Открита е процедура за избор на доставчик на канцеларски материали и консумативи

04 Март 2013

С Решение № РД 08 – 20 от 04.03.2013 г. Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” открива процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП с предмет: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” с три обособени позиции:

Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” по проект „Проектиране и внедряване на географска информационна система (ГИС) за управление на пристанищната инфраструктура”;

Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” по проект „Техническа помощ за проучване възможността за осъществяване на инвестиционен проект „Супер Бургас - зона за обществен достъп”;

Обособена позиция 3: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за компютърна техника” по проект „Информационна система за управление на трафика на плавателни съдове – фаза 3”

Обществената поръчка е свързана с изпълнението на проекти, финансирани със средства на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., по които ДП „Пристанищна инфраструктура” е конкретен бенефициент.

Срокът за закупуване на документите е 01.04.2013 г.

Срок за получаване на офертите – 08.04.2013 г.

 

Пълната документация е публикувана на страницата на ДППИ в интернет www.bgports.bg , в раздел «Профил на купувача».