01158-2019-0004
Технически редакции | ||
15.02.2019 11:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
15.02.2019 10:59 ч. : | 14/02/2019 17:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.02.2019 10:59 ч. : | 14/02/2019 17:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Секторен
BG, Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, ет. 4, За: инж. Спас Вучев - експерт в дирекция Инфраструктура, акватория и собственост, България 1574, София, Тел.: 02 8079930; 02 8079999, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.bgports.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgports.bg/bg/zop.
Експлоатация на географска област
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Мониторинг за състоянието на пристанищните съоръжения в пристанищата за обществен транспорт с национално значение и доклад за резултатите"
Предметът на поръчката е мониторинг на пристанищните съоръжения – кейови стени и вълноломи в пристанищата за обществен транспорт с национално значение, чрез извършването на последващи цикли на прецизни геодезически измервания по съществуващата реперна мрежа, както и изграждане на реперна мрежа и извършване на измервания – нулев цикъл за пристанищните терминали, за които не е изградена реперната мрежа. С разпоредбите на Закона за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата на Република България (ЗМПВВППРБ), на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” (ДППИ) е вменено задължението за поддържане на пристанищната инфраструктура на територията на пристанищата за обществен транспорт с национално значение. Пристанищните хидротехнически съоръжения /вълноломи, кейови стени и пр./, които са част от елементите на пристанищната инфраструктура, са трайно прикрепени към терена и защитават пристанищните територии от ветрово и вълново въздействие като същевременно обслужват връзката между корабите и брега. В процеса на експлоатация, тези съоръжения са подложени на различни динамични въздействия, в резултат на което настъпват изменения и деформации в конструкциите им, което води до промяна във възможностите за тяхното натоварване. За определяне устойчивостта на хидротехническите съоръжения на територията на пристанищните терминали, предоставени за управление на ДППИ, както и предотвратяване на възможни аварии или разрушения по време на експлоатацията им, се е наложила практиката за извършване чрез геодезически измервания на периодичен контрол и наблюдение на настъпилите деформациите в конструкциине им. Чрез сравняване на получените резултати с тези от предходни измервания, чрез деформационен анализ се определя и степента им на устойчивост на натоварвания и атмосферни влияния. Като превенция срещу сериозни разрушения на кейовите стени в резултат на опостушителното действие на водата, както и на експлоатационните им натоварвания през 2005 г. са изградени първите системи за мониторинг на пристанищните съоръжения. За осигуряване на безопасната експлоатация на пристанищните съоръжения на територията на пристанищата за обществен транспорт с национално значение през 2005 г., на базата на методика и технология разработена през 2003 г. от „Институт по воден транспорт” ЕООД, са изградени първите реперни мрежи за мониторинг на пристанищните съоръжения. До момента са извършени няколко цикъла геодезически измервания за повечето от терминалите, като последният цикъл е завършен през 2016 г., а резултатите от различните измервания са систематизирани и са направени сравнения между тях. В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на поръчката са подробно индивидуализирани в изискванията на Възложителя, залегнали в Техническата спецификация за поръчката.
НЕ
НЕ
НЕ
Възложителят не предвижда разделяне на обществената поръчка на обособени позииции поради еднотипния характер на услугата. Прогнозната стойност на поръчката е в рамките на стойностния праг по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, което дава възможност на Възложителя да проведе процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП по реда, посочен в чл. 178-181 от ЗОП. Провеждането на публично състезание гарантира в максимална степен свободна и лоялна конкуренция при избор на изпълнител, ефективно и целесъобразно изразходване на бюджетни средства. Разделянето на предмета на поръчката на обособени позиции не би било целесъобразно и би могло да затрудни технически изпълнението й, в случай че е необходимо координиране на работата на различни изпълнители за отделните позиции, както и да повиши риска от ненавременно изпълнение на дейностите. Възлагането на обществената поръчка без разделяне на обособени позиции няма до доведе до ограничаване на конкуренцията и нарушаване на основните принципи на ЗОП.
НЕ
V: Мотиви
Прогнозната стойност на поръчката е в рамките на стойностния праг по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, което дава възможност на Възложителя да проведе процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП по реда, посочен в чл. 178-181 от ЗОП. Провеждането на публично състезание гарантира в максимална степен свободна и лоялна конкуренция при избор на изпълнител, ефективно и целесъобразно изразходване на бюджетни средства.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП, а право на обжалване има всяко заинтересовано лице.
14.02.2019 г.
VIII: Възложител
Ангел Борисов Забуртов
Генерален директор на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура"