Деловодна информация
01158
05-05-12#2 16/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
01158-2019-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение /ТП/- Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/ 130316140
ул. Княз Ал. Батенберг № 1
Бургас BG341 8000 България
Димитър Николов +359 056876880
office.bourgas@bgports.bg +359 056876881

Интернет адрес/и

http://www.bgports.bg

http://bgports.bg/bg/zop/322


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bgports.bg/bg/zop/322
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пристанищни дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строителен надзор за обект: Основен ремонт на фундаментите, колоните и ригелите на Естакада № 1 на пристанищен терминал Бургас - Запад"
71521000      
Услуги

Предмет на настоящата поръчка е избор на Консултант за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти, с комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор на СМР във връзка с изпълнение на обект: „Основен ремонт на фундаментите, колоните и ригелите на Естакада № 1 на пристанищен терминал Бургас – Запад”. Обектът представлява строеж първа категория, втора група съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „а” от ЗУТ.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Пристанище Бургас-Запад

С изпълнението на поръчката, се цели да се обезпечи законосъобразното изпълнение на строителството, чрез оценка за съответствие на изготвените инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор при реализацията му.
Изпълнителят по обекта на поръчката ще има ангажименти, произтичащи от ЗУТ и в съответствие с всички други нормативни актове, регламентиращи особеностите и задълженията в дейността му с оглед спецификата на строителството при реализацията на проекта.
Оценка за съответствие на инвестиционните проекти:
Оценката обхваща проверка за съответствие с:
? правилата и нормативите за устройство на територията;
? изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ;
? взаимната съгласуваност между частите на проекта;
? пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления;
? изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива;
? специфичните изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива.
? изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на техническия проект със съществените изисквания към строежите – на фаза технически проект.
Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: „Основен ремонт на фундаментите, колоните и ригелите на Естакада № 1 на Пристанищен терминал Бургас - Запад“:
Изисква се Изпълнителят да предостави услуги, които да осигурят пълното и надлежно изпълнение на задълженията му, в съответствие с действащото законодателство:
? Дейности, свързани с издаване на „Разрешение на строеж”.
? Законосъобразно започване на строежа.
? Упражняване на постоянен строителен надзор върху изпълнението на строителните и монтажни работи, в съответствие с нормативната уредба на Република България.
? Упражняване на непосредствен и ефективен контрол върху осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд на обекта.
? Опазване на околната среда по време на изпълнението на строителни и монтажни работи по обекта.
? Контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти съгласно изискванията на Наредба № РД-02-20-1 от 5 февруари 2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България;
? Даване на инструкции за точно и качествено изпълнение на строително - монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят одобрените инвестиционни проекти, а само ги доуточняват и допълват.
? Обсъждане с изпълнителите на строително - монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информиране на Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби, в тридневен срок след нарушението.
? Защита на личността и имуществото на трети лица от щети, вследствие от изпълнението на строителните и монтажните работи по обекта.
? Изготвяне и издаване на технически паспорт на обекта, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите.
? Изпълнителят следва да спазва реда и условията за съставяне на актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях, дадени в Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
? Поддържане на срок за обявяване на дефекти и постигане на нормативни и проектни показатели.
? Координация на взаимоотношенията между участниците в инвестиционния процес – проектанти, изпълнители, представители на местната администрация, представители на държавните контролни органи.
? Подготовка на документация за окончателно приключване на проекта.
? Дейности, свързани с въвеждане на обекта в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доклад    30
Срок за изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т.1 от ЗУТ, или Удостоверение/документ за правото на упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т.1 от ЗУТ на лицата по чл. 166, ал. 7 от ЗУТ, или еквивалентен.
*Дейностите като консултант по чл. 166, ал. 1, т.1 от ЗУТ могат да се извършват и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Доказване на изискването за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел А, като посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа ( номер, валидност)!
Преди сключването на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи валидно Удостоверение за извършване на дейността, вписано в публичния регистър при Дирекцията за национален строителен контрол. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидни застраховки „Професионална отговорност” за консултант, извършващ оценка на съответствието на инвестиционните проекти и за консултант, извършващ строителен надзор, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, като застрахова професионалната си отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си. Застраховките трябва да са в сила към датата на подаване на офертата. Съгласно чл.7, ал.1 от „Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството”, когато едно лице осъществява две или повече дейности като участник в строителния процес, всяка от дейностите подлежи на задължително застраховане при спазване на минималните суми по чл. 5 ал.3 и ал.4 от Наредбата.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица, наети по договори, различни от трудовоправни отношения, които ще изпълняват оценка на съответствие и упражняване на строителен надзор, декларация относно застраховката по чл.171 от ЗУТ следва да се представи за всеки един от експертите по отделно.
Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (първа категория строежи).
Доказване на икономическо и финансово състояние
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ ІV, раздел Б, като посочват уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа (застрахователната премия, категория, номер)!
Преди сключването на договора, в съответствие с чл.112, ал.1 от ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ за консултант, извършващ оценка на съответствието на инвестиционните проекти и консултант, извършващ строителен надзор с покритие, съответстващо на изискванията в чл.5, ал.3 и ал.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - първа категория строеж.
Чуждестранните участници, представят заверено копие на еквивалентни застраховки с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.


Участникът трябва да притежава валидни застраховки „Професионална отговорност” за консултант, извършващ оценка на съответствието на инвестиционните проекти и за консултант, извършващ строителен надзор, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, като застрахова професионалната си отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си. Застраховките трябва да са в сила към датата на подаване на офертата. Съгласно чл.7, ал.1 от „Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството”, когато едно лице осъществява две или повече дейности като участник в строителния процес, всяка от дейностите подлежи на задължително застраховане при спазване на минималните суми по чл. 5 ал.3 и ал.4 от Наредбата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През посл. 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изп. на дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.*Под услуги с предмет сходен и/или идентичен с този на настоящата поръчка да се разбира изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания за строежите и упражняване на стр. надзор по време на изпълнение на обекти, свързани с изграждане и/или реконстр. и/или основен ремонт на транспортни съоръжения и/или пътна инфраструктура. При подаване на оферта участникът попълва раздел В: Техн. и проф. способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, като посочва данни за възложителя, наим. на обекта, стойност, дата на която е приключило изпълнението, получател.Преди скл. на договор за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостов. за добро изпълнение, които съдържат стойността, вида на услугата, датата на която е прикл. изпълнението. 2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав, включени в основния списък към Удостоверението за извършване на дейността, вписано в публичния регистър при ДНСК с необходимата професионална квалификация, както следва: 2.1.Ръководител екип: стр. инженер със степен магистър, специалност „ПГС”, „ССС”, „Пътно строителство” или еквивалент; да има опит като ръководител на консултантски екип на поне един обект, идентичен или сходен с този на настоящата общ. поръчка. 2.2.Строителен инженер – техн. контрол по част „Конструкции“ – стр. инженер със степен магистър, специалност „ПГС“, „ССС” или еквивалентна; пълна проектантска правоспособност за техн. контрол по част "Конструкции"; да е вписан в регистъра при ДНСК по реда на глава трета на Наредба № 10 от 22 май 2001 г. за рег. на лицата, упражняващи технически контрол на конструктивната част на инвестиционните проекти, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 58 от 29 юни 2001 г., в сила от 29 юни 2001 г., да е упражнил техн. контрол на поне един обект, идентичен или сходен с този на настоящата общ. поръчка. 2.3.Координатор по безопасност и здраве: Професионален опит – минимум 1 г. стаж като координатор по безопасност и здраве, да има валидно удостоверение и/или сертификат за завършен курс за длъжностно лице - „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ;
* Под обект, идентичен или сходен с този на поръчката да се разбира извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор по време на изпълнение на обекти, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на транспортни съоръжения и/или пътна инфраструктур. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП, ЧАСТ IV, раздел В. При деклариране на посоченото изискване участниците следва да представят сл. информация: а) по отношение на образованието-номер на диплома, дата на издаване, сериен номер и уч. заведение, придобита специалност и образов. - квалиф. степен; б) по отношение на опита се посочва: наим. на възл. на услугата с лице за контакт с телефон, ел. поща и длъжност, период на заетост с посочване на конкр. дати, заемана позиция. Преди скл. на договор, участникът, избран за изп. представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръков. състав, които доказват проф. им компетентност.
3.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството.- БДС EN ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството за дейностите или еквивалент, с обхват извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор или еквивалент.
Продължава в Раздел VI:Допълнителна информация..


1. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение на услуги с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
* Под услуги с предмет сходен и/или идентичен с този на настоящата поръчка да се разбира изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания за строежите и упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на обекти, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на транспортни съоръжения и/или пътна инфраструктура.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав, включени в основния списък към Удостоверението за извършване на дейността, вписано в публичния регистър при Дирекцията за национален строителен контрол с необходимата професионална, както следва:
Ръководител екип: строителен инженер със степен магистър, със специалност „ПГС”, „ССС”, „Транспортно строителство” или еквивалент; да има опит като ръководител на консултантски екип на поне един обект, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Строителен инженер – технически контрол по част „Конструкции“ – строителен инженер със степен магистър, със специалност „ПГС“, „ССС” или еквивалентна; пълна проектантска правоспособност за технически контрол по част "Конструкции"; да е вписан в регистъра при Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК) по реда на глава трета на Наредба № 10 от 22 май 2001 г. за регистрация на лицата, упражняващи технически контрол на конструктивната част на инвестиционните проекти, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 58 от 29 юни 2001 г., в сила от 29 юни 2001 г., да е упражнил технически контрол по част "Конструкции" на поне един обект, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Координатор по безопасност и здраве: Професионален опит – минимум 1 г. стаж като координатор по безопасност и здраве, да има валидно удостоверение и/или сертификат за завършен курс за длъжностно лице - „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или „Специалист по безопасност и здраве“ или еквивалентен документ;
* Под обект, идентичен или сходен с този на поръчката да се разбира извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор по време на изпълнение на обекти, свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на транспортни съоръжения и/или пътна инфраструктура.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството.
- БДС EN ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството за дейностите или еквивалент, с обхват извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор или еквивалент.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

не е приложимо
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три процента) от стойността му без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума, която следва да бъде преведена по следната сметка:
IBAN : BG06 CECB 9790 1043 0564 01
BIC: CECBBGSF
Банка : ЦКБ АД - Клон БУРГА
ДП „Пристанищна инфраструктура”
Клон-териториално поделение Бургас
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
1.Първо плащане се извършва в 30 дневен срок въз основа на следните документи: приемо-предавателен протокол за приемане на изготвените оценки за съответствие на инвестиционния проект и КДОС, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, издадено Разрешение на строеж и фактура за дължимата сума в размер на (….сума…цифром и словом) за съответната дейност по чл.5, ал.1, т.1 от проекто-договора, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представена на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
2.Междинно плащане се извършва в 30 дневен срок въз основа на следните документи: подписан Протокол обр.2 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на строителна площадка за обекта и фактура за дължимата сума в размер на (….сума…цифром и словом), явяваща се 50 % (петдесет на сто) за съответната дейност по чл.5, ал.1, т.2 от проекто-договора, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представена на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Продължава в Раздел VI:Допълнителна информация..
III.1.8)
Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката.
При участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението;дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

06/05/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/11/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

В административната сграда на Клон-териториално поделение Бургас на ДППИ : гр.Бургас, ул. Княз Ал.Батенберг 1, ет.4, заседателна зала

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от III.1.3.-
Преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител следва да представи заверено копие от сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент със съответния обхват.
Сертификатите трябва да е издадени от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба по акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област или отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Продължава от III.1.7. -
3. 3. Окончателното плащане се извършва в 30 дневен срок въз основа на следните документи:
i. приемане на строежа и издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация за обекта,
ii. представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на окончателен доклад и Технически паспорт на строежа, и представяне на оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
iii. подписването на приемо-предавателен протокол съгласно чл.25 от проекто-договора за окончателно приемане на изпълнението по договора и
iv. издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата в размер на (….сума…цифром и словом), явяваща се 50 % (петдесет на сто) за съответната дейност по чл.5, ал.1, т.2 от проекто-договора.
1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник,за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП.
2. Специфични национални основания за отстраняване
2.1. Информация за осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252 и чл. 254а-255а и чл. 256-260 от НК;
2.2. Нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал.1 или 2, чл. 228, ал.3 от Кодекса на труда;
2.3. Нарушения по чл. 13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност;
2.4.Наличие на свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП между участниците в конкретната процедура;
2.5. Нямат право да участват в процедурата дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и лицата, контролирани от такива дружества по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС). Обстоятелството представлява специфично национално основание за изключване.
2.6. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество*
3.От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, за когото се установи наличие на едно или повече от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.Обстоятелството по чл. 107, т. 4 от ЗОП представлява специфично национално основание за изключване.
4. От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, който при поискване от страна на възложителя, не потвърди и не удължи срокът на валидност на офертата си, когато този срок е изтекъл преди издаването на окончателно решение по процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП, съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва