Деловодна информация
01158Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура"
05-11-6 14/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69, ет. 4
София BG411 1574 България
инж. Спас Вучев - експерт в дирекция Инфраструктура, акватория и собственост, Главно управление на ДП Пристанищна инфраструктура +359 28079999 / +359 28079930
office@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

www.bgports.bg

http://www.bgports.bg/bg/zop/275


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bgports.bg/bg/zop/275
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Мониторинг за състоянието на пристанищните съоръжения в пристанищата за обществен транспорт с национално значение и доклад за резултатите"
50246000      
Услуги

Основната цел на обществената поръчка е провеждане на мониторинг за състоянието на пристанищните съоръжения в пристанищата за обществен транспорт с национално значение и доклад за резултатите, с цел събиране на данни за оценка на състоянието на тези обекти. Мониторингът или прецизните геодезически измервания са превантивна мярка срещу сериозни разрушения на кейовите стени в резултат на опостушителното действие на водата, както и на експлоатационните им натоварвания.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Пристанищата за обществен транспорт с национално значение Варна, Бургас, Русе, Лом и Видин с прилежащите им терминали

Като превенция срещу сериозни разрушения на кейовите стени в резултат на опостушителното действие на водата, както и на експлоатационните им натоварвания през 2005 г. са изградени първите системи за мониторинг на пристанищните съоръжения.
За осигуряване на безопасната експлоатация на пристанищните съоръжения на територията на пристанищата за обществен транспорт с национално значение през 2005 г., на базата на методика и технология разработена през 2003г. от „Институт по воден транспорт” ЕООД, са изградени първите реперни мрежи за мониторинг на пристанищните съоръжения. До момента са извършени няколко цикъла геодезически измервания за повечето от терминалите, като последният цикъл е завършен през 2016г.
Резултатите от различните измервания са систематизирани и са направени сравнения между тях в цифров и графичен вид.
Реперни мрежи, състоящи се от стабилизирани контролни точки, контролни репери, наблюдателни станции, точки за следене на хоризонтални и вертикални деформации и репери за следене на вертикални деформации са създадени на територията на посочените по-долу пристанищни терминали в пристанищата за обществен транспорт с национално значение. За изпълнение на настоящата поръчка е необходимо да се извърши мониторинг на пристанищните съоръжения – кейови стени и вълноломи, чрез извършване на прецизни геодезически измервания –цикъл 2019 г. за следните терминали с изградена реперна мрежа:
Пристанище Варна – последващи цикли за терминали: Варна-изток и Варна-запад, „Леспорт”, Фериботен комплекс Варна и пристанище Балчик;
Пристанище Бургас – последващи цикли за терминали: Бургас-изток 1, Бургас-изток 2, включително Нов източния вълнолом, Бургас-запад, пристанищен терминал Росенец и пристанищен терминал Несебър;
Пристанище Русе – последващи цикли за терминали: Русе-изток, Русе-запад, Свищов;
Пристанище Лом – последващи цикли за терминали: Лом;
Пристанище Видин - последващи цикли за терминали Видин-север, Видин-център, Видин-юг.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение с подпоказатели: 1. Техническа част - 45 точки и 2. Срок за изпълнение на поръчката - 5 точки    50 точки
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ценово предложение    50 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участниците трябва да разполагат с персонал с образование и специфичен опит, посочен в документацията за обществената поръчка с цел доказване на възможност за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да разполага и да предложи екип от достатъчен брой квалифицирани експерти, като съчетанието от специфичните умения на експертите трябва да позволява навременното, точно и качествено изпълнение на поръчката. Минималният брой на ключовите експерти – членове на екипа е 6 (шест), включващ и ръководителя на екипа. Минимални изисквания към членовете на екипа се определят както следва:
а) Ръководител на екипа - отговаря за цялостното техническо изпълнение на проекта. Изискуема образователно – квалификационна степен: висше образование - образователна степен магистър, специалност геодезия или еквивалент.
Професионален опит - минимум 8 години професионален опит по специалността, да е вписан в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастър, по геодезия и по картография, да е правоспособно лице вписано в Камарата на инженерите по геодезия, да притежава пълна проектантска правоспособност по част геодезия.
б) Експерти геодезисти – 5 бр.
Изискуема образователно–квалификационна степен: висше образование - образователна степен бакалавър/магистър, специалност геодезия или еквивалент.
Професионален опит - минимум 5 години професионален опит по специалността за минимум трима експерти и минимум 3 години професионален опит по специалността за останалите, да са вписани в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастър, по геодезия и по картография, да са правоспособни лица, вписани в Камарата на инженерите по геодезия.
По своя преценка участникът може да включи и допълнителни експерти в екипа.
За доказване на изискванията към членовете на екипа, участникът попълва Част IV, буква А "Годност" на ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят определя критерий за подбор по чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно: Участникът да притежава валидна застраховка "Професионална отговорност в проектирането" за обекти от първа категория. За доказване на това изискване, при необходимост на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП - доказателства за наличиние на валидна застраховка "Професионална отговорност в проектирането" за обекти първа категория или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на ЕС или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато по основателна причини участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Участникът декларира съответствие с поставеното изискване при попълване на Част IV "Критерии за подбор", буква Б: икономическо и финансово състояние, т. 5 от ЕЕДОП.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да разполага и да предложи екип от достатъчен брой квалифицирани експерти, като съчетанието от специфичните умения на експертите трябва да позволява навременното, точно и качествено изпълнение на поръчката. Минималният брой на ключовите експерти – членове на екипа е 6 (шест), включващ и ръководителя на екипа. Минимални изисквания към членовете на екипа се определят както следва:
а) Ръководител на екипа - отговаря за цялостното техническо изпълнение на проекта. Изискуема образователно – квалификационна степен: висше образование - образователна степен магистър специалност геодезия или еквивалент.
Професионален опит - минимум 8 години професионален опит по специалността, да е вписан в регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастър, по геодезия и по картография, да е правоспособно лице вписано в Камарата на инженерите по геодезия, да притежава пълна проектантска правоспособност по част геодезия.
б) Експерти геодезисти – 5 бр.
Изискуема образователно–квалификационна степен: висше образование - образователна степен бакалавър/магистър специалност геодезия или еквивалент.
Професионален опит - минимум 5 години професионален опит по специалността за минимум трима експерти и минимум 3 години професионален опит по специалността за останалите, да са вписани в регистъра на лицата, правоспособни да извършват геодезически дейности, да са правоспособни лица, вписано в Камарата на инженерите по геодезия.
По своя преценка участникът може да включи и допълнителни експерти в екипа.
За доказване на изискванията към членовете на екипа, участникът попълва Част IV, раздел В на ЕЕДОП.
2. Участникът следва да разполага със следното оборудване и софтуер:
- Високочестотни GPS приемници за геодезически измервания със системна съвместимост GPS + GLONAS, точност ? 3мм + 1 ppm за L1 + L2 в постпроцесинг; дигитален нивелир с точност ? 4мм на километър двойнопронивелирано разстояние, снабден с два броя инварни лати, стойки и жабки, придружени с копие на валиден сертификат за проверка и годност на нивелира и латите, издаден преди не повече от 1 година, считано от датата на подаване на офертата;
- Лицензиран софтуер за обработка на геодезически измервания.
3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват се включват геодезически дейности.
В случай, че участникът е обединение, критериите за подбор се отнасят за обединението като цяло. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 ЗОП.


Минимални изисквания - участниците трябва да са изпълнили минимум 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата за участие в настоящата процедура.
Забележка: Под дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, следва да се разбира изпълнението на една или няколко от следните дейности:Договори и дейности по измерване и обработка на високоточни мрежи с GPS; Измервания и обработка на геодезически мрежи с определяне на деформации с приложение на GPS технология за високоотговорни съоръжения;Прецизна нивелация и др., съответсващи по обем, съдържание и сложност на поръчката дейности
За изпълнена се счита тази дейност, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на настоящата оферта.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. За доказване на минималните изисквания, участникът следва да предостави информация в част IV Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП. В графа „Описание“ участникът следва да представи подробна информация за дейностите с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.Поставеното изискване се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за изпълнение на извършената услуга.
При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилага.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Гаранция за изпълнение на договора е в размер 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС и се представя преди сключване на договора.
2. Гаранция за авансово предоставените средства до размера на тези средства - 40% (четиридесет на сто). Гаранцията се освобождава до 3 дни след връщане или усвояване на аванса.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител сам избира формата на гаранциите. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Гаранциите под формата на парична сума или банкова гаранция могат да се предоставят от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
III.1.7)
Авансово плащане в размер на 40% от общата стойност на договора, в срок до 15 работни дни, считано от датата на подписването му, след издадена фактура от възложителя за получаването на аванса. В случай, че не желае да получи авансово плащане и да осигури предоставянето на гаранция за аванса, участникът, определен за изпълнител уведомява писмено възложителя за това преди сключването на договора. В този случай се извършва само окончателно плащане.
Окончателно плащане в размер на 60%, което представлява остатъка от стойността на договора, в срок до 15, считано от окончателното приемане на изпълнението на договора и след представяне на съответните документи - фактура оригинал от изпълнителя и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане без забележки на доклада за резултатите от извършените измервания.
Всички плащания се извършват в съответствие с посоченото в проекта на договор, в български лева, по банков път след представяне на изискуемите документи.
III.1.8)
Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. Договорът за създаване на обединение трябва да съдържа най-малко следната информация във връзка с конкретната поръчка:1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В договора/споразумението за създаване на обединение страните трябва да са уговорили, че съставът на обединието няма да се променя след подаване на офертата, както и че обединението е създадено най-малко за времето, за което поръчката ще бъде окончателно изпълнена и за гаранционния срок, да са определили водещ партньор, който има право да представлява и задължава обединението за целите на поръчката, да са уговори, че всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно за изпълнинето на договора.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ДП "Пристанищна инфарструктура" на адрес: гр. София 1574, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителната власт се удостоверява с изрично писмено пълномощно, представено на комисията преди отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Изискванията за лично състояние на участниците се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член от обединението е налице някое от основанията за отстраняване. 2. Отстраняве се участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
3. Отстранява се участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията за участие.4. Отстранява се участник, представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката;б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, изброени в Приложение № 10 към чл. 115 от ЗОП. 5. Отстранява се участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП. 6. Отстранява се участник, който след покана от възложителя и в определения от него срок не удължи срока на валидност на офертата си.7. Отстранява се участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от възложителя в документацията за участие прогнозна стойност на поръчката.8. Отстранява се участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. 9.Отстранява се и участник в процедурата – обединение от физически и/или юридически лица, когато за член на обединението е налице някое от посочените в т. 17 от документацията основания за отстраняване. 10. Отстраняват се участници - свързани лица, по смисъла на &2,т.45 от ДР на ЗОП; 11. Отстранява се участник, представил предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на поръчката. 12.Отстранява се участник, за когото след изтичане на срока по &14 от ПЗР на ЗИД на Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от този закон.
Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила и относими към услугата, предмет на поръчката, както следва: а) Национална агенция по приходите: телефон за информация 070018700, www.nap.bg и б) Министерство на труда и социалната политика, София 1051, ул. Триадица № 2, тел. 02 8119443, www.mlsp.government.bg
Основанията за отстряване се прилагат на основание чл. 57 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП, съгалсно чл. 179, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва