Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

05-11-26

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

21.10.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

BG411, Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, ет. 4, За: Емил Димитров - ръководител отдел Информационно обслужване, дирекция Административно-финансово и информационно обслужване, България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 02 8079979, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgports.bg/bg/zop/324.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69900 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Доставка на настолни и преносими компютри за нуждите на ДП „Пристанищна инфраструктура“. В обхвата на поръчката следва да бъдат изпълнени следните дейности: а) Доставка на необходимата техника (с минимално количество и технически характеристики съгласно р. II от Техническата спецификация) на посочените от Възложителя обекти. При сключването на договора Възложителят ще уведоми писмено Изпълнителя за разпределението на конкретния брой настолни и преносими компютри (компютърни конфигурации) по места. б) Осигуряване на безплатно гаранционно обслужване на доставените, монтирани и инсталирани настолни и преносими компютри (компютърни конфигурации) за период не по-кратък от 36 месеца от датата на подписване на окончателен приемо-предавателен протокол за изпълнение на договора. Пълното описание на техническите характеристики и изискванията към доставяното оборудване, предмет на поръчката, са посочени в Техническата спецификация – Приложение № 2 от документацията.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30213000

Описание:

Персонални компютри


Срок за получаване на офертите

05/11/2019 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертите ще бъдат отворени от назначена от Възложителя комисия в Главното управление на ДП „Пристанищна инфраструктура“, на адрес: гр. София - 1574, район „Слатина“, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4, заседателна зала на 06.11.2019 г., 11:00 часа. На публичното заседание комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и обявява ценовите предложения, като при извършването на тези действия могат да присъстват представители на участниците. Представителят на участника удостоверява представителната си власт с изрично пълномощно, което се представя на комисията преди отваряне на офертите. Техническото предложение на всеки от участниците се подписва най-малко от трима членове на комисията и се предлага по един от присъстващите представители на другите участници да го подпише, с което публичната част от заседанието приключва. Възложителят ще удължи срока за получаване на оферти с най-малко три дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти за участие, съответно ще бъде определена нова дата за отваряне на постъпилите оферти.

Дата на изпращане на настоящата информация

21/10/2019  (дд/мм/гггг)