Деловодна информация
01158ГУ на ДП "Пристанищна инфраструктура"
05-11-23 29/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69, ет. 4
София BG411 1574 България
Боян Рашков – Ръководител отдел ТЕП на РИС, СПД РКТ – р. Дунав +359 28079999 / +359 82298462
office@bgports.bg +359 28079966 / +359 82298461

Интернет адрес/и

www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/316


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/316
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Софтуер БУЛРИС, фаза 1 (ERI, NTS,NRDMS,VTT)” по две обособени позиции
48000000      
Услуги

В рамките на настоящата процедура се възлага само Обособена позиция № 2 „Надграждане на система VTT”. Основните дейности включени в обхвата на поръчката са: разработка, доставка и внедряване на софтуерът за визуализация на корабния трафик (VTT) в системите, посочени от Възложителя; проверка на функционалността на софтуера за визуализация на корабния трафик (VTT); пълно изпълнение на тестовите сценарии, част от техническата спецификация на Възложителя; прехвърляне на правата на интелектуална собственост върху софтуера за визуализация на корабния трафик (VTT); гаранционна поддръжка на Софтуера за визуализация на корабния трафик (VTT), в рамките на не по-малко от 24 месеца, считано от датата на приемането им с приемо-предавателния протокол. Подробна информация за конкретните дейности по настоящата поръчка са изложени в ЧАСТ III. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Надграждане на системи ERI, NtS и NRDMS” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Обхватът на Обособена позиция № 1 включва изпълнението на следните дейности:
- Дейност 1 – Изменение на известия до корабните водачи - NtS;
- Дейност 2 – Електронни доклади - ERI;
- Дейност 3 – Национална система за референтни данни - NRDMS;
- Дейност 4 – Гаранционна поддръжка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № 2015-EU-TM-0036-W, „RIS enabled COrridor Management EXecution“ (RIS COMEX).

На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП Обособена позиция № 1 „Надграждане на системи ERI, NtS и NRDMS” е възложена по реда, предвиден за индивидуалната й стойност (20 000 лв. без ДДС) чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП, с оглед на което за тази позиция не може да бъде подавана оферта.

II.2) Описание 1

„Надграждане на система VTT” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. Русе 7000, ул. „Пристанищна“ № 20А, СПД „Ръководство на корабния трафик – река Дунав“.

Софтуерът за визуализация на корабния трафик (VTT) е неразделна част от АИС подсистемата на БУЛРИС, представляваща мрежа от 8 базови станции, разположени на обекти Силистра, Тутракан, Русе, Свищов, Сомовит, Оряхово, Лом и Флорентин. Данните нужни за функционирането на системата ще се получават като RAW AIS поток от експорт сървър БУЛРИС. Системата съответства на стандарта Inland AIS и препоръка ITU-R 1371-3. Основните дейности включени в обхвата на поръчката са: разработка, доставка и внедряване на софтуерът за визуализация на корабния трафик (VTT) в системите, посочени от Възложителя; проверка на функционалността на софтуера за визуализация на корабния трафик (VTT); пълно изпълнение на тестовите сценарии, част от техническата спецификация на Възложителя; прехвърляне на правата на интелектуална собственост върху софтуера за визуализация на корабния трафик (VTT); гаранционна поддръжка на Софтуера за визуализация на корабния трафик (VTT), в рамките на не по-малко от 24 месеца, считано от датата на приемането им с приемо-предавателния протокол. Подробна информация за конкретните дейности по настоящата поръчка са изложени в ЧАСТ III. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение, включващо оценка на: Предложение за изпълнение - макс. 80 т.; Предложен срок за гаранционна поддръжка - макс. 10 т.; Време за отстраняване на грешки/недостатъци - макс. 10 т.    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
280000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
9

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. За доказване на посоченото изискване при подаване на офертата участниците попълват поле „За поръчки за услуги: извършени услуги за конкретния вид“ в раздел „В”, Част IV Критерии за подбор на ЕЕДОП с посочване на стойностите, датите и получателите, вида и обема на услугата. Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, съгласно посоченото в списъка в ЕЕДОП, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. 2. Участникът трябва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. За доказване на посоченото изискване при подаване на офертата участниците попълват поле „Образователна и професионална квалификация“ в раздел „В”, Част IV „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП, като следва да бъдат посочени имената на експертите и необходимите данни и информация, доказващи професионалната компетентност на лицата съобразно поставените от възложителя минимални изисквания. Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в съответствие с посоченото в ЕЕДОП, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. 3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството. За доказване на посоченото в изискване, при подаване на офертата, участниците следва да декларират това обстоятелство в част IV „Критерии за подбор, Буква Г от ЕЕДОП, като посочват №, издател, обхват и срок на валидност на притежавания от тях сертификат или еквивалентни документи. Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификацията, отговарящ на изискването.

1. Участникът следва да е изпълнил поне 1 дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под дейност, идентична или сходна с предмета и обема на настоящата поръчка следва да се разбира: изграждане на уеб базирана система, с минимум 100 регистрирани активно работещи потребители. Под „изпълнил” се разбират такива дейности, които са приключили в посочения по-горе период, независимо дали гаранционният срок е изтекъл. 2. Минимални изисквания към персонала и ръководния състав: Ръководител проект (1 бр.): висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки”, или „Социални, стопански и правни науки”, или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области; мин. 3 г. управленски опит по управление на проекти или на екипи в областта на информационните технологии; участие в поне 1 (един) успешно завършен проект в областта на информационните системи. Програмист (2 бр.): висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки”, с професионално направление „Математика” или „Информатика и компютърни науки”, или „Комуникационна и компютърна техника”, или „Електротехника, електроника и автоматика” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления; мин. 2 г. професионален опит в разработване на софтуерни решения; участие в минимум 1 (един) успешно завършен проект в областта на изграждането на информационни системи.Програмист на база от данни (1 бр.): висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки”, с професионално направление „Математика” или „Информатика и компютърни науки”, или „Комуникационна и компютърна техника”, или „Електротехника, електроника и автоматика” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления; мин. 2 г. професионален опит в проектирането на бази от данни и разработване на софтуерни решения със средствата на бази от данни; участие в минимум 1 (един) успешно завършен проект в областта на изграждането на информационни системи с използване на система за управление на бази данни. Експерт по речни или информационни системи (1 бр.): висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки”, с професионално направление „Математика” или „Информатика и компютърни науки”, или „Комуникационна и компютърна техника”, или „Електротехника, електроника и автоматика” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления; мин. 2 г. професионален опит в проектиране и реализация на проекти свързани с информационни системи за управление на корабния трафик; участие в минимум 1 (един) успешно завършен проект свързан с информационни системи за управление на корабния трафик. 3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден в съответствие с чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не се прилага.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата обща стойност без ДДС, представена в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и до изтичане на 30 дни след това. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора - Част IV от документацията.
III.1.7)
Плащане на 100 % (сто процента) от стойността на договора, което ще се извърши в срок от 15 (петнадесет) дни след доставка и интегриране на Софтуерните продукти и осъществена проверка на функционалността им без забележки, констатирано с подписването на приемо-предавателен протокол. Плащането се извършва в български лева, с платежно нареждане по банкова сметка, посочена от Изпълнителя.
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът за създаване на обединение (представя се заверено копие) да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението(включително задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава на обединението след подаване на офертата, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа за създавене на обединението страните следва: 1. да определят партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; 2. да са уговорили солидарна отговорност за изпълнението на поръчката, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

заседателна зала в Главно управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Получените оферти се отварят на публично заседание от назначена от възложителя комисия, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участник удостоверява представителната си власт с надлежно писмено пълномощно, което се представя на комисията преди отваряне на офертите.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал.1 ЗОП е основание за отстраняване. Отстранява се участник, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е предложил подизпълнител, който е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е свързан с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Участник - обединение, което не е юридическо лице, но в което участват лица, регистрирани или свързани с лица, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, също ще бъде отстранен от участие. Отстранява се участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Други основания за отсраняване: съгласно чл. 107 от ЗОП.
За доказване съответствието си с изискванията към лично състояние и критериите за подбор, участниците попълват съответните раздели на Част III и IV в ЕЕДОП.
Ценово предложение с предложена обща крайна цена за изпълнение на поръчката, надвишаваща максималната прогнозна стойност на поръчката не се допуска до оценка. Участник с такова ценово предложение се отстранява от участие в процедурата. Участник, който не е поставил ценовото си предложение в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри”, ще бъде отстранен от участие в процедурата, без да се разглеждат документите за доказване личното му състояние и съответствието с критериите за подбор, както и техническото му предложение или който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).
Отстраняват се и участници, чиито предложения за срок за гаранционна поддръжка и време за отстраняване на грешки/недостатъци е извън рамките на определените от възложителя минимални и максимални граници.
Условията, на които трябва да отговаря представената гаранция за изпълнение са посочени в документацията.
Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви, разноски или други плащания за периода, през който средствата законно са престояли при него, съответно Изпълнителят не е разполагал с възможност да ги използва.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и с оглед обстоятелството, че възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
Посочените области и професионални направления в изискванията към персонала и ръководния състав са съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г. (доп., ДВ, бр. 94 от 25.11.2005 г.). Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт. За успешно приключил проект се счита дейност или набор от дейности, резултатът от които е надлежно предаден и приет и/или внедрен в срок и без възражения на съответния възложител (поръчващ). Участник може по своя преценка да предвиди допълнителен брой квалифицирани експерти за успешното изпълнение на поръчката и постигане на очакваните резултати, описани в Техническа спецификация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред Комисия за защита на конкуренцията от всяко заинтересовано лице в срока, указан в чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва