III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
няма изисквания |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участникът в процедурата трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база на годишните обороти, през последните три приключили финансови години (2015, 2016, 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. При подаване на офертата, съответствието с изискването се доказва чрез представяне на ЕЕДОП с попълнена в Част IV „Критерии за подбор“, раздел Б. „Икономическо и финансово състояние”, т. 1а Справка за общия оборот. Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя актуална справка за общия оборот, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заварени копия от отчетите за приходите и разходите и балансите от годишните финансови отчети, когато публикуването им се изисква.
Участникът в процедурата трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база на годишните обороти, през последните три приключили финансови години (2015, 2016, 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 2 400 000 (два милиона и четиристотин хиляди) лева. "Годишен общ оборот" по смисъла на § 2, т. 66 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е сумата от нетните приходи от продажби.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът в процедурата трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. При подаване на офертата, съответствието с посочения критерий за подбор се доказва чрез представяне на ЕЕДОП с попълнен в част IV "Критерии за подбор", раздел В. "Технически и професионални способности", т.1б Списък на услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, в който са посочени описание на услугата, стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място, както и №, дата на издаване и издател на доказателствата за всяка от посочените изпълнени услуги. Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, определен за изпълнител, представя актуален списък на услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, в който са посочени описание на услугата, стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място, придружен с доказателствата за изпълнените услуги, посочени в Списъка от ЕЕДОП. 2. Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. При подаване на офертата съответствието с посочения критерий за подбор се доказва чрез представяне на ЕЕДОП с попълнен в Част IV „Критерии за подбор“, раздел В. „Технически и професионални способности”, т. 6 Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. В списъка следва да бъдат посочени данни за образование, образователна степен, квалификация, специалност, №, дата и издател на документите, доказващи професионалната квалификация, както и данни за професионалния опит на лицата, в съответствие с поставените от възложителя изисквания: конкретни проекти, услуги или дейности, при изпълнението на които съответният експерт е участвал, позицията, длъжността и функциите му в тези проекти/при изпълнението на дейностите/усулгите, продължителност на изпълнението им. Преди сключването на договора, в съответствие с чл. 67, ал. 6 ЗОП, участникът, избран за изпълнител, представя актуален списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съгласно декларираното в ЕЕДОП.
1. Участникът в процедурата трябва да е изпълнил дейности (услуги) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Под „услуги с предмет и обем, сходни с предмета на поръчката“ възложителят разбира: а. консултантски услуги във връзка с управление на отпадъци или във връзка с действия при експлоатационни или аварийни замърсявания и б. консултантски услуги във връзка с преценка на необходимостта и обхвата и/или извършване на екологична оценка и/или оценка на въздействието върху околната среда. Забележка: Дейностите по б. а и б, могат да бъдат изпълнени в рамките на един или повече проекта/договора. 2. Минимални изисквания към професионаланта компетентност на персонала и/или ръководния състав: Експерт - Ръководител на екип: Квалификация и умения: Придобито висше образование, образователна степен „магистър“ или еквивалентна; Професионален опит: Минимум 5 години управленски опит; Опит в ръководството на проекти/ договори/ услуги в областта на околната среда; Опит в изпълнението на проект/дейност/услуга в областта на управлението на отпадъците. Експерт - Пристанищни приемни съоръжения и борба с разливи: Квалификация и умения: Придобито висше образование, образователна степен „магистър“ или еквивалентна; Професионален опит: Минимум 5 години професионален опит в експлоатация на пристанищни приемни съоръжения и отчетност за дейности с отпадъци, съгласно ЗУО; Опит в изпълнението на проекти/договори/услуги, свързани с внедряване, инсталиране, осъвременяване или използване на пристанищни приемни съоръжения; Опит при прилагане на международните изисквания към ППС; Опит в ползването на техническото оборудване и съоръжения за превенция и реагиране при експлоатационни или аварийни замърсявания (СПРЕАЗ) в закрити води или в бреговата зона в района на пристанището; Познания в областта на националната нормативна база и практика по приемане и обработка на отпадъци – резултат от корабоплавателна дейност. Експерт - Обществени поръчки и контрол на договорите: Квалификация и умения: Придобито висше образование, образователна степен “магистър” или еквивалентна по специалността „Право“ или еквивалентна; Професионален опит: Минимум 5 (пет) години юридически стаж; Минимум 3 (три) години опит в областта на обществените поръчки, включващ опит в разработването на документации за процедури за възлагане на обществени поръчки и опит като член на комисии за разглеждане и оценка на оферти в процедури за възлагане на обществени поръчки. Експерт „Софтуерни и информационни системи“: Квалификация и умения: Придобито висше образование по едно от следните професионални направления: математика; информатика и компютърни науки; комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентни; Професионален опит: Минимум 5 години опит в анализ и оценка и/или разработване и/или внедряване на информационни системи; Опит в изготвянето на функционална и/или техническа спецификация, свързана с провеждането на процедура за възлагане на обществена поръчка в областта на информационните технологии. Участникът може да използва и други експерти в качеството им на „подпомагащ екип”, като разходите за допълнителни експерти трябва да са предвидени в офертата на Изпълнителя. Важно: Екипът на изпълнителя трябва да бъде на разположение за целия срок на договора.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
не е приложимо
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Избраният изпълнител представя: - гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% (пет процента) от общата стойност на договора без ДДС; -гаранция обезпечаваща авансово предоставените средства в размер на 10 % (десет процента) от общата стойност на договора без ДДС. Изпълнителят сам избира формите на гаранциите, които се предоставят в една от следните форми: - парична сума; -банкова гаранция; -застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията, на които трябва да отговарят гаранциите, сроковете и условията за освобождаването или усвояяванео им са уредени в чл. 111 ЗОП, т. 6, раздел I "Обща част" от Част І. "Указания за подготовка на офертите" и в раздел IV. "Гаранция за изпълнение. Гаранция за авансово предоставени средства" от Част IV "Проект на договор" от документацията за поръчката.
|
III.1.7) авансово плащане в размер на 10 % (десет на сто) от Цената по договора, което се приспада пропорционално от всички междинни плащания; междинно плащане в размер на 80% (осемдесет на сто) от стойността на Дейност 1; междинно плащане в размер на 80% (осемдесет на сто) от стойността на Дейност 2; междинно плащане в размер на 80% (осемдесет на сто) от стойността на Дейност 3; междинно плащане в размер на 80% (осемдесет на сто) от стойността на Дейност 4 и окончателно плащане в размер до остатъка от Цената по договора. Подробно сроковете, документите и условията за извършване на плащанията са уредени в Част IV "Проект на договор" от документацията за поръчката.
|
III.1.8) Няма изискване обединенията да имат правна форма, за да участват в поръчката или за да бъде сключен договор с тях за изпълнението й. Документът, от който е видно правното основание за създаване на обединение/актът за учредяване на обединението да съдържа следната информация във връзка с конкретната поръчка: а) правата и задълженията на участниците в обединението (вкл. задължение на членовете на обединението да не извършват промени в състава му след подаването на офертата, както и задължение на членовете на обединението в него да не го прекратяват до приключване изпълнението на поръчката); б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. В документа страните да са определили партньор, който представлява обединението за целите на поръчката (може да е и в отделен/обособен документ) и да са уговорили солидарна отговорност на членовете му.
|