Версия за печат

01158-2018-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

BG411, Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход № 69, За: инж. Наташа Ценева - директор дирекция Инфраструктура, акватория и собственост, България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 02 8079937, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgports.bg/bg/zop/237.

I.4) Основна дейност

Пристанищни дейности



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-10-10 от 25.05.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01158-2018-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Настоящата поръчка е за извършване на ремонт на настилките на складова площадка с площ 51 000 м.кв., разположена в тила на 17 к.м. Пристанищен терминал Варна – Запад, част от пристанище за обществен транспорт с национално значение Варна. Към момента на откриване на процедурата на територията на площадката е изпълнена трошено каменна настилка с дебелина 0.45 м, която е сравнително равна и макар да няма констатирани деформации от опасни физикогеоложки явления и процеси, повърхностното отводняване на терена е изключително затруднено. Предмет на поръчката е изграждане на трайна настилка, която за площ от около 4000 м2 е паважна, а за останалата площ от 47 000 м2 е стоманобетонова. Към предмета на поръчката влиза и отводняването на територията, която ще се изпълни чрез вертикалната планировка и изграждане на отводнителни колектори за поемане на дъждовните води.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 67 от 29.10.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Обединение Варна 2018 ДЗЗД, ул. История славянобългарска № 6, България 1000, София, Тел.: 0883 343100, E-mail: pro_arm@mail.bg, Факс: 0883 343100

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Про арм ЕООД, ул. История славянобългарска № 6, България 1000, София, Тел.: 0883 343100, E-mail: pro_arm@mail.bg, Факс: 0883 343100

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ПМ Електрикал ЕООД, ул. Цар Асен № 44, ет. 4, ап. 8, България 1463, София, Тел.: 02 41112504, E-mail: pm@pmelectrical.bg, Факс: 02 41112504

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

РЕМОНТ НАСТИЛКИ В ТИЛА НА 17 К.М. (С ПРИБЛИЗИТЕЛНА ПЛОЩ 50 000 КВ.М) ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА-ЗАПАД

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

19.11.2018 г. 

Крайна дата

14.10.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
3920595.64 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.10.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
3920592.49 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 8, ал. 1 от Договор № 67/29.10.2018 г., срокът за изпълнение е 90 дни и започва да тече считано от подписване на протокол за предаване на строителната площадка на изпълнителя, какъвто протокол е подписан между страните на 19.11.2018 г. В хода на изпълнение, на основание чл. 8, ал. 4 от Договора са съставяни и подписвани констативни протоколи за спиране срока на изпълнение по причини, указани в чл. 8, ал. 2, за период общо 228 дни. Изпълнението на извършените СМР е прието с окончателен приемо-предавателен протокол, подписан на 30.09.2019 г., въз основа на който на 14.10.2019 г. е извършено окончателното плащане по чл. 6, ал. 1, т. 3 от Договора, съответно на основание чл. 72 от ППЗОП, договорът се счита за изпълнен на 14.10.2019 г. с извършване на последното дължимо плащане. В общата стойност на договора са включени и непредвидени работи в размер на 5% от общата стойност без ДДС на работите, включени в КСС, като изплатената сума на изпълнителя е определена при отчитане на реално усвоената част от непредвидените работи.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

31.10.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангел Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Генерален директор