предвидените в договора основания, за което са съставяни констативни протоколи, съответно договорът е изпълнен в срок. В общата стойност 269233.02 лв. без ДДС са включени непредвидените работи в размер на 3 % (три процента) от стойността на строителните и ремонтните работи без ДДС и възлизат на 7 841.74 лв. Изплатената сума по договора е 269192.42 лв. без ДДС поради невъзникнала необходимост от изпълнение на непредвидени работи в пълният им размер.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Генерален директор