01158-2017-0003
Технически редакции | ||
12.03.2018 13:10 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
12.03.2018 13:11 ч. : | 2018 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.03.2018 13:08 ч. : | 12/03/2018 12:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.03.2018 13:08 ч. : | 12/03/2018 12:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Секторен
BG411, Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход Nо 69, За: инж. Наташа Ценева - директор дирекция Инфраструктура, акватория и собственост, България 1574, София, Тел.: 02 8079937, E-mail: n.ceneva@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://bgports.bg/bg/zop/186.
Пристанищни дейности
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предвидените работи за обекта включват: възстановяване на стоманобетонови и паважни настилки, рехабилитация на северен отводнителен канал и ремонт на заустването на канала. Изпълняваната настилката е оразмерена за тежко натоварване. Квадратура на изпълняваната нова настилка е 2 700 кв.м, която включва полета 1, 2, 3, 7, 10, 14, 15, 16 и 17, дадени като приложение към техническата спецификация.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG331, РИС ООД, ул. Проф. Марин Дринов No 42, България 9000, Варна, Тел.: 052 601252, E-mail: risltd@abv.bg, Факс: 052 601252
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Съгласно сключения договор възложителят е възложил, а изпълнителят е приел да изпълни на свой риск, със свои материали, техника, механизация и човешки ресурси при условията на договора и срещу заплащането на цената по него възстановяване на складови настилки в тила на 13-то к.м. и ремонт заскалявка зад надстройката на 11-то к.м. на пристанище Бургас. Конкретните видове дейности и количествата работи са посочени в Техническата спецификация на възложителя и Техническото предложение на изпълнителя - неразделни части от договора.
15.11.2017 г.
28.02.2018 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
28.02.2018 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно чл. 7, ал. 1 от договора срокът за изпълнение на ремонтните работи е 52 (петдесет и два) календарни дни и започва да тече от датата на предаване на обекта на изпълнителя с протокол за осигуряване на достъп, какъвто в случая е съставен на 15.11.2017 г. Изпълнението на договора приключва с превеждане на окончателното плащане или на 28.02.2018 г. В процеса на изпълнението, срокът на договора е спиран за период общо от 23 дни на предвидените в договора основания, за което са съставяни констативни протоколи, съответно договорът е изпълнен в срок. В общата стойност 269233.02 лв. без ДДС са включени непредвидените работи в размер на 3 % (три процента) от стойността на строителните и ремонтните работи без ДДС и възлизат на 7 841.74 лв. Изплатената сума по договора е 269192.42 лв. без ДДС поради невъзникнала необходимост от изпълнение на непредвидени работи в пълният им размер.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
12.03.2018 г.
VII: Възложител