Деловодна информация
01158ГУ на ДП "Пристанищна инфраструктура"
05-11-21 28/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69, ет. 4
София BG411 1574 България
Венцислав Кръстев - и. д. директор на дирекция Стратегическо развитие, пристанищни услуги и екология +359 28079999/ +359 28079949
office@bgports.bg +359 28079966

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/313


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/313
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Комплексно обслужване и поддръжка на мониторингово оборудване разположено на територията на пристанищата за обществен транспорт с национално значение Бургас и Варна“ по две обособени позиции
50324100      
Услуги

Предмет на обособена позиция № 1: „Мониторингово оборудване в района на пристанище Бургас" е осигуряване на нормална експлоатация и оптимална работа, поддръжка и комплексно сервизно обслужване на автоматичната мониторингова система за информационно обслужване и натрупване на база от данни за оценка на екологично състояние на основни физико-химични параметри на околната среда в района на пристанище Бургас, изградена по Проект Екопорт 8.
Предмет на обособена позиция № 2: „Мониторингово оборудване в района на пристанище Варна” е осигуряване на нормална експлоатация и оптимална работа, поддръжка и комплексно сервизно обслужване на мониторингово оборудване, в района на пристанище Варна (МОРПВ). Оборудването се използва за информационно обслужване и натрупване на база от данни за оценка на екологично състояние на основни физико-химични параметри на околната среда в района на пристанището. Мониторингавата система е изградена по Проект „Мониторинг и информационна система за Черно море“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Мониторингово оборудване в района на пристанище Бургас” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Района на пристанище за обществен транспорт с национално значение Бургас, Област Бургас, и по-специално местата на инсталиране на 4-те точки за мониторинг.

В обхвата на поръчката са включени дейности по осигуряване на нормална експлоатация и оптимална работа, поддръжка и комплексно сервизно обслужване на автоматичната мониторингова система за информационно обслужване и натрупване на база от данни за оценка на екологично състояние на основни физико-химични параметри на околната среда в района на пристанище Бургас, изградена по Проект Екопорт 8. Предвидено е изпълнението да се извърши на два етапа, както следва: Етап 1 - извършване на монтаж на съоръженията по автоматичната мониторингова система (АМС), поръчка и доставка на необходимите материали и консумативи и осигуряване на нормална експлоатация и оптимална работа на системата; Етап 2 - извършване на дейностите по поддръжка и обслужване на автоматичната мониторингова система (АМС). Обем на поръчката: поддръжка и комплексно обслужване на четири броя мониторингови точки (Т1, Т2,Т3,Т4), като три от точките са за измерване на параметри на морската вода, а четвъртата точка измерва параметри на въздуха. Поддръжката и профилактиката на Т1, Т3 и Т4 включват проверка на химичните вещества и реагенти, почистване на сондите, почистване на филтрите, калибриране на сензори и осигуряване на необходимите разтвори за тях. Поддръжката и профилактиката на Т2 включва проверка и калибириране на метеорологичните сензори. Проверка на функционирането на хардуерното и софтуерно обезпечаване на четирите точки. Всички дейности в обхвата на поръчката са посочени в Техническата спецификация за тази обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
54480      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Мониторингово оборудване в района на пристанище Варна” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Района на пристанище за обществен транспорт с национално значение Варна, Област Варна, и по-специално местата на инсталираното оборудване.

В обхвата на поръчката са включени дейности по осигуряване на нормална експлоатация и оптимална работа, поддръжка и комплексно сервизно обслужване на мониторингово оборудване, в района на пристанище Варна (МОРПВ). Оборудването се използва за информационно обслужване и натрупване на база от данни за оценка на екологично състояние на основни физико-химични параметри на околната среда в района на пристанището. Мониторингавата система е изградена по Проект „Мониторинг и информационна система за Черно море“. Предвидено е изпълнението да се извърши на два етапа, както следва: Етап 1 - подмяна на компоненти по МОРПВ, поръчка и доставка на необходимите материали и консумативи и осигуряване на нормална експлоатация и оптимална работа на системата; Етап 2 - извършване на дейностите по поддръжка и обслужване на МОРПВ. Обем на поръчката: поддръжка и комплексно обслужване на два броя станции (Т1 и Т2), като Т1 е станция вода и Т2 е станция въздух. Поддръжката на Т1 включва демонтаж, пълна профилактика с изваждане на станцията на сух док, диагностика, монтаж на механичната част, почистване. Профилактика включваща почистване на място (подводно почистване на подводната част). Калибриране на сензори и осигуряване на необходимите разтвори за тях. Почистване на метеорологична станция (Т2) и сензор за прах. Всички дейности в обхвата на поръчката са посочени в Техническата спецификация за тази обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22270      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма поставено изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма поставено изискване.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Определените от възложителя изисквания към техническите и професионалните способности на участниците са еднакви за двете обособени позиции № 1 и № 2:
1. Участниците да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката по съответната обособена позиция. За доказване на посоченото изискване участниците попълват поле „За поръчки за услуги: извършени услуги за конкретния вид“ в раздел „В”, Част IV Критерии за подбор на ЕЕДОП с посочване на стойностите, датите и получателите. Преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги, в съответствие със заявеното в ЕЕДОП. 2. Участниците трябва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. За доказване на посоченото изискване участниците попълват поле „Образователна и професионална квалификация“ в раздел „В”, Част IV „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП представят, като следва да бъдат посочени имената на експертите и необходимите данни, доказващи професионалната компетентност съобразно поставеното от възложителя минимално изискване. Преди сключването на договора участникът, избран за изпълнител, представя списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата в съответствие със заявеното в ЕЕДОП. 3. Участниците следва да прилагат система за опазване на околната среда. За доказване на посоченото изискване участниците попълват Част IV Критерии за подбор, раздел „Г” в ЕЕДОП като посочват №, издател, обхват и срок на валидност на притежавания от тях сертификат или еквивалентни документи. Преди сключването на договора участникът, избран за изпълнител, представя валиден сертификат ЕN ISO 14001:2015 или еквивалентен, издаден от акредитирани лица с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентните документи.


1. Участниците да са изпълнили дейности (поне 1 услуга) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката по съответната обособена позиция, най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Под „дейности с предмет и обем сходни с тези на поръчката” се има предвид: разработване на автоматични мониторингови системи и/или оборудване, хардуер и софтуер за получаване, натрупване и обработване на данни за състоянието на околната среда и/или за управление и контрол на автоматични мониторингови системи. 2. В предложения персонал за изпълнение на поръчката да е включено поне едно техническо лице с висше образование по някои от специалностите Софтуерно инженерство и/или Телекомуникации и/или Операционни системи и/или Електроника, или еквивалентни, което да има опит в разработването или в дейности по комплексно сервизно обслужване на специализирани софтуери за управление и мониторинг на автоматични мониторингови системи. 3. Участниците следва да прилагат система за опазване на околната среда съгласно изискванията на стандарт ЕN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентни мерки. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилагат.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата стойност без ДДС, представена в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и до изтичане на 30 дни след това. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
III.1.7)
Възложителят ще заплаща на уговорената цена за съответната обособена позиция, както следва:
1. стойността за изпълнение на Етап 1 – в срок до 10 (десет) дни, считано от приемане на Услугите по Етап 1;
2. стойността за изпълнение на Етап 2 - чрез периодични плащания въз основа на представени от изпълнителя месечни отчети – в срок до 10 (десет) дни, считано от приемане изпълнението на Услугите за съответния период.
Всички плащания се извършват в български лева, по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка и въз основа на документите, предвидени в проекта на договор за съответната обособена позиция.
Когато част от поръчката, която се изпълнява от подизпълнител, може да бъде предадена като отделен обект на Изпълнителя или на Възложителя, заплащането на тази част се извършва директно от възложителя на подизпълнителя при спазване на правилата на чл. 66, ал. 4-7 от ЗОП.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Когато участник е обединение, което не е персонифицирано, участниците представят документ за създаване на обединението (заверено копие). Документът трябва да съдържа следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейноститите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В договора/споразумението страните следва: 1. да определят партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; 2. да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на поръчката, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/09/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

заседателна зала в Главното управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява представителната си власт с изрично пълномощно, което се представя на комисията преди отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1 ЗОП е основание за отстраняване. Отстранява се участник, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е предложил подизпълнител, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е свързан с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Участник - обединение, което не е юридическо лице, но в което участват лица, регистрирани или свързани с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, също ще бъде отстранен от участие. Отстранява се участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Освен при наличието на горните основания, възложителят отстранява:
1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката / обособената позиция;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към ЗОП;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 ЗОП;
4. участници, които са свързани лица;
5. участник, чието ценово предложение надвишава определената максимална прогнозна стойност по съответната обособена позиция;
6. участник, който не е поставил ценовото си предложение в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри” или, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).
7. участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението на възложителя за откриване на процедурата може да бъде подавана от всяко заинтересовано лице в срока по чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва