Деловодна информация
1158ДП Пристанищна инфраструктура
05-11-29 27/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/11/2019 (дд/мм/гггг)
1158-2019-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура 130316140
бул. Шипченски проход № 69
София BG411 1574 България
Петър Петров - главен експерт в отдел Административен, СпД РКТ - Черно море +359 52687978/+359 52685942
pe.petrov@bgports.bg +359 52632832

Интернет адрес/и

http://bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/332


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/332
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на радиолокационни станции за подмяна на износени с изчерпан ресурс радиолокационни станции”
34932000      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 7 (седем) бр. фабрично нови радиолокационни станции и осигуряване на гаранционната им поддръжка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34932000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG341

Обекти: 1.„Балчик 2”-гр.Балчик; 2.„Траката”-гр.Варна; 3.„Пост 2”-гр.Варна; 4.„Белослав 2”-общ. Девня; 5.„Поморие”-гр.Поморие; 6.„Росенец”-общ.Бургас; 7.„Леспорт”-гр.Варна.

Предметът на обществената поръчка включва:
- изготвяне на системен проект;
- доставка на 7 (седем) броя фабрично нови радиолокационни станции от един производител съгласно техническата спецификация;
- демонтаж на съществуващите радарни антени и прилежащо оборудване от следните обекти: Балчик 2, Траката, Пост 2, Белослав 2, Поморие, Росенец (Ойл Порт) и транспорт до склад на Възложителя;
- подготовка на конструкцията на ЖРК за закрепване на новите радарни антени с редуктор, включително изработване на нова адаптираща метална конструкция за монтаж на новите радари, ако е необходимо; монтаж на новите антени с редуктор; обособяване и монтаж на трансивъри;
- настройки, пускане в действие и интегриране на данните от радарните станции в съществуващата система TRANSAS Navi-Harbour; - тестове и приемане на функционалността на новите радарни станции в съществуващата система за управление на корабния трафик;
- обучение на служители на възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    50%
Срок за гаранционна поддръжка    30%
Цена
20%
II.2.6) Прогнозна стойност
4480000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение е по предложение на участниците, но не по-кратък от 12 месеца и не по-дълъг от 24 месеца, считано от датата на подписване на договора за изпълнение на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изисквания към участниците относно притежаване на определена правоспособност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сфера, попадаща в обхвата на поръчката. Под „сфера, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбират доставки или дейности в областта на морските корабни и брегови проекти, свързани с проектиране, инсталиране и пускане в действие на морски системи за управление на трафика или за обзавеждане на брегови или корабни радарни и комуникационни инсталации, проекти, свързани с електронни средства за навигационно наблюдение и управление, или реализация на VTS системи.

Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сфера, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 4500000 (четири милиона и петстотин хиляди) лв. без ДДС, за последните три приключили финансови години или за по-кратък период, в зависимост от датата, на която участника е създаден или е започнал дейността си. При сключване на договор, за доказване на поставеното изискване, участникът избран за изпълнител трябва да представи справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти сумарно от последните три приключили финансови години или за по-кратък период, в зависимост от датата, на която участника е създаден или е започнал дейността си, или годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участника е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил доставка, с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Под „доставка с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира доставка в областта на морските корабни и брегови доставки за обзавеждане на брегови или корабни радарни и комуникационни инсталации, или свързани с електронни средства за навигационно наблюдение и управление, или реализация на VTS системи.
2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти, с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
А) Ръководител проект;
Б) Експерт „Радиолокация и радари”.
3. Участникът трябва да разполага с внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.


1. Участникът следва да е изпълнил поне една доставка, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с екип от експерти, както следва:
А) Ръководител проект:
Образование: Висше образование със степен „магистър” или „бакалавър” по някоя от следните специалности: Морска радиолокация, Радиотехника, Комуникационна техника и технологии, Морски свръзки, Компютърни комуникации или сродни специалности, или „магистър” по специалности, свързани с реализация на технически проекти в областта на електронните морски системи;
Опит: Не по-малко от три години на експертни нива или в ръководство на поне един проект в областта на морските корабни и брегови проекти, свързани с проектиране, инсталиране и пускане в действие на морски системи за управление на трафика, или за обзавеждане на брегови или корабни радарни и комуникационни инсталации, или с ръководство или експертна дейност на проекти, свързани с електронни средства за навигационно наблюдение и управление, или реализация на VTS системи.
Б) Експерт „Радиолокация и радари”:
Образование: Висше образование със степен „магистър” или „бакалавър” по някоя от следните специалности: Морска радиолокация, Морска радионавигация, Радиотехника, Комуникационна техника и технологии, Морски свръзки или „магистър” по специалности, свързани с реализация на технически проекти в областта на електронните морски системи, включващи радари и радионавигационна техника, или системи за управление на морския трафик с електронни средства;
Опит: Не по-малко от три години на експертни нива в областта на морските корабни и брегови проекти, свързани с проектиране, инсталиране и пускане в действие на морски системи за управление на трафика, или за обзавеждане на брегови или корабни радарни и комуникационни инсталации, или с експертна дейност на проекти, свързани с електронни средства за корабно навигационно наблюдение и управление, както и опит в тестване и предаване на реализирани подобни системи, или в предприятия за производство на радари, или опит при работа с корабни и брегови радари, ARPA, ECDIS, AIS, VTS със задължително познаване на основните принципи на кохерентните твърдотелни (транзисторни) радари. Експертът трябва да притежава валидно удостоверение издадено от производителя или негов оторизиран представител, в което да е описан обхвата на компетентност за извършване на монтаж на предложените от участника типове радиолокационни станции.
3. Участникът трябва да разполага с внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентни мерки.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от неговата стойност без ДДС.
Гаранцията се представят в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б) банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Изпълнителят избира сам формата на гаранцията, като е длъжен да поддържа валидността на гаранцията за изпълнение за целия период на договора и за срока на гаранционната поддръжка.
Подробно изискванията към гаранциите, сроковете и условията за усвояването и освобождаването им са уредени в указанията за подготовка на офертите и в проекта на договор.
III.1.7)
1. Авансово плащане - в размер на 30% (тридесет процента) от общата стойността на договора;
2. Междинно плащане – в размер на 50 % (петдесет процента) от общата стойност на договора;
3. Окончателно плащане – в размер на 20 % (двадесет процента) от общата стойност на договора.
Сроковете, условията и небоходимите документи за плащанията са описани подробно в проекта на договор и в указанията за подготовка на офертите.
III.1.8)
Няма изискване обединенията да имат правна форма за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението за участие се представя заверено копие на документ за създаване на обединението. В документът за създаване на обединение следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание договора задължително трябва да съдържа следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. Правата и задълженията на участниците в обединението;
2. Разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. Дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Когато участникът е обединение, следва да бъде определен и посочен партньор, който да представлява обединението за целите на настоящата поръчка.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията към изпълнението на поръччката са подробнo описани в Техническата спецификация - част II от документацията за поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/05/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Заседателна зала в Главното управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4

Офертите ще бъдат отворени на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник:
- за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, т.1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП;
- за когото важат забраните по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон;
- за когото са налице забранителните основания по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
- който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията;
- който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
- който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
- участници, които са свързани лица;
- подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок;
- предложил цена за изпълнение, надвишаваща общата максимална прогнозната стойност на поръчката или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);
- който е предложил по-кратък или по-дълъг срок за изпълнение от заложения в документацията или предложения срок не е цяло число, или е посочен в друга единица, различна от посочените;
- който след покана от Възложителя и в определения срок не удължи срока на валидност на офертата си;
- който не е изпълнил изискванията на Техническата спецификация на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва