Деловодна информация
01158
05-05-2-1 18/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение /ТП/- Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/ 130316140
ул. Княз Ал. Батенберг № 1
Бургас BG341 8000 България
Димитър Николов +359 056876880
office.bourgas@bgports.bg +359 056876881

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/273
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработване на работен проект за „Свободна зона за публични дейности в тила на 7-9 к.м.”, съгласно задание за проектиране на Генерален план на Пристанище за обществен транспорт с нац. значение Бургас
71320000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва следните основни видове дейности:
-изработване на Идеен проект по част „Архитектура” и част „Паркоустройство и благоустройство”, разработен в три варианта, от които Възложителят ще избере един, на базата, на който ще се изготви работен инвестиционен проект.
-изработване на Работен инвестиционен проект, съгласно избрания и одобрен от Възложителя идеен вариант. РИП следва да се изготви съгласно изискванията на Наредба № 4 за обем и съдържание на инвестиционните проекти при спазване на действащите нормативни изисквания. Проектното решение следва да предложи и възможности за реализиране на инвестиционната инициатива на етапи, като всеки от етапите следва да може да функционира самостоятелно. За всеки от етапите да се оформи необходимата документация с подробни количествени и количествено - стойностни сметки.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

територията на Пристанище Бургас

Предмет на обществената поръчка е изработване на работен проект за „Свободна зона за публични дейности в тила на 7-9 к.м.”, съгласно задание за проектиране на Генерален план на Пристанище за обществен транспорт с нац.значение Бургас.
Предметът на обществената поръчка включва следните основни видове дейности:
-изработване на Идеен проект по част „Архитектура” и част „Паркоустройство и благоустройство”, разработен в три варианта, от които Възложителят ще избере един, на базата на който ще се изготви работен инвестиционен проект.
-изработване на Работен инвестиционен проект, съгласно избрания и одобрен от Възложителя идеен вариант. РИП следва да се изготви съгласно изискванията на Наредба № 4 за обем и съдържание на инвестиционните проекти при спазване на действащите нормативни изисквания. Проектното решение следва да предложи и възможности за реализиране на инвестиционната инициатива на етапи, като всеки от етапите следва да може да функционира самостоятелно. За всеки от етапите да се оформи необходимата документация с подробни количествени и количествено - стойностни сметки.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на Техническото предложение на участника    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
280000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.Застраховката следва да покрива вреди, причинени на други участници в проектирането и/или на трети лица, в следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата. Участникът, избран за изпълнител следва да поддържа валидността на застраховката по време на изпълнение на договора. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел Б, като посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа (номер на полицата и валидност).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи заверено копие от застрахователна полица за валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.


Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума е съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 за строежи първа категория от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит в изпълнение на поне 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 години считано от датата на подаване на офертата. *Под дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката да се разбира дейности по проектиране на площади, комплекси и/или зони за отдих и рекреация във фаза „Технически” или „Работен” инвестиционен проект. Услугата следва да е предоставена в посочения период и да е приключило изпълнението, за което се представят съответните доказателства. *Под обем, идентичен или сходен с този на поръчката да се разбира дейности по проектиране на площади, комплекси и/или зони за отдих и рекреация във фаза „Технически” или „Работен” инвестиционен проект с площ не по-малко от 7 дка.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните точки в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел В.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга/и;
2.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, като обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката - проектиране.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел Г, като посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документите, точно позоваване на документите (номер, валидност, обхват). Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи копие от валиден сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент.


1.Участникът трябва да има опит в изпълнение на поне 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 години считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, като обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката - проектиране.
*Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да ползват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването, на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилага.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата стойност без ДДС, представена в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и до изтичане на 30 дни след това. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.1.7)
1.Плащане в размер на 20 % от стойността на дог-ра при представяне на подписан двустр. протокол за предаване от изп-ля на разработени 3 варианта на идеен проект в част "Архитектура" и "Паркоустроство и благоустройство" и ориг. фактура; 2. Плащане в размер на 30 % от стойността на дог-ра при представяне на подписан двустр. протокол, удостоверяващ предаването на разработен работен инвест. проект в обем и съд-е, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. и ориг. фактура от изп-ля; 3.Плащане в размер на остатъка от договорената цена по дог-ра, на база подписан двустранен протокол за приемане на работният проект без забележки от Тех- съвет и представена фактура от изп-ля.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Когато участник е обединение, което не е персонифицирано, участниците в обединението сключват споразумение (договор) и представя заверено копие. Договорът/Споразумението за обединение трябва да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейноститите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В договора/споразумението страните следва: 1. да определят партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; 2. да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на поръчката, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство. Преди сключване на договор за възлагане на обществената поръча, избраният за изпълнител следва да спази изискванията на чл.70 от ППЗОП.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Поставеното изискване е показател за оценка съгласно избрания от възложителя критерии за възлагане на общ. поръчка.Участникът следва да разполага най-малко със следните експерти:1.Архитект - водещ на екипа проектант.
2.Ландшафтен архитект 3. Експерт „ Строителни конструкции“ 4.Експерт по Геодезия 5. Експерт ”Геология” 6.Експерт ”ВиК” 7. Експерт ”Електроинженер” 8 . Експерт ”Пътен инженер”. Дейталното описание на минималните изисквания заложени от възложителя към проектанският екип са изчерпателно разписани в документацията за участие към обществената поръчка. Професионалната компетентност на експертите се посочва в техн. предложение, като всеки един от кандидатите прилага образец № 6- Списък на експертите, които ще са ангажирани при изпълнението на общ. поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

В административната сграда на Клон-териториално поделение Бургас на ДППИ : гр.Бургас, ул. Княз Ал.Батенберг 1, ет.4, заседателна зала

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП.При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.Мерки за доказване на надеждност: Участник, за когото са налице основания по чл. 54 и чл. 55 ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон.За липсата на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 или наличието на обстоятелствата по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, участниците попълват част III, раздел Г от ЕЕДОП.Освен за липсата или наличието на горепосочените обстоятелства, в част III, раздел Г от ЕЕДОП се декларира и информация относно следните обстоятелства, които водят до отстраняване от процедурата:Информация за осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252 и чл. 254а-255а и чл. 256-260 от НК; Нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал.1 или 2, чл. 228, ал.3 от Кодекса на труда; Нарушения по чл. 13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност;Наличие на свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП между участниците/кандидатите в конкретната процедура;Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ;
При наличие на някое от обстоятелствата по чл.107 от ЗОП участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата.
Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с опр-на проф. компетентност за изпълнение на поръчката. Поставеното изискване е показател за оценка съгласно избрания от възложителя критерии за възлагане на обществената поръчка. Възложителят по настоящата процедура е поставил изисквания за изпълнението на обществената поръчка, върху които се основава обективната оценка за: Наличието на професионални умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция (общ и специфичен професионален опит на експерта), изразяващи се в обща продължителност на професионалния опит (общ професионален опит) и брой изпълнени от експерта дейности, сходни с предмета на процедурата (специфичен професионален опит).
* Професионалната компетентност на експертите се посочва в техническото предложение, като всеки един от кандидатите прилага образец № 6- Списък на експертите, които ще са ангажирани при изпълнението на обществената поръчка, като неразделна част от предложението за изпълнение на обществената поръчка.В случай че предложен от участник експерт не притежава професионална компетентност, изразяваща се в общ и/или специфичен професионален опит, съгласно минималните изисквания поставени от възложителя, участникът подлежи на отстраняване на основание чл. 107, т. 1 във връзка с т. 2, буква „а“ от ЗОП. Участниците следва да имат предвид, че при изпълнение на поръчката следва да използват посочените от тях в офертата експерти.Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП, съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва