Предметът на поръчката включва пълен набор от взаимосвързани дейности за увеличаване надеждността и възстановяване работоспособността на радарните станции, монтирани в периода 2004-07 г.: Балчик 2, Траката, Фичоза, Пост 2, Белослав 2, Поморие, Росенец (Ойл Порт) и обновяване на радиопеленгаторите Калиакра, Емине, Поморие, Горица, връх Китка и РПЦ Кичево.Поръчката е за доставка на резервни части и основен ремонт на радар НР 200М, тип “морски” и доставка и монтаж на 2 бр. радиопеленгатори.Целта е да се извърши основен ремонт на 9 бр. магнетронни радари и обновяване на 2 бр. радиопеленгатори. В обхвата на поръчката влизат: доставка на резервни компоненти, ремонт на съществуващите скенери (антени), демонтаж, монтаж, настройки и пускане в действие, изготвяне на точен график за последователна и максимално бърза подмяна на изискваните приемопредаватели и скенери (антени), доставка и монтаж на 2 фабрично нови радиопеленгатори за подмяна на съществуващите такива на обектите Горица и връх Китка |
II.2) Описание 1
|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 32352100 DA44, FG07
|
II.2.3) Място на изпълнение BG331 BG332 BG341
Обекти от VTMIS: Балчик 2;Траката;Фичоза; РК Варна; Пост 2; Белослав 2; Поморие; РК Бургас; Росенец (Ойл Порт); Горица; Връх Китка, попадащи в области Добрич, Варна и Бургас | Обществената поръчка включва следните дейности: 1. Дейности по обновяване на антени. Антените са от типа 21 ft за обекти Пост 2 и Белослав 2, и от типа 18 ft за обекти Балчик 2, Траката, Фичоза, Поморие и Росенец. 2. Дейности по обновяване на антивибрационни тампони - по 6 броя на обекти: Балчик 2, Траката, Фичоза, РК Варна, Пост 2, Белослав 2, Поморие, РК Бургас, Росенец; общо 54 броя. 3. Дейности по обновяване на приемопредаватели 25kW - eдиничен приемопредавател за обекти - 9 броя: Балчик 2, Траката, Фичоза, РК Варна, Пост 2, Белослав 2, Поморие, РК Бургас, Росенец; доставка на резервни части - 1 бр. приемопредавател 25kW; доставка на резервни магнетрони общо 12 броя. 4. Дейности по обновяване на всички куплунги и обновяване на съединителна платка - всички куплунги и конектори от и до приемопредавател 25kW и доставка и подмяна на съединителна платка на 9 бр. радари: Балчик 2, Траката, Фичоза, РК Варна, Пост 2, Белослав 2, Поморие, РК Бургас, Росенец; доставка на резервни части от същия тип - 2 бр. съединителни платки. 5. Дейности по обновяване на капаци на кутии за приемопредавател 25kW, вкл. доставка на 1 бр. комплект кутия за приемопредавателя на обект Росенец и на 1бр. резервна кутия комплект. 6. Доставка и инсталация на радиопеленгатори - 2 бр. на обекти Горица и Връх Китка. Обновяването да става само с доставка и влагане на фабрично нови модули, нови платки, нови електронни компоненти, нови възли, нови елементи, нови лагери, болтове, гайки, скоби и др. 7. Доставка на резервни части с технически характеристики съгласно таблицата, приложена към Техническата спецификация – част III от документацията за поръчката. Общо за всички дейности на всеки обект - демонтаж на излезлите от употреба части и доставка до склад на Възложителя. 8. Обучение на персонал на възложителя. Подробно описание на дейностите - предмет на поръчката се съдържа в Техническата спецификация и приложението към нея - част III от документацията за поръчката. | |
ДА |
Време за спиране функционирането на обект за извършване на ремонтни работи - Тф, средноаритметична стойност за всички обекти 30
|
|
70
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 350000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 18
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Избраният критерий е „оптимално съотношение качество/цена“. Минималният допустим срок за изпълнение на дейностите по обновяване на оборудването и обучението на персонал на възложителя е 15 (петнадесет) месеца, считано от датата на влизането в сила на договора, а максималният допустим срок - до 18 (осемнадесет) месеца, считано от датата на влизане в сила на договора.
|
|