Деловодна информация
01158ДП Пристанищна инфраструктура - ГУ
05-11-9 25/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/05/2018 (дд/мм/гггг)
01158-2018-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфаструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69
София BG411 1574 България
В.Кръстев-ВрИД директор дирекция Стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология +359 28079999/+359 28079949
office@bgport.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://www.bgports.bg/bg/zop/236


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bgports.bg/bg/zop/236
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на консултантски услуги на Стратегически съветник
98362000      FC02, JA02
Услуги

Настоящата обществена поръчка е за предоставяне на консултантска услуга от изпълнител, наричан „Стратегически съветник“, целяща да осигури на ръководството на ДП „Пристанищна инфраструктура“ актуализация на Плановете за приемане и обработване на отпадъци (ППОО) в пристанищата за обществен транспорт с национално значение, насочена към разширяване обхвата на наличните ППОО с оценка на необходимостта от и последващо внедряване на съоръжения за превенция и реагиране при експлоатационни или аварийни замърсявания (СПРЕАЗ) в закрити води и бреговата зона в района на пристанището и приемането на отпадъците. Поръчката включва също оценка на необходимостта от последващо внедряване развитието на интегрирана информационна платформа (ИИП), която да обединява и представя в подходящ вид резултатите, информационните потоци и данните от внедрените информационни системи ,свързани с изпълнението на функциите на ДППИ
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
98362000      FC02, JA02
II.2.3) Място на изпълнение
BG311
BG312
BG313
BG314
BG321
BG323
BG325
BG331
BG332
BG341
BG411

Пристанищата за обществен транспорт с национално значение Варна, Бургас, Русе, Лом и Видин. Предаването на докладите за изпълнените услуги е в ГУ на ДППИ - София

Настоящата обществена поръчка е за предоставяне на консултантска услуга от изпълнител, наричан „Стратегически съветник“, целяща да осигури на ръководството на ДП „Пристанищна инфраструктура“ актуализация на Плановете за приемане и обработване на отпадъци (ППОО) в пристанищата за обществен транспорт с национално значение, насочена към разширяване обхвата на наличните ППОО с оценка на необходимостта от и последващо внедряване на съоръжения за превенция и реагиране при експлоатационни или аварийни замърсявания (СПРЕАЗ) в закрити води и бреговата зона в района на пристанището и приемането на отпадъците. Поръчката включва също оценка на необходимостта от последващо внедряване развитието на интегрирана информационна платформа (ИИП), която да обединява и представя в подходящ вид резултатите, информационните потоци и данните от внедрените информационни системи ,свързани с изпълнението на функциите на ДППИ.
В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват следните дейности:
Дейност 1: Актуализация на планове за приемане и обработване на отпадъци (ППОО) в пристанищата за обществен транспорт с национално значение, насочено към разширяване на обхвата на наличните ППОО с оценка на необходимостта от и последващо внедряване на допълващи съоръжения за превенция и реагиране при експлоатационни или аварийни замърсявания (СПРЕАЗ) в закрити води и бреговата зона в района на пристанището, както и за р. Дунав и приемането на тези отпадъци.
Дейност 2: Изготвяне на Анализ „разходи-ползи“ и Анализ по отношение на прилагането на държавни помощи за реализацията на инвестиционния проект за ППС и СПРЕАЗ, в зависимост от избрания вариант за реализация.
Дейност 3: Оценка на необходимостта от внедряване и развитие на ингерирана информационна платформа (ИИП), включваща: Оценка/Анализ на необходимостта от внедряване на ИИП; изготвяне на тръжна документация и техническа спецификация и съдействие в процеса на провеждането на процедура за възлагане на обществена поръчка.
Дейност 4: Мониторинг и контрол при изпълнение на инвестиционния проект: в процеса на доставката и инсталацията на оборудването; в процеса на внедряване на интегрирана информационна платформа (ИИП); организиране на целево обучение, срещи и семинари.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател, с 2 подпоказателя: Концепция за изпълнение на поръчката - 50 т. максимум и Организация на персонала - 50 т. максимум    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
1200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16M1OP001-4.001-0005 по ОПТТИ 2014-2020 г.

Датата в II.2.7 е за изпълнение на дейностите и предаване на заключителен доклад, като тази дата е респективно до 4 месеца преди изтичане на срока за изпълнение на Проекта, съгласно Админ. договор № ДОПТТИ-3/20.02.18 г. за предоставяне на БФП по ОПТТИ 2014-2020 г. Срокът на действие на договора за поръчката е не повече от 60 месеца от сключването му и не повече от срока за изпълнение на Проекта.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът в процедурата трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база на годишните обороти, през последните три приключили финансови години (2015, 2016, 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се доказва чрез представяне на ЕЕДОП с попълнена в Част IV „Критерии за подбор“, раздел Б. „Икономическо и финансово състояние”, т. 1а Справка за общия оборот.
Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя актуална справка за общия оборот, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заварени копия от отчетите за приходите и разходите и балансите от годишните финансови отчети, когато публикуването им се изисква.


Участникът в процедурата трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база на годишните обороти, през последните три приключили финансови години (2015, 2016, 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 2 400 000 (два милиона и четиристотин хиляди) лева.
"Годишен общ оборот" по смисъла на § 2, т. 66 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е сумата от нетните приходи от продажби.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът в процедурата трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
При подаване на офертата, съответствието с посочения критерий за подбор се доказва чрез представяне на ЕЕДОП с попълнен в част IV "Критерии за подбор", раздел В. "Технически и професионални способности", т.1б Списък на услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, в който са посочени описание на услугата, стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място, както и №, дата на издаване и издател на доказателствата за всяка от посочените изпълнени услуги.
Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, определен за изпълнител, представя актуален списък на услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, в който са посочени описание на услугата, стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място, придружен с доказателствата за изпълнените услуги, посочени в Списъка от ЕЕДОП.
2. Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата съответствието с посочения критерий за подбор се доказва чрез представяне на ЕЕДОП с попълнен в Част IV „Критерии за подбор“, раздел В. „Технически и професионални способности”, т. 6 Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. В списъка следва да бъдат посочени данни за образование, образователна степен, квалификация, специалност, №, дата и издател на документите, доказващи професионалната квалификация, както и данни за професионалния опит на лицата, в съответствие с поставените от възложителя изисквания: конкретни проекти, услуги или дейности, при изпълнението на които съответният експерт е участвал, позицията, длъжността и функциите му в тези проекти/при изпълнението на дейностите/усулгите, продължителност на изпълнението им.
Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя актуален списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съгласно декларираното в ЕЕДОП.


1. Участникът в процедурата трябва да е изпълнил дейности (услуги) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Под „услуги с предмет и обем, сходни с предмета на поръчката“ възложителят разбира:
а. консултантски услуги във връзка с управление на отпадъци или във връзка с действия при експлоатационни или аварийни замърсявания
и
б. консултантски услуги във връзка с преценка на необходимостта и обхвата и/или извършване на екологична оценка и/или оценка на въздействието върху околната среда.
Забележка: Дейностите по б. а и б, могат да бъдат изпълнени в рамките на един или повече проекта/договора.
2. Минимални изисквания към професионаланта компетентност на персонала и/или ръководния състав:
Експерт - Ръководител на екип: Квалификация и умения: Придобито висше образование, образователна степен „магистър“ или еквивалентна; Професионален опит: Минимум 5 години управленски опит; Опит в ръководството на проекти/ договори/ услуги в областта на околната среда; Опит в изпълнението на проект/дейност/услуга в областта на управлението на отпадъците.
Експерт - Пристанищни приемни съоръжения и борба с разливи: Квалификация и умения: Придобито висше образование, образователна степен „магистър“ или еквивалентна; Професионален опит: Минимум 5 години професионален опит в експлоатация на пристанищни приемни съоръжения и отчетност за дейности с отпадъци, съгласно ЗУО; Опит в изпълнението на проекти/договори/услуги, свързани с внедряване, инсталиране, осъвременяване или използване на пристанищни приемни съоръжения; Опит при прилагане на международните изисквания към ППС; Опит в ползването на техническото оборудване и съоръжения за превенция и реагиране при експлоатационни или аварийни замърсявания (СПРЕАЗ) в закрити води или в бреговата зона в района на пристанището; Познания в областта на националната нормативна база и практика по приемане и обработка на отпадъци – резултат от корабоплавателна дейност.
Експерт - Обществени поръчки и контрол на договорите: Квалификация и умения: Придобито висше образование, образователна степен “магистър” или еквивалентна по специалността „Право“ или еквивалентна; Професионален опит: Минимум 5 (пет) години юридически стаж; Минимум 3 (три) години опит в областта на обществените поръчки, включващ опит в разработването на документации за процедури за възлагане на обществени поръчки и опит като член на комисии за разглеждане и оценка на оферти в процедури за възлагане на обществени поръчки.
Експерт „Софтуерни и информационни системи“: Квалификация и умения: Придобито висше образование по едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни; Професионален опит: Минимум 5 години опит в анализ и оценка и/или разработване и/или внедряване на информационни системи; Опит в изготвянето на функционална и/или техническа спецификация, свързана с провеждането на процедура за възлагане на обществена поръчка в областта на информационните технологии.
Участникът може да използва и други експерти в качеството им на „подпомагащ екип”, като разходите за допълнителни експерти трябва да са предвидени в офертата на Изпълнителя.
Важно: Екипът на изпълнителя трябва да бъде на разположение за целия срок на договора.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Избраният изпълнител представя:
- гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% (пет процента) от общата стойност на договора без ДДС;
-гаранция обезпечаваща авансово предоставените средства в размер на 10 % (десет процента) от общата стойност на договора без ДДС.
Изпълнителят сам избира формите на гаранциите, които се предоставят в една от следните форми:
- парична сума;
-банкова гаранция;
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията, на които трябва да отговарят гаранциите, сроковете и условията за освобождаването или усвояяванео им са уредени в чл. 111 ЗОП, т. 6, раздел I "Обща част" от Част І. "Указания за подготовка на офертите" и в раздел IV. "Гаранция за изпълнение. Гаранция за авансово предоставени средства" от Част IV "Проект на договор" от документацията за поръчката.
III.1.7)
авансово плащане в размер на 10 % (десет на сто) от Цената по договора, което се приспада пропорционално от всички междинни плащания; междинно плащане в размер на 80% (осемдесет на сто) от стойността на Дейност 1; междинно плащане в размер на 80% (осемдесет на сто) от стойността на Дейност 2; междинно плащане в размер на 80% (осемдесет на сто) от стойността на Дейност 3; междинно плащане в размер на 80% (осемдесет на сто) от стойността на Дейност 4 и окончателно плащане в размер до остатъка от Цената по договора.
Подробно сроковете, документите и условията за извършване на плащанията са уредени в Част IV "Проект на договор" от документацията за поръчката.
III.1.8)
Няма изискване обединенията да имат правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът, от който е видно правното основание за създаване на обединение/актът за учредяване на обединението да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението (вкл. задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава му след подаването на офертата, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа страните да са определили партньор, който представлява обединението за целите на поръчката (може да е и в отделен/обособен документ) и да са уговорили солидарна отговорност на членовете му.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията към изпълнението на поръчката са уредени в Част III "Техническа спецификация" от документацията за поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/07/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

заседателна зала в Главното управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 ЗОП е основание за отстраняване. При подаване на офертата липсата на тези обстоятелства се доказва чрез попълване на р. А-Г от ч.т III „Основания за изключване“ на ЕЕДОП, както следва: - обстоятелствата относно наказателни присъди за престъпленията участие в престъпна организация (чл. 321 и чл. 321а НК), корупция (чл. 301-307 НК), измама (чл. 209-213 НК), терористични престъпления или престъпления, които са свързани с терористични дейности (чл. 108а, ал. 1 НК), изпиране на пари или финансиране на тероризъм (чл. 253-253б и чл. 108а, ал. 2 НК), детски труд и други форми на трафик на хора ( чл. 192а и чл. 159а-159г НК), както и за престъпления аналогични на тези в друга държава членка или трета страна - в раздел А; - обстоятелствата относно наказателни присъди за престъпленията по чл. 172, чл. 255б и чл. 352-353е НК, както и за престъпления аналогични на тези в друга държава членка или трета страна -в раздел В, - обстоятелствата относно наказателни присъди за престъпленията по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252, чл. 254а-255а и чл. 256 – 260 НК и за престъпления аналогични на тези в друга държава членка или трета страна, както и обстоятелствата относно наказателни постановления или съдебни решения за нарушения на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държава, в която участникът е установен - в раздел Г,- обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3 ЗОП - в раздел Б;- обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 4-7 ЗОП (с изключение на тези, които се декларират в р. Г) - в раздел В.
2. Не могат да участват пряко или косвено в процедурата лица, за които са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са налице основанията на чл. 4 от горепосочения закон.
3. Не могат да участват или да представляват физически или юридически лица в процедурата лица, за които са налице обстоятелствата по чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Участник, предложил обща крайна цена, по-висока от общата прогнозна стойност на поръчката или предложил цена за изпълнение на някоя от дейностите, която е по-висока от прогнозната стойност на съответната дейност, ще бъде отстранен от участие в процедурата. Извън Плика „Предлагани ценови параметри” не трябва да е посочена никаква информация относно цената, в противен случай съответният участник ще бъде отстранен от участие.
Освен в горните случаи, отстранява се участник, за когото е налице някое от основанията в чл. 107 ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 във връзка с ал. 3 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва