III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Възложителят не поставя изисквания свързани с годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база последните три приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, поле „Конкретен годишен оборот“). В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, горното изискване се доказва с представянето на документ по чл. 62, ал. 1, т. 3 или т. 4 от ЗОП, а именно: годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен или справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база последните три приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, равняващ се на 1 300 000 (един милион и триста хиляди) лева без ДДС. Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ да се разбира сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, включващи провеждане на обучения и/или учебни визити в България и/или страни членки на ЕС.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, поле „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“), като се посочват изпълнените дейности, вкл. обем, стойностите, датите и получателите. В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. 2. Участниците в процедурата следва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, поле. „Образователна и професионална квалификация“), като се посочват имената на експертите и необходимите данни, доказващи изискваната от възложителя професионална компетентност. В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, изискването се доказва с представяне списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. 3. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за управление на качеството. При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандрти за осигуряване на качеството“), като се посочва №, издател, обхват и срок на валидност на притежавания сертификат или еквивалентни документи. В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, изискването се доказва с представяне на заверено копие или оригинал на валиден сертификат съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват, включващ организирането и провеждането на обучения.
1. През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка, а именно: мин. 1 (едно) обучение за поне 20 души, включващо: осигуряване на лектори, разработване на учебна програма и материали, пълно логистично обезпечаване – осигуряване на транспорт, зали, стандартно техническо оборудване, настаняване и изхранване; мин. 1 (една) учебна визита в страна/-и-членка/-и на ЕС за поне 10 души, включваща пълно логистично обезпечаване – осигуряване на самолетни билети, застраховки и настаняване. Дейностите могат да са изпълнени в обхвата на 1 или няколко договора. 2. Участниците в процедурата следва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: Ключов експерт 1 „Ръководител екип“ (1 експерт) - професионална квалификация: придобито висше образование, с минимална образователно-квалификационна степен "бакалавър", по специалност в област: "Социални, стопански и правни науки" съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в област еквивалентна на посочената; специфичен опит: опит като ръководител на екип при изпълнение на минимум 3 дейности, свързани с организирането и провеждането на обучения. Ключов експерт 2 „Координатор - обучения” (1 експерт) - професионална квалификация: придобито висше образование, с минимална образователно-квалификационна степен "бакалавър" по специалност в област: „Технически науки“ и/или "Социални, стопански и правни науки" съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области, еквивалентни на посочените; специфичен опит: опит в изпълнението на минимум 2 дейности, свързани с подготовка на обучителни програми и материали за провеждане на обучения за възрастни. Ключов експерт 3 „Логистично обезпечаване на обучения” (2 експерта) - професионална квалификация: придобито висше образование с минимална образователно-квалификационна степен "бакалавър" по специалност в област: "Социални, стопански и правни науки", „Хуманитарни науки“ и/или „Технически науки“ съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области, еквивалентни на посочените; Специфичен опит: Опит в предоставянето на услуги по организация, провеждане и отчитане на минимум 2 обучения, вкл. осигуряване и координиране на транспорт, настаняване, изхранване и предоставяне на конферентни услуги; изготвяне на доклади и анализи на удовлетвореността от проведените обучения. Участникът следва да предложи отделни експерти за изпълнението на всяка от позициите в изисквания екип.Посоченият състав на екипа е минимален. Към него могат да се включват и други експерти в зависимост от нуждите, натовареността, интензитета на работа и поставените срокове. 3. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват включващ организирането и провеждането на обучения. Сертификатът трябва да е издаден съгласно предвиденото в чл. 64, ал. 5 от ЗОП. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, при спазване на чл. 64, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
не се прилага
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) 1. Гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три процента) от общата цена на договора без ДДС, представена в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя. 2. При подписване на договора, Изпълнителят представя гаранция за размера на авансовото плащане, предаставена в една от посочените в т. 1 форми. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение и на гаранцията за авансово плащане. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансовото плащане, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
|
III.1.7) 1. Авансово плащане в размер на 20 % от цената по договора – в срок до 20 (двадесет) дни, считано от датата на подписване на договора. Авансът се приспада от дължимите периодични плащания към изпълнителя до окончателното му усвояване. 2. Периодични плащания за всяко събитие/ изпълнени задачи въз основа на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ междинни доклади – в срок до 20 (двадесет) дни, считано от приемане изпълнението на Услугите за съответното събитие/ изпълнени задачи.
|
III.1.8) Не се изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. В документа за създаване на обединението, членовете следва да уговорят солидарна отговорност за изпълнението на договора за обществената поръчка и трябва да бъде посочена следната информация: права и задължения на участниците в обединението; разпределение на отговорността между членовете на обединението; дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението; определяне на партньор, който ще представлява обединението (може да бъде направено и в отделен/обособен документ). Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
|