Деловодна информация
1158Клон ТП Пристанище Варна
13-00-2-5 25/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
25/02/2019 (дд/мм/гггг)
1158-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ДП Пристанищна инфраструктура, Клон ТП Пристанище Варна 130316140
пл.Славейков 1
Варна BG331 9000 България
Мая Казакова +359 52684602
m.kazakova@bgports.bg +359 52655902

Интернет адрес/и

www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/280


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/280
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ЗАКУПУВАНЕ НА МНОГОЛЪЧЕВ ЕХОЛОТ И ПРОГРАМНА АПАРАТУРА, ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА
38292000      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за „доставка чрез покупка” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно закупуване на многолъчев ехолот и програмна апаратура, Пристанище Варна.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38292000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Пристанище Варна

Основна цел на настоящата поръчка:Закупуване на многолъчев ехолот и програмна апаратура.
За изпълнение целите на настоящата поръчка се включват доставки и дейности както следва:
• Инструменти и измервателна апаратура;
• Доставка на компютърна система и свързаният с нея хардуер и системен и приложен софтуер, съобразно техническите изисквания за управление и настройка на системите;
Токозахранване и защити, включващи захранващи UPS устройства и обезопасяване на оборудването от повреда;
• Всички допълнителни части и модули, нужни за инсталирането на работоспособна система, както това се изисква от техническите изисквания;
• Документация и обучение на персонала.
Поръчката включва доставка на напълно функционален преместваем комплекс състоящ се от многолъчев ехолот с прилежащи сензори, оборудване и софтуер за извършване на батиметрични замервания в акваторията на черноморските пристанища.
Въпреки че, самият многолъчев ехолот (МЛЕ) е най-важната част от системата за многолъчево ехолотиране, той не може да работи самостоятелно. За правилното и надеждното му функциониране, към него е необходимо да са свързани „жизнено” необходими елементи, чиито параметри трябва да са адекватни на тези на многолъчевия ехолот, за да бъде постигната точността, плътността и резолюцията на хидрографските промери, заложени като базови в самия многолъчев ехолот. Тези елементи са:
- многолъчев ехолот
- сензор за измерване на скоростта на звука във вода в приантенното пространство
- инерциална навигационна система със сензор за движение
- прибор за измерване на скоростта на звука във водната колона
- преносим компютър
- монитор
- UPS
Предлаганото от участника специализирано оборудване трябва да бъде ново, неупотребявано и нерециклирано. Изделията да не са прототипи и да са в серийно производство мин. 12 месеца преди датата на обявяване на процедурата. Оборудването трябва да притежава декларация за съответствие с приложимите стандарти.
Изпълнителят трябва да гарантира, че всички елементи са интегрирани така, че апаратурата работи надеждно и качествено и събраните данни от всички компоненти са в синхрон, т.е. за всеки излъчен импулс от МЛЕ да се получават и/или изчисляват съответните координати при отчитане на поправките от сензорите за измерване на вертикалните и хоризонтални движения и курса на плавателния съд.
Офертата да дава пълно и комплексно решение в съответствие със заложените параметри в техническата спецификация:доставка на заявеното оборудване и съпътстващите елементи и сензори; монтиране на оборудването на плавателен съд, свързването и въвеждането в експлоатация на апаратурата; тестване и настройка на апаратурата със съответното сертифициране;обучение на необходимия специализиран прерсонал за работа със системите; гаранционна поддръжка.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    40
Гаранционен срок    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
750000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да предоставят копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват производство и/или търговия с хидрографско и/или хидроложко оборудване БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен,издаден от акредитиран сертифициращ орган.
Участниците, когато не са производители на хидрографско оборудване, трябва да са официален представител на производителя/ите на територията на РБългария или изрично оторизирани за участие в настоящата процедурата с правото да продават, извършват монтаж, гаранционна и извънгаранционна поддръжка.
Когато участникът е обединение минималното изискване на Възложителя трябва да бъде изпълнено общо от участниците в обединението.
Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица.В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат минимален общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години: в размер на 1 000 000 лв., изчислен на база годишните обороти.
Съгласно чл.62, ал. 1, т. 4 от ЗОП, съответствието се доказва със справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Данните за общ оборот включват последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Легална дефиниция съгласно Допълнителни разпоредби, §2., т. 66 от ЗОП: „Годишен общ оборот” е сумата от нетните приходи от продажби.
Посочените документи за доказване съответствието с критериите за подбор се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


Участниците трябва да имат минимален общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години: в размер на 1 000 000 лв., изчислен на база годишните обороти.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да имат успешно изпълнен договор за доставка и пускане в експлоатация на комплект хидрографска апаратура през последните 3 (три) години, считано до датата, на която изтича срока за подаване на офертите. Минимално изискване – участниците да имат през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата изпълнен минимум един договор идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, съответствието се доказва със списък на доставките или услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с извършената доставка или услуга. Списъкът на доставките, осъществени през последните три години от датата на подаване на офертата се изготвя в свободна таблична форма.
Под „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
„Сходни с предмета на поръчката“ са договорите за доставка на напълно функционален преместваем комплекс състоящ се от многолъчев ехолот с прилежащи сензори, оборудване и софтуер за извършване на батиметрични замервания.
1. За доказване на това изискване се представят:
Справка -попълнена в ЕЕДОП
2. За доказване на това изискване преди подписване на договор се представят:
• Удостоверения за доставка и внедряване на оборудване (които съдържат стойността, датата, на която е приключил договора, мястото, вида на оборудването; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или
• Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените доставки на оборудване.
8.2. Участниците трябва да имат минимален общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години: в размер на 1 000 000 лв., изчислен на база годишните обороти.
Съгласно чл.62, ал. 1, т. 4 от ЗОП, съответствието се доказва със справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Данните за общ оборот включват последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникъте учреден или е започнал дейността си.Легална дефиниция съгласно Допълнителни разпоредби, §2., т. 66 от ЗОП: „Годишен общ оборот” е сумата от нетните приходи от продажби.
Посочените документи за доказване съответствието с критериите за подбор се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните лица:
- експерт „хидротехническа апаратура”:
Квалификация - магистър инженер в областта на хидрографията и/или геодезията.
Специфичен професионален опит - минимум 2 години опит в работа с ехолоти и GPS навигационна или комуникационна техника.
- експерт „монтаж и калибриране”:
Квалификация - инженер.
Специфичен професионален опит - минимум 2 години опит в монтаж и експлоатация на хидротехническа апаратура.
За доказване на това изискване се представят:
• Справка -попълнена в ЕЕДОП за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката;
Забележка: Оттеглянето, замяната и привличането на експерти, различни от изброените в списъка, представен в офертата на участника е допустимо само с писмено съгласие на Възложителя. В случай на замяна на експерти, участникът трябва да предложи лица с равностойни опит и умения или по-добри специалисти в сравнение със заменените.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за обезпечаване изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. При подписване на договора, Изпълнителят представя гаранция за размера на авансовото плащане. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: а/ парична сума; б/ банкова гаранция; в/ застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и за гаранционния срок. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.
III.1.7)
Възложителят заплаща дължимото възнаграждение на изпълнителя по банков път, както следва:
1.Междинно плащане в размер на 85% ( осемдесет и пет процента ) от общата стойност на договора в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол по чл. 11, ал. 1 срещу представяне на оригинална данъчна фактура, издадена от изпълнителя.
2.Окончателно плащане в размер на 15% ( петнадесет процента ) от общата стойност на договора в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол по чл. 11, ал. 2 срещу представяне на оригинална данъчна фактура, издадена от изпълнителя.
3. В случаите, когато е начислена неустойка, Възложителя заплаща дължимото възнаграждение след получаване на внесената от Изпълнителя неустойка по банковата сметка на Възложителя, ако гаранцията за изпълнение не е достатъчна за събиране на дължимата неустойка.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението ?. Когато Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице се представя учредителния акт, споразумение и/или друг приложим документ /представя се заверено копие/, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението, 3. уговаряне на солидарна отговорност между участниците в обединението, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство и 4. уговаряне срокът на обединението да е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена и за гаранционния срок. Да не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

пл. Славейков 1 - административна сграда на Клон ТП Пристанище Варна

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участнците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва