Деловодна информация
01158
05-05-8#2 24/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение /ТП/- Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/ 130316140
ул. Княз Ал. Батенберг № 1
Бургас BG341 8000 България
Димитър Николов +359 056876880
office.bourgas@bgports.bg +359 056876881

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/306
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Събаряне на "Рейдова кула", част от Магазия 6 на терминал "Бургас Изток - 1"
45110000      
Строителство

Предметът на поръчката е разрушаването на "Рейдова кула", която е част от Магазия 6, намираща се на терминал "Бургас Изток-1", Пристанище Бургас.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Пристанище Бургас - Изток 1

Предметът на поръчката е разрушаването на "Рейдова кула", която е част от Магазия 6, намираща се на терминал "Бургас Изток-1", Пристанище Бургас.
Характеристика на кулата: Бруто площ (РЗП) 650,00 м2; Застроена площ(ЗП) 165,00 м2; Височина на кулата до кота корниз Н=30,20 м (от кота терен); Етажност: 5 етажа над съществуващата триетажна магазия.
Рейдовата кула представлява пристройка и надстройка на съществуваща магазия. Покрива на магазията се подравнява с обратни греди и монолитна плоча от стоманобетон, които подсилват конструкцията й. На това ниво са монтирани и стоманените греди Г1 (2 бр. „U” № 24, съединени с планки) и Г2 (2 бр. „U” № 16, съединени с планки). Извън магазията на втори и трети етаж над козирката над рампата е изпълнена фахверкова стоманена конструкция, на която стъпва конзолно излизащата част на ниво +18,20 на сградата на рейдовия пост.
Изпълнителят трябва да:
- Изготви План за Безопасност и Здраве, съгласно Наредба № 2 за минималните изисквания на ЗБУТ
- План за Управление на Строителните Отпадъци, съгласно Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклираните материали;
- Изготвяне на проект за етапите на събаряне, изготвен от лицензиран конструктор;
За изпълнение по събарянето на Рейдова кула е необходимо да бъдат извършени следните видове СМР:
- Демонтаж на ВиК и Ел инсталации;
- Демонтаж на дограма и прозорци;
- Демонтаж на антенен носач и анкерна скара;
За всички нива на сградата от кота +32,70 до кота +18,20, следва да се изпълни:
- Къртене на плоча;
- Демонтаж на покривни и стенни панели;
- Просичане на греди и колони;
- Демонтаж на колони и греди;
- Демонтаж и рязане на стълбищни стоманени елементи;
- Демонтаж и рязане на стоманени елементи от фахверка по оси 1, 3 и Ж (само при кота +18,20).
На кота +15,20, следва да се изпълни:
- Демонтаж на стоманени елементи от фахверка по оси 1, 3 и Ж до нивото на козирката над рампата на магазията;
- Просичане на греди и колони;
- Да се предвидят репарации по хидроизолацията на покрива на магазия 6.
Всички отпадъци по различните нива на сградата е необходимо да се свалят с кран, да се натоварят и да се извозят до депо, включително такса депо.
Поради характера на сградата, нейното положение и наличието на друга сграда, която трябва да се пази, начинът на разрушаване е една сложна и трудна задача. На първо място трябва да се каже, че при разрушаването няма да се използват тежки машини за разрушаване с изключение на кран и камиони самосвали – четириосни и триосни за товарене на отпадъците.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
270000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да е за първа група, първа категория строежи, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. Участниците следва да притежават регистрационен документ за изпълнение на дейностите по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл. 35, ал. 3 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или съответно еквивалентен документ.
За доказване изискванията по т.1 и т.2, участниците попълват данните от регистрационните документи (№ на документ, валидност, обхват, код и др.) в ЧАСТ ІV, раздел А, Критерии за подбор в ЕЕДОП.
Преди сключването на договора, в съответствие с чл.112, ал.1 от ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя Заверено копие на регистрационен документ за изпълнение на дейностите по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл. 35, ал. 3 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) по реда на глава пета, раздел II от ЗУО или съответно еквивалентен документ.
Преди сключването на договора, в съответствие с чл.112, ал.1 от ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя актуално Удостоверение от Камарата на строителите в България за строежи първа група, първа категория с валиден талон и/или еквивалентни документи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” за дейност строителство с покритие, съответстващо на изискванията в чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството първа категория строежи. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ ІV, раздел Б, като посочват уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа (застрахователната премия, категорията на обектите, номер)!
Преди сключването на договора, в съответствие с чл.112, ал.1 от ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя валидна застрахователна полица „Професионална отговорност” за дейност строителство с покритие, съответстващо на изискванията в чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството първа категория строеж.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” за дейност строителство с покритие, съответстващо на изискванията в чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството първа категория строежи.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение на дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. * Под предмет и обем сходен и/или идентичен с този на настоящата поръчка да се разбира събаряне и разчистване на сгради с минимална височина 15м.
Участникът попълва раздел В: Технически и проф. способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, като посочва данни на възложителя, наименование на обекта, стойност, дата на която е приключило изпълнението, мястото, вида на сградата и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
• Мобилен кран с тонаж минимум 80т. и дължина на стрелата минимум 50м.;
• Разрушителен багер с височина минимум 25м.;
• Челен товарач;
• Товарен автомобил – самосвал – 2 броя;
• Бренери за газо-кислордно рязане;
Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав със следната професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
3.1. Проектант с пълна правоспособност за изготвяне на План за управление на отпадъците;
3.2. Проектант с пълна правоспособност за изготвяне на План за безопасност и здраве;
3.3. Проектант с пълна правоспособност за изготвяне на Конструктивен проект за етапите на събаряне
3.4. Технически ръководител
– Квалификация: строителен инженер с образование по специалност "ПГС/ССС" или еквивалентна (в случай, че образованието е придобито в друга държава)
- Професионален опит – минимум 5 г. стаж по специалността
3.5. Експерт - контрол на качеството
– Професионален опит – минимум 1 г. стаж като отговорник по контрола на качеството,
– Да притежава валидно Удостоверение и/или Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството в строителството или еквивалент.
3.6. Координатор по безопасност и здраве
– Професионален опит – минимум 1 г. стаж като координатор по безопасност и здраве.
– Да притежава валидно Удостоверение и/или Сертификат за завършен курс за длъжностно лице за безопасност и здраве или еквивалент. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел В. При деклариране на посоченото изискване участниците следва да представят следната информация: а) по отношение на образованието се посочва номер на диплома, дата на издаване, сериен номер и учебно заведение, придобитата специалност и образователно - квалификационна степен;
б) по отношение на общия опит се посочва: наименование на работодателя/ възложителя (в случай на друго правоотношение, извън трудово), лице за контакт с телефон, електронна поща и длъжност, период на заетост с посочване на конкретни дати, заемана длъжност/позиция и осн. функции
4. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда.
- БДС EN ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството за дейностите или еквивалент, с обхват сходен с предмета на поръчката.
- БДС EN ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалент, с обхват с обхват сходен с предмета на поръчката. * Под обхват сходен и/или идентичен с този на настоящата поръчка да се разбира събаряне и разчистване на сгради. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел Г, като посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа (обхват на сертификацията, валидност, номер).


1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение на дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
* Под предмет и обем сходен и/или идентичен с този на настоящата поръчка да се разбира събаряне и разчистване на сгради с РЗП поне 5000 кв.м.
2. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
• Мобилен кран с тонаж минимум 80т. и дължина на стрелата минимум 50м.;
• Разрушителен багер с височина минимум 25м.;
• Челен товарач;
• Товарен автомобил – самосвал – 2 броя;
• Бренери за газо-кислордно рязане;
Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав със следната професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
3.1. Проектант с пълна правоспособност за изготвяне на План за управление на отпадъците;
3.2. Проектант с пълна правоспособност за изготвяне на План за безопасност и здраве;
3.3. Проектант с пълна правоспособност за изготвяне на Конструктивен проект за етапите на събаряне
3.4. Технически ръководител
– Квалификация: строителен инженер с образование по специалност "ПГС/ССС" или еквивалентна (в случай, че образованието е придобито в друга държава)
- Професионален опит – минимум 5 г. стаж по специалността
3.5. Експерт - контрол на качеството
– Професионален опит – минимум 1 г. стаж като отговорник по контрола на качеството,
– Да притежава валидно Удостоверение и/или Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството в строителството или еквивалент.
3.6. Координатор по безопасност и здраве
– Професионален опит – минимум 1 г. стаж като координатор по безопасност и здраве.
– Да притежава валидно Удостоверение и/или Сертификат за завършен курс за длъжностно лице за безопасност и здраве или еквивалент.
4. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда.
- БДС EN ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството за дейностите или еквивалент, с обхват сходен с предмета на поръчката.
- БДС EN ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалент, с обхват с обхват сходен с предмета на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет процента) от стойността му без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума, която следва да бъде преведена по следната сметка:
IBAN : BG06 CECB 9790 1043 0564 01
BIC: CECBBGSF
Банка : ЦКБ АД - Клон БУРГАС
ДП „Пристанищна инфраструктура”
Клон-териториално поделение Бургас
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
1. Междинни плащания в размер до 90 % (деветдесет процента) от общата стойност на договора - след изпълнение на съответстващия по остойностената количествена сметка обем работи, въз основа на съставен и подписан двустранен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ;
2. Окончателно плащане в размер на остатька от договорената стойност, след приспадане на платените суми – на база окончателен приемо-предавателен протокол за окончателно приключване на строително-монтажните дейности от договора.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката.
При участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението;дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

08/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

В административната сграда на Клон-териториално поделение Бургас на ДППИ : гр.Бургас, ул. Княз Ал.Батенберг 1, ет.4, заседателна зала

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник,за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП.
2. Специфични национални основания за отстраняване
2.1. Информация за осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252 и чл. 254а-255а и чл. 256-260 от НК;
2.2. Нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал.1 или 2, чл. 228, ал.3 от Кодекса на труда;
2.3. Нарушения по чл. 13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност;
2.4.Наличие на свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП между участниците в конкретната процедура;
2.5. Нямат право да участват в процедурата дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и лицата, контролирани от такива дружества по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС). Обстоятелството представлява специфично национално основание за изключване.
2.6. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество*
3.От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, за когото се установи наличие на едно или повече от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.Обстоятелството по чл. 107, т. 4 от ЗОП представлява специфично национално основание за изключване.
4. От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, който при поискване от страна на възложителя, не потвърди и не удължи срокът на валидност на офертата си, когато този срок е изтекъл преди издаването на окончателно решение по процедурата.
5. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП.
Продължава от Раздел ІІІ.1 : Доказване на техническите и професионалните способности
1. Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави заверени копия или оригинали на валидни сертификати за ISO 9001:2015, ISO 14001:2004 или еквиваленти.
Сертификатите трябва да е издадени от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба по акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област или отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
3. Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/ или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Участниците следва да приложат към ЕЕДОП декларация Образец № 3 за поети задължения по чл. 65, ал.3 от ЗОП. Всяко от третите лица следва да представи отделен ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП, съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва