Версия за печат

01158-2019-0011

BG-пл. Славейков 1:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130316140

BG331, Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, Клон ТП Пристанище Варна, пл. Славейков 1, За: Добрил Добрев, България 9000, пл. Славейков 1, Тел.: 052 684613, E-mail: dobril.dobrev@bgports.bg, Факс: 052 655902

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://bgports.bg/bg/zop/284.

I.4) Основна дейност

Пристанищни дейности



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 13-00-22-2 от 28.02.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01158-2019-0011
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Ремонтни дейности и тяхната технологична последователност: 1. Направа на нова еластична прелезна настилка на прелез, включва следните видове дейности : Разбиване на асфалтобетонова настилка, демонтаж железен път с разкомплектоване на материалите и сортиране на склад; Изгребване и извозване на стар баласт на депо; Изкоп за земно легло, уплътняване и насипване с инертни материали, трамбоване, заравняване и подсилване на основата; Доставка и полагане на нов баласт; Доставка и полагане на подложни фундаменти за еластичната настилка; Доставка и полагане на оборудвани стоманобетонови траверси, железен път с нивелация и подбиване, уплътняване и превеждане на железния път по ос и ниво; Огазване с подвижен жп състав. Добаластиране. Доставка, полагане и нивелиране на Т-образните бордюри по шаблон. Доставка и полагане на еластична прелезна настилка. 2. Ремонт на коловози. 3. Ремонт на жп стрелки.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 6 от 23.07.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „ИНФРАСТРУКТУРНО СТРОИТЕЛСТВО” АД, бул. „Симеоновско шосе” № 85, буква З, вход Б, офис 7, България 1000, София, Тел.: 00359 28601472, E-mail: infrastructurno.stroitelstvo@gmail.com, Факс: 00359 28601472

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на договора на обществената поръчка е избор на изпълнител за рехабилитация на железопъти коловози и прелези междинен портал и тила на 11 и 12 к.м., Пристанище Варна Изток, 17-2 кейово място, Пристанище Варна Запад.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

82

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1299902.45 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1299858.46 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 6 ал. 1 от Договор №6/23.07.2019г., срокът за изпълнение е 82 календарни дни и започва да тече от подписване двустранен протокол между Възложителя и Изпълнителя за осигуряване на достъп до строителната площадка, а именно 01.08.2019г. С протокол от 20.09.2019г., срока за изпълнение е спрян на основание чл. 6, ал. 2, т.2 от договора за изпълнение на обществена поръчка, поради експоатационна заетост и складирани генерални товари на работната площадка, непозволяващи изпълнението на строително монтажните работи до възникване на благоприятни условия за извършването им. С протокол от 28.10.2019г. изпълнението на СМР е подновено.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.12.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангел Забуртов чрез Димитър Руменов Николов, съгласно Заповед № РД 09-69/ 09.08.2018г.
VII.2)
Длъжност: Директор, Клон ТП Пристанище Варна