Деловодна информация
01158ДП Пристанищна инфраструктура
05-11-10 25/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/05/2018 (дд/мм/гггг)
01158-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69
София BG411 1574 България
инж. Наташа Ценева - директор дирекция Инфраструктура, акватория и собственост +359 28079999/ +359 28079937
office@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

www.bgports.bg

http://www.bgports.bg/bg/zop/237


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bgports.bg/bg/zop/237
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

РЕМОНТ НАСТИЛКИ В ТИЛА НА 17 К.М. (С ПРИБЛИЗИТЕЛНА ПЛОЩ 50 000 КВ.М) ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА-ЗАПАД
45241000      IA18, FG12
Строителство

Настоящата поръчка предвижда извършване на ремонт на настилките на складова площадка с площ 51 000 м.кв., разположена в тила на 17 к.м. Пристанищен терминал Варна – Запад, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение Варна. Към настоящия момент на територията на площадката е изпълнена трошено каменна настилка с дебелина 0.45 м, която е сравнително равна и макар да няма констатирани деформации от опасни физикогеоложки явления и процеси, повърхностното отводняване на терена е изключително затруднено. Предмет на поръчката е изграждане на трайна настилка, която за площ от около 4000 м2 е паважна, а за останалата площ от 47 000 м2 е стоманобетонова. Към предмета на поръчката влиза и отводняването на територията, която ще се изпълни чрез вертикалната планировка и изграждане на отводнителни колектори за поемане на дъждовните води.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45241000      IA18, FG12
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Териториалният обхват на поръчката включва пристанищен терминал Варна - Запад, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение Варна, който терминал попада в община Девня, област Варна

Настоящата поръчка предвижда извършване на ремонт на настилките на складова площадка с площ 51 000 м.кв., разположена в тила на 17 к.м. Пристанищен терминал Варна – Запад, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение Варна.
Към настоящия момент на територията на площадката е изпълнена трошено каменна настилка с дебелина 0.45 м, която е сравнително равна и макар да няма констатирани деформации от опасни физикогеоложки явления и процеси, повърхностното отводняване на терена е изключително затруднено.
Предмет на поръчката е изграждане на трайна настилка, която за площ от около 4000 м2 е паважна, а за останалата площ от 47 000 м2 е стоманобетонова. Към предмета на поръчката влиза и отводняването на територията, която ще се изпълни чрез вертикалната планировка и изграждане на отводнителни колектори за поемане на дъждовните води.
Основните работи, които ще се изпълняват на обекта са следните:
• Подробно заснeмане и вертикално планиране на терена;
• Механизиран изкоп – 3250 м3; Изграждане на дъждовни колектори 400 метра с PP тръби DN 500, SN 10, вкл. ревизионни и дъждоприемни шахти;
• Изследване и изпитания за носимоспособността на земната основа; Доставка и полагане на трошено каменна фракция – 17 355 м3 за заздравяване на земната основа и оформяне на вертикалната планировка на терена;
• Доставка и полагане на цименто пясъчен разтвор 1:3 – 202,5 м3; Полагане на паважна настилка с материали собственост на Възложителя – 4000 м2;
• Доставка и полагане на арматурна заготовка N10 – 698 775 кг, дюбели и бетон С 30/37, СУ, XF3 – 9390 м3; Обработка на бетонова настилка с топинг и направа на привидни и дилатационни фуги.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение, с два подпоказателя: Технология и организация за изпълнение на поръчката - максимум 32 т. и Срок за изпълнение - максимум 8 т.    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
4000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Избраният критерй за възлагане е оптимално съотношение качество/цена
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има право да изпълнява строителните и монтажни работи, предмет на поръчката съгласно законодателството на държавата, в която е установен: да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) на основание чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС за изпълнението на строителните и монтажни работи, включени в предмета на поръчката, или в еквивалентен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен, или да притежава правото да изпълнява строителните и монтажни работи, предмет на поръчката по силата на законодателството на съответната държава, в която е установен.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието си с изискването за годност за упражняване на професионална дейност като посочват данните за регистрацията си – номер, дата на издаване и издател на документа, удостоверяващ вписването в съответния регистър, посочване на строежите/работите, попадащи в обхвата на регистрацията, срок на валидност на регистръцият или посочват конкретните разпоредби от законодателството на съответната държава, по силата на които са придобили право да осъществяват строителните и монтажни работи, предмет на поръчката, или посочват безплатен публичен регистър, от който възложителят може да установи горните обстоятелства в Част IV "Критерии за подбор", раздел "А" на ЕЕДОП.
Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, определен за изпълнител, представя актуални доказателства за вписване в съответния регистър (удостоверение от Камарата на строителите в България и валиден талон или други еквивалентни документи за вписването в еквивалентен професионален или търговски регистър), в случай, че това обстоятелство не може да бъде установено служебно от възложителя при проверка.
В случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, преди да започне реалното изпълнение на договора, чуждестранното лице следва да получи временна или еднократна регистрация в ЦПРС по реда, предвиден в ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база на годишните обороти.
Доказване: при подаване на офертата участниците представят справка за общия оборот в т. 1а, раздел „Б”, Част IV „Критерии за подбор“ в ЕЕДОП.
Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя актуална справка за общия оборот, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си или завeрени копия от отчетите за приходите и разходите и балансите от годишните финансови отчети, когато публикуването им се изисква.


Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база на годишните обороти за последните 3 приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, равняващ се на 5 000 000 (пет милиона) лв. "Годишен общ оборот" по смисъла на § 2, т. 66 от ДР на ЗОП е сумата от нетните приходи от продажби.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Доказване: при подаване на офертата се представя Списък на строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката в т.1а, р. В от Ч. IV Критерии за подбор на ЕЕДОП с посочване на стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място, вид и обем, както и №, дата на издаване и издател на удостоверението за добро изпълнение за всяко конкретно посочено строителство. Преди сключването на договора се представя актуален списък на строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания - за строителството, посочено в Списъка от ЕЕДОП.
2. Участниците да разполагат с технически лица, които ще изпълняват строителството. Доказване: При подаване на офертата се представя Списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в т. 2, р. В, Ч. IV Критерии за подбор на ЕЕДОП. В списъка се посочват данни за образование, образователно-квалификационна степен, квалификация, специалност, №, дата и издател на документите за професионалната квалификация, данни за професионалния опит на лицата, в съответствие с поставените от възложителя изисквания: конкретни обекти, проекти или дейности, при изпълнението на които съответният експерт е участвал, позицията, длъжността и функциите му в теях, продължителност на изпълнението. Преди сключването на договора се представя: актуален Списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството с посочена професионална компетентност на лицата; актуални доказателства, че на инженер-геодезиста е призната пълна проектантска правоспособност по ч. Геодезия или еквивалентна от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране.
3. Участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказване: при подаване на офертата се представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще се използват за изпълнение на поръчката, чрез попълване в т.9 , р. В, Ч. IV Критерии за подбор на ЕЕДОП на: конкретни предназначение, технически параметри и експлоатационни показатели на инструментите, съоръженията и техническото оборудване; данни (дата на издаване, №, издател и срок на валидност) за свидетелствата за регистрация, експлоатационна годност или др. еквивалентни документи или сертификати, доказващи, че инструментите, съоръженията и техническото оборудване отговарят на съответните нормативни изисквания за изпълнение на поръчката; основание за ползване на оборудването. Преди сключването на договора се представя актуална декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, съобразно посоченото в ЕЕДОП.
4. Участниците да прилагат система за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда.
Доказване: при подаване на офертата се попълва р. Г, Ч. IV Критерии за подбор на ЕЕДОП. Преди сключването на договора, участникът, определен за изпълнител, представя: актуални валидни сертификати, издадени от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от др. национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или отговарящи на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или издадени от органи, установени в др. държави членки, с обхват на сертификациите/системите/мерките, отговарящ на предмета на поръчката.
Продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация


1. Участниците да са изпълнили дейности (поне 1 строителство) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните най-много 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Под „строителство с предмет и обем сходни с тези на поръчката” се има предвид: Строителство, представляващо изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на стоманобетонови настилки – тежък тип с включено изграждане на отводнителни системи за поемане на дъждовните води и с обем на СМР не по-малък от 1/10 част от обема на настоящата поръчка (площ на настилките не по-малка от 5 000 кв.м.).
Дейностите, имащи характер на текущи ремонти, дори и да покриват останалата част от дефиницията, няма да бъдат приемани за строителство с предмет и обем, сходни с тези на поръчката.
2. Минимални изисквания към екипа от експерти - технически лица, които ще изпълняват строителството:
А. Ръководител на екипа: да има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер” или „пътен инженер“ по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“, „Промишлено и гражданско строителство“ или „Пътно строителство“, или еквивалентни.
Професионален опит: да притежава опит като ръководител на строителни обекти, сходни с предмета на поръчката.
Б. Технически ръководител: да има завършено висше образование с професионална квалификация „строителен инженер” или завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация „строителен техник” или еквивалентни.
Професионален опит: да притежава опит като технически ръководител на строителни обекти, сходни с предмета на поръчката.
В. Геодезист: да има завършено висше образование, квалификация „инженер” по специалност „Геодезия“ или еквивалентни.
Г. Отговорник по контрола на качеството: да има завършено висше техническо или средно специално техническо образование и да е преминало обучение по управление и/или контрол на качеството в строителството или еквивалентно.
Д. Координатор по безопасност и здраве: да има завършено минимум средно специално образование в областта на строителството и да преминало обучение за координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно.
3. Участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, включващи най-малко:
• Булдозер – минимум 1 бр.;
• Вибрационен валяк 12 тона – минимум 2 бр.;
• Верижен багер – минимум 2 бр.;
• Комбиниран багер – минимум 1 бр.;
• Водоноска – минимум 1 бр.;
• Автокран – минимум 1 бр.;
• Грейдер – минимум 1 бр.;
• Товарен автомобил – тип самосвал – минимум 10 бр.;
• Мини челен товарач – минимум 2 бр.
4. Участниците да прилагат:
- система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт ЕN ISO 9001:2008 или ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват на системите (сертификациите/мерките), отговарящ на предмета на поръчката,
- системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно изискванията на стандарт ЕN ISO 14001:2004 или ЕN ISO 14001:2015 или еквивалентен, или еквивалентни мерки за опазване на околната среда с обхват на системите (сертификациите/мерките), отговарящ на предмета на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При подписването на договор избраният изпълнител представя:
- гаранция, която обезпечава изпълнението на договора в размер на 5% (пет процента) от общата стойност на договора без ДДС;
- гаранция, която обезпечава авансовото предоставените средства в размер на 20 % от общата стойност на договора без ДДС .
Изпълнителят избира сам формата на гаранциите, които се представят в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б) банкова гаранция в полза на Възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията, на които трябва да отговарят гаранциите, сроковете и уславията за осовбождаването и задържането/усвояването им са посочени в р. IX Гаранции от част I Указания за подготовка на офертите и част IV Проект на договор от документацията за поръчката.
III.1.7)
Авансово плащане в размер на 20% от общата стойност на договора без ДДС, което се възстановява изцяло с окончателното плащане; Междинни плащания в размер до 60% от общата стойност на договора, при условие, че са извършени и приети СМР на стойност не по-малка от 10% от общата стойност на договора; Окончателно плащане, в размер на остатъка от общата цена на договора без ДДС, след приспадане на платените суми и отчитане на действително извършените и приети по реда и при условията на договора непредвидени работи.
В случай, че изпълнителят не желае авансово плащане, се извършват само междинни и окончателно плащания.
Условията и начините на плащане са подробно уредени в в р. I Обща информация, схема на плащане от част I Указания за подготовка на офертите и чл. 3-7 от част IV Проект на договор от документацията за поръчката.
III.1.8)
Няма изискване обединенията да имат правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът, от който е видно правното основание за създаване на обединение, да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението (вкл. задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава му след подаването на офертата, освен ако това не е с цел да се докаже съответствие с изискванията към личното състояние или критериите за подбор, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката по съответната обособ. позиция); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа страните да са определили партньор, к-о представлява обединението за целите на поръчката и да са уговорили солидарна отговорност.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно са описани в част III Техническа спецификация, с приложенията към нея от документацията за поръчката
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

заседателна зала в Главното управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Сертификатите да удостоверяват прилагането на система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт ЕN ISO 9001:2008 или ЕN ISO 9001:2015, или еквивалентен и прилагането на система или стандарт за опазване на околната среда съгласно изискванията на стандарт EN ISO 14001:2004 или ЕN ISO 14001:2015 или еквивалентен. Вместо сертификати могат да бъдат представени еквивалентни доказателства за прилагането на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, съгласно чл. 64, ал. 7 ЗОП.
Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1 ЗОП е основание за отстраняване. При подаване на оферта за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез попълване на р. А-Г от част III "Основания за изключване" на ЕЕДОП, както следва: - обстоятелствата относно наказателни присъди за престъпленията участие в престъпна организация (чл. 321 и чл. 321а НК), корупция (чл. 301-307 НК), измама (чл. 209-213 НК), терористични престъпления или престъпления, които са свързани с терористични дейности (чл. 108а, ал. 1 НК), изпиране на пари или финансиране на тероризъм (чл. 253-253б и чл. 108а, ал. 2 НК), детски труд и други форми на трафик на хора (чл. 192а и чл. 159а-159г НК) и за престъпления аналогични на тези в друга държава членка или трета страна, се декларират в раздел А; - обстоятелствата относно наказателни присъди за престъпленията по чл. 172, чл. 255б и чл. 352-353е НК и за престъпления аналогични на тези в друга държава членка или трета страна, се декларират в раздел В; - обстоятелствата относно наказателни присъди за престъпленията по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252, чл. 254а-255а и чл. 256 – 260 НК и за престъпления аналогични на тези в друга държава членка или трета страна и обстоятелствата относно установени с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение нарушения на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 КТ или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен се декларират в раздел Г; - обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3 ЗОП се декларират в раздел Б; - останалите обстоятелствата по чл. 54, ал. 1,т. 4-7 ЗОП се декларират в раздел В.
Не могат да участват пряко и/или косвено в процедурата и ще бъдат отстранявани от участие лица, за които са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от същия закон. Не могат да участват в процедурата и ще бъдат отстранявани лица, за които са налице обстоятелствата по чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Отстраняват се предложения, в к-о срокът за изпълнение не е цяло число, по-дълъг е от 200 календарни дни, предложен е в различна единица от „календарни дни” или е констатирано несъответствие между предложения срок и този в линейния график, между предложения срок и предложените технология и организация за изпълнение на СМР или между линейния график и предложените технология и организация за изпълнение на СМР, както и предложения, в к-о е предложен по-кратък гаранционен срок от този по чл. 20, ал. 4, т. 12 от Наредба № 2/03г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Отстранява се участник с ценово предложение, което надвишава максималната прогнозна стойност на поръчката, или който е включил някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).
Освен в горните случаи, участници се отстраняват съгласно предвиденото в чл. 107 ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 във връзка с ал. 3 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва