Деловодна информация
1158ДП Пристанищна инфраструктура
05-11-20 23/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
1158-2019-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69
София BG411 1574 България
Симеон Бельовски - ръководител отдел ТЕП, СпД РКТ - Черно море +359 28079999/+359 52685949
office@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

http://bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/312


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/312
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Актуализация на система за планиране на маневрите в пристанищата"
48613000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва актуализация на системата за планиране на маневрите (MOVER) в българските морски пристанища с включване на нови функционалности и промени в дизайна на потребителския интерфейс на системата, както и осигуряването на безаварийна и ефективна работа на системата.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48613000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG341

Местата за изпълнение са:
гр. Варна, Аспарухов парк, Брегови център Варна;
гр. Бургас, Морска гара, Брегови център Бургас

В предмета на обществената поръчка са включени за изпълнение следните дейности:
1. Изготвяне на системен проект.
2. Актуализция и внедряване на Софтуерния продукт в системата на Възложителя.
3. Тестване на системата.
4. Обучение на персонала на Възложителя за работа с актуализирания Софтуерен продукт.
5. Гаранционна поддръжка на Софтуерния продукт.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение”    40 %
„Срок за гаранционна поддръжка”    10 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е не повече от 8 (осем) месеца от датата на сключване на договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изисквания за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Под сфера, попадаща в обхвата на поръчката следва да се разбира:
• разработване на функционални и нефункционални характеристики, логическа и физическа архитектура на информационни системи;
• софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване интеграция и поддръжка и администриране на информационни системи;
• гаранционна и следгаранционна поддръжка на разработените АИС;
• администриране на разработени информационни системи;
• системна поддръжка и администриране на базов софтуер.


Участникът в процедурата трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 140 000 (сто и четиридесет хиляди) лева без ДДС, за последните три приключили финансови години или за по-кратък период, в зависимост от датата, на която участника е създаден или е започнал дейността си. При сключване на договор, за доказване на поставеното изискване, участникът избран за изпълнител трябва да представи справка за общия оборот, включително оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти сумарно от последните три приключили финансови години или за по-кратък период, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да разполага с внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентни мерки.
2. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка. Под дейност с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира:
• разработване на функционални и нефункционални характеристики, логическа и физическа архитектура на информационни системи;
• софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване интеграция и поддръжка и администриране на информационни системи;
• гаранционна и следгаранционна поддръжка на разработените АИС;
• администриране на разработени информационни системи;
• системна поддръжка и администриране на базов софтуер.
3. Участникът следва да разполага с екип от експерти с професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
А) Ръководител на екип – 1 (един) брой;
Б) Софтуерен архитект – 1 (един) експерт;
В) Програмист – 1 (едии) експерт.


1. Участникът трябва да разполага с внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентни мерки. При сключване на договор, за доказване на поставеното изискване, участникът избран за изпълнител, трябва да представи заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентни мерки.
2. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил поне две дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка. При сключване на договор, за доказване на поставеното изискване, участникът избран за изпълнител, трябва да представи списък на изпълнените дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
3. Екипът от експерти с професионална компетентност за изпълнение на поръчката трябва да отговаря на следните минимални изисквания:
А) Ръководител на екип: Образование и квалификация: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър” в област „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените; Минимум 3 години общ професионален опит в областта на информационните технологии, от които минимум 2 години специфичен опит в управлението на дейности за разработване, внедряване и поддръжка на уеб базирани информационни системи; Да е участвал в поне един успешно завършен проект за разработка и внедряване на информационна система за планиране на маневрите в пристанищата; Да притежава валиден професионален сертификат, издаден от сертифициран център за обучение, за прилагане на методология за управление на проекти PMBOK или Prince 2, като PMP - Project Management Professional или PMI (Project Management Institute) Agile, Prince 2 Practitioner или еквивалентни; Да притежава валиден сертификат, издаден от сертифициран център за обучение, за прилагане на методология за управление на услуги.
Б) Софтуерен архитект: Образование и квалификация: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър” в област „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените; Минимум 3 години общ професионален опит в областта на информационните технологии, от които минимум 2 години опит, свързан с проектирането на софтуерни архитектури; Да притежава валидни сертификати за завършено обучение по използваната база данни – Microsoft SQL сървър и използваната технология за програмиране – Java; Участие като софтуерен архитект в минимум един успешно завършен проект за разработване, внедряване и поддръжка на уеб базирани информационни системи.
В) Програмист: Образование и квалификация: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или по-висока в област „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените; Минимум 3 години опит в областта на информационните технологии, свързан с разработването на приложен софтуер за уеб базирани информационни системи; Да притежава валиден сертификат за завършено обучение по използваната технология за програмиране – Java; Участие като програмист в минимум един успешно завършен проект за разработване, внедряване и поддръжка на уеб базирани информационни системи. За доказване на поставеното изискване, участникът избран за изпълнител трябва да представи списък на екипа от експерти, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от неговата стойност без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Изпълнителят избира сам формата на гаранцияте, като е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и за срока на гаранционна поддръжка.
Подробно изискванията към гаранциите, сроковете и условията за усвояването и освобождаването им са уредени в указанията за подготовка на офертите и в проекта на договор - съответно части I и IV от документацията за поръчката.
III.1.7)
Заплащането на цената се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от приемане на изпълнението на дейностите по т. 1 – 4 от Договора - част IV от документацията за поръчката. Плащането се извършва след представяне на Приемо-предавателен протокол и протокол за обучението на служителите, и фактура, издадена от Изпълнителя и подписана от Възложителя или упълномощено от него лице, съдържаща всички законови реквизити.
Сроковете, условията и небоходимите документи за плащанията са описани подробно в проекта на договор - част IV и в указанията за подготовка на офертите - част I от документацията за поръчката.
III.1.8)
Няма изискване обединенията да имат правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението за участие се представя заверено копие на документ за създаване на обединението. В документът за създаване на обединение следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание договора задължително трябва да съдържа следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. Правата и задълженията на участниците в обединението;
2. Разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. Дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Когато участникът е обединение, следва да бъде определен и посочен партньор, който да представлява обединението за целите на настоящата поръчка.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията към изпълнението са подробнo описани в Техническата спецификация - част II от документацията за поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

14/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/09/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

Заседателна зала в Главното управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник:
- за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, т.1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП;
- за когото важат забраните по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон;
- за когото са налице забранителните основания по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
- който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията;
- който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към ЗОП;
- който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
- участници, които са свързани лица;
- подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок;
- предложил цена за изпълнение, надвишаваща общата максимална прогнозната стойност на поръчката или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
- който е предложил по-дълъг срок за изпълнение или предложения срок не е цяло число, или е посочен в друга единица, различна от посочените;
- който след покана от Възложителя и в определения срок не удължи срока на валидност на офертата си.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва